loading...
مقالات تخصصی سئو
علیپور بازدید : 56 سه شنبه 09 دی 1399 نظرات (0)

 

سرپ‌ متریکس

به دنبال به وجود وارد شدن این تغییرات (آپ دیت الگوریتم Fred) در برگه حاصل کاوش و افت بازدید  سئو سايت صد ها وب سایت و احتمالات و گمانه‌زنی ها در جامعه فعالان بهینه سازی مقدمه شده‌است و بعضا این تغییرات را به غربال الگوریتم پنگوئن و الگوریتم فانتوم رابطه می دهند .چون بیشتر تارنما های که در گیر افت مرتبه در نتیجه ها کاوش گردیده‌اند نسبتاً بک پیوند های اسپمی را دارا بوده‌اند.گر چه احتمال داده می شود این تغییرات در حاصل صرفا مرتبط با اعمال یک غربال نبوده میباشد و مطمئناً محتوا را هم در بر می گیرد.

ولی می بایست در حیث داشته باشید یک کدام از استدلال های که گوگل این برو زرسانی ها را اطلاع‌رسانی و تأیید نمی‌نماید این میباشد که هنوز به کارکرد صحیح آنها اطمینان ندارد و قابلیت دارااست مانند قریه‌ها بروز رسانی که حذف‌گردیده‌اند حذف خواهد شد.چون هر روزه تصمیم‌گیری و سنجش کیفیت محتوا های تولیدشده یک وبسایت برای گوگل طاقت فرسا خیس می‌گردد و مطلقاً درین پروسه امتحان ، خطاهای متعددی را شاهد آن هستیم.

الگوریتم گورخر Google Zebra Algorithm

با اعتنا به رویش سریع و بسط خرید فروش آنلاین در جهان شرکت گوگل بر آن شد تا این بازار افسارگسیخته را سرو سامان داده و در سوی صدق هدایت کند و سیطره خوب را بر دنیای اینترنت بیش تر از پیش آشکار نماید.

در‌این راست گوگل الگوریتم جدیدی به اسم الگوریتم گورخر یا این که (Google Zebra Algorithm) ارائه داده میباشد. در پایه فعالیت این الگوریتم گورخر گوگل محاسبه،شناسایی و از مقام بیرون کردن مغازه‌های اینترنتی بی‌کیفیت و نامعتبر که در منطقه جستجوی گوگل میباشند میباشد.

یک کدام از نکات آیتم دقت این میباشد که بقیه موتورهای کاوش نیز از این الگوریتم تبعیت می‌نمایند.الگوریتم گورخر گوگل با کاوش در وب سایت ها مبادرت به تزکیه مغازه‌های اینترنتی بی‌کیفیت از بستر حاصل کاوش میباشد.به امداد این الگوریتم تجارت الکترونیکی یه خرده حفاظت‌گردیده و نقش موتورهای کاوش برای خودداری از تخلفات اینترنتی را بیشتر می‌نماید.

بد وجود ندارد بدانید ۷۰ درصد مغازه‌های اینترنتی بی‌کیفیت بوده و اسپم میباشند،براین اساس می بایست به‌سرعت شناسایی و از درجه‌بندی نتیجه ها کاوش حذف شوند.

استاندارد آیتم تأیید الگوریتم گورخر گوگل برای مغازه‌های اینترنتی دربرگیرنده مورد ها ذیل میباشد :


دارا بودن گواهینامه الکترونیکی SSL برای تأیید نام و نشان حقیقی فروشنده،مراقبت امنیت وبسایت
کالاهای خریداری‌گردیده از تارنما می بایست کمتر از ۹۰ درصد مدت مشخص‌گردیده به دست مشتری رسد.
کالاها بایستی با حقیقی خریداری و فروخته شوند و هدف ها معامله در راستای پول شویی نباشد.
کلیه لینک و پیوند های کالاهای مو جود در وب سایت می بایست در خویش وب سایت بوده و از وب سایت های دیگر پیوند نشده باشند.
وب سایت می بایست سیستم هوشمند و جامع برای برآورد هزینه‌های ارسال و تحویل محصول داشته باشد.
لیست و پیوند عشق و علاقه مندی‌های خریدار می بایست وجود داشته باشد و خریدار بتواند خرید خویش را در هر هنگامی که دوست دارااست انجام دهد و لینک و پیوند به تعویق پرت کردن خرید سوای منزه شدن ایتم‌های خرید داری گردیده وجود داشته باشد.
تارنما وظیفه داراست قابلیت و امکان رهگیری کالاهای خریداری‌گردیده را به یوزرها به طور واضح و معمولی ارائه نمایید.
آدرس محل فیزیکی تارنما می بایست حقیقی وواقعی و حقیقی وواقعی بوده و شیوه های ارتباطی فی مابین خریدار و مغازه در دسترس باشد.
آدرس فیزیکی وب سایت بایستی حقیقی وواقعی باشد و شیوه های تماس خریداران و مغازه‌ها شفاف و پر‌نور باشد.
خریدار بایستی به راحتی در وب سایت تثبیت‌اسم نموده و در وبسایت لاگین کرده و کلیه سبد خرید خویش را در پنل کاربری داشته باشد.
دکان بایستی یک برچسب خرید بر روی کالاهای خویش با کلیه ویژگی ها تولیدات و کمپانی ارائه‌دهنده داشته باشد.
دارا بودن پشتیبانی آنلاین
دارا بودن اطراف سری، حالت و مقررات
با دقت به اینکه سهم گوگل در بازار موتورهای جست‌وجو، ۷۷.۴۳% میباشد، می‌اقتدار سود گرفت که حدوداً ۲۳.۶% از ترافیک اینترنت‌وب سایت‌های تجاری کوچک تا میانگین از گوگل ناشی می گردند. به گویش دیگر، کمتر از یک‌چهارم از کل ترافیک‌های اینترنت‌وبسایت‌های کوچک و میانگین، به تنهایی از گوگل نتیجه ها می شود. به لحاظ ما این رقم خیره‌کننده میباشد، اما این آمار برای همه اینترنت‌تارنما‌ها درست وجود ندارد، البته این چیزی میباشد که می‌قدرت به صورت معدل انتظار داشت.

نوشته ی علمی ای با قضیه : هفت جادوی بهبود بهینه سازی در سال ۲۰۱۶ میتواند به شما یاری دهد
آیا بایستی نگران بود؟
در حال حاضر ما از فراوانی به روز‌های اصلی و وسیع اطلاع داریم و میدانیم که چه معیار ترافیک از گوگل به اینترنت‌وبسایت‌ها ارسال میگردد؛ ولی آیا این یک استدلال هشداردهنده میباشد؟ در شرایطی که گوگل تصمیم بگیرد که یک به‌روزرسانی گسترده ارائه دهد و شما‌را جریمه نماید، آیا شما در یک وضعیت بحرانی قرار می گیرید؟

خب، بستگی دارااست. برای آنکه ترازو جراحت‌پذیری اینترنت‌وبسایت خویش را بسنجید، می بایست ۳ فاکتور گوناگون را در حیث داشته باشید.

فاکتور اولیه: ترافیک شما از گوگل
چنانچه مالک اینترنت‌تارنما بی‌اسم‌ونشانی می باشید و حداکثر ترافیک شما از گوگل؛ کمتر از ۱۰% میباشد، حتی مهمترین تغییرات در الگوریتم نو گوگل نیز تأثیر متعددی در شرایط شما نخواهند داشت.

ولی در شرایطی‌که گوگل منبع درآمد مهم شماست و از آن انتظار دارید به صورت مداوم سرنخ‌های باکیفیتی را به‌سوی اینترنت‌تارنما شما روانه نماید، تاثیر به‌روزرسانی نو گوگل بر وب سایت‌تان حتماً شما‌را به دردسر خواهد انداخت. این قضیه قادر است معیار ترافیک ورودی گوگل به اینترنت‌وب سایت شما‌را به صورت چشمگیری کم کند. فیض‌ی آن، چیزی مشابه به نمودار پایین خواهد بود:


تغییرات الگوریتم گوگل ممکن میباشد واحد سنجش ترافیک تارنما شما‌را این چنین تغییر و تحول دهد

فاکتور دوم: تجربه کاربری
چنانچه اینترنت‌وب سایت شما یک تجربه‌ی کاربری خوب را ارائه میدهد، وضع و اوضاع شما بایستی خوب باشد. تغییرات در الگوریتم نو گوگل هیچ خللی در عمل شما ساخت و ساز نخواهد کرد و حالت سئوی وبسایت شما با ثبات خواهد داشت. به علاوه، احتمال اینکه جايگاه‌ی شما دستخوش تغییرات فراوانی خواهد شد نیز معدود خواهد بود.

ما میدانیم که عبارت ارائه یک تجربه‌ی کاربری خوب، دربرگیرنده تفاسیر پهناور‌ای میگردد؛ ولی چندین ادله کلیدی وجود دارا‌هستند که شدیداً در این مورد تأثیرگذارند.

به عبارتی‌طور که تمامی‌ی ما می دانیم که محتوای خوب، یک دلیل اصلی در بهینه سازی میباشد. این دلیل بایستی در حق تقدم اساسی شما نسبت به هر چیز دیگری قرار بگیرد (اما در صورتی به‌دنبال لینک و پیوند‌های اسپم یا این که کلافه کردن بازدیدکنندگان با تبلیغات آزاردهنده نیستید!).

برچسب ها سئو سايت ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 233
  • بازدید سال : 1,047
  • بازدید کلی : 4,686