loading...
مقالات تخصصی سئو
علیپور بازدید : 111 چهارشنبه 07 آبان 1399 نظرات (0)

 

فراگیری سئو انکر تکست یک کدام از مهمترین مورد ها در seo تارنما میباشد سئو سايت که بخش اعظمی تایم ها نادیده گرفته می گردد. رویکردهای مختلفی در زمینه‌ی سئو انکر تکست ها وجود دارااست. درین نوشته ی علمی اینجانب نتایج تجربیات و مشاهدات مجموعه وبنا را در اختیارتان قرار میدهم؛ نکاتی که در پروژه‌های متعدد با آنها عکس العمل داشته‌ایم و استراتژی مارا درخصوص متن پیوند‌ها صورت داده‌اند.

 

بیشتر بخوانید :  انکر تکست Anchor Text و گونه های آن

انکر تکست چه چیزی است؟ ​

در صورتیکه تا به هم اکنون نوشته‌ی‌علمی‌ای در سایت خویش منتشر کرده‌ باشید، مطلقا با گزینش انکر تکست مواجه گردیده‌اید. anchor text مطلوب بایستی محتوای پشت پیوند‌ها را به طور فشرده معرفی نماید. متن لینک و پیوند‌ها را هم خوانند‌گان و هم گوگل نظارت خواهند کرد. معمولا انکر تکست‌ها با رنگ آبی‌رنگ از سایر متن متمایز میگردند. با این حالا میتوانید پیکربندی پیش‌فرض را سفارشی نمایید و متن لینک و پیوند خویش را با هر رنگی که میخواهید معین فرمایید.

 

به صورت خلاصه، انکر تکست متن قابل کلیک یک لینک و پیوند میباشد. واژه و کلمه یا این که عبارتی که در بین یک نوشته‌ی‌علمی معین گردیده و با کلیک روی آن به سمت نوشته‌ی‌علمی دیگری هدایت می شوید.

 

یادگرفتن سئو انکر تکست رابطه قربت با لینک و پیوند‌سازی داخلی داراست. پیوند‌های داخلی یکی شایسته ترین نحوه‌های باصرفه‌سازی سایت می‌باشند. تا قبل از این مفصل بدین مسئله پرداخته‌ام. نظرم این میباشد که با ساخت‌و‌ساز کانال‌ای از لینک و پیوند‌ها در باطن سایت خویش، ترازو اهمیت صفحه ها متعدد را به گوگل نشان می‌دهید. در صورتیکه هنوز در زمینه‌ی اهمیت لینک و پیوند‌سازی داخلی مطمئن نیستید، سفارش میکنم نخست این نوشته‌ی علمی را مطالعه نمایید.

 

یادگرفتن seo انکر تکست و گزینش متن لینک و پیوند مطلوب

درباره‌ی انکر تکست‌ها مورد نیاز وجود ندارد خودتان را اذیت نمائید. صرفا چیزی که بایستی مدام در ذهن داشته باشید، راحتی یوزرها میباشد. در‌صورتی‌که متن لینک و پیوند به محتوای برگه مقصود دارای ارتباط نباشد، یوزرها خسته و بی‌شکیبایی می شوند و دیگر پیوند‌ها را دنبال نمی کنند.

 

یک نکته قابل توجه دیگر این میباشد که انکر تکست‌ها را با لغات کلیدی مالامال نکنید چون گوگل معمولا این موردها را اسپم در حیث می گیرد.

 

توزیع انکر تکست‌ها می بایست طبیعی باشد. منظورم این میباشد که از همگی اشکال انکر تکست به کارگیری نمایید. یکی‌از ایرادات رایج و شدیدا مضر در seo این میباشد که اشخاص توزیع طبیعی انکر تکست را در حیث نمی‌گیرند.

 

 

 

همان گونه که میدانید، گوگل دائما روی بهبود الگوریتم‌های خودکار می‌نماید. بعداز به‌ روز رسانی ۲۰۱۸، تعداد متعددی از وبسایت‌ها در سرتاسر وب مرتبه‌ خویش را از دست دادند. مهمترین استدلال این افت جايگاه‌ها، توزیع غیر طبیعی anchor text در بک لینک و پیوند‌ها بود.

 

در صورتی نوشته‌علمی‌های تارنما‌های دارای اعتبار فرنگی را بخوانید، میبینید که برای هر نوع از انکر تکست درصدی ذکر کرده‌اند. آنها معمولا توصیه می‌نمایند ۴۵  درصد از لینک و پیوند‌ها لخت یا این که naked باشند، ۳۰ درصد انکر تکست با تیتر مارک، ۶ درصد با واژه و کلمه کلیدی و … . همین جا می بایست بیان کنم که‌این درصد بندی در خصوص لهجه فارسی صحت نمی‌نماید. خودتان را به آن پای‌بند نکنید.

 

در فارسی ما چنین آمار دقیقی نداریم. هنوز کسی انکر تکست‌های برگزیدگان تارنما‌های فارسی‌گویش را نظارت نکرده و داده‌های آماری دراین مورد منتشر نشده‌اند. در صورتی هم چنین پژوهشی انجام میشد، گشوده سفارش اینجانب این بود: به درصدها کاری نداشته باشید!

 

بیشتر بخوانید :  فراگیری جامع و بی نقص پیوند سازی یا این که لینک و پیوند بیلدینگ ۲۰۲۰

راهکارهایی برای seo انکر تکست ها

مدام اولی و مهمترین نکته در فراگیری seo انکر تکست ها توزیع طبیعی آن ها و دوری از باصرفه‌سازی بیش تر از حد یا این که Over Optimization  میباشد. برای طبیعی بودن انکر تکست‌ها طبق راهنمای ذیل فعالیت فرمائید:

 

روی انکر تکست‌های exact match تاکید نکنید. از جمله در حالتی که اینجانب میخواهم جايگاه سایت وبنا را بهتر کنم، نباید تمامی جا از انکر تکست «طراحی وب سایت» به کار گیری کنم. این فعالیت ممکن میباشد سبب اسپم شدن پیوند‌ها گردد.

 

به نظرم بیشترین وسعت متن پیوند‌ها را بایستی انکر تکست‌های Branded و Naked به خویش تخصیص دهند.

 

مراد از انکر تکست Branded این میباشد که تیتر مارک در متن پیوند نقل شده باشد. از جمله به جای‌اینکه با عبارت «طراحی وب» لینک و پیوند بدهم، از عبارت «طراحی وب سایت وبنا» استعمال کنم.

 

 

 

انکر تکست Naked یا این که لخت مدلی میباشد که در آن در واقع متنی نیست و url شیت به تنهایی وارد می گردد. از جمله به جای‌اینکه با «طراحی وب سایت» لینک و پیوند بدهم، می گویم برای به کارگیری از سرویس ها ساخت سایت ما به لینک و پیوند ذیل مراجعه‌نمایید:

برچسب ها سئو سايت ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 229
  • بازدید سال : 1,043
  • بازدید کلی : 4,682