loading...
مقالات تخصصی سئو
علیپور بازدید : 58 دوشنبه 21 مهر 1399 نظرات (0)

 

بهینه سازی کلاه خاکستری از شایسته ترین طرز های ارتقاء رتیه در گوگل میباشد که برای پرهیز از پنالتی شدن انجام میگردد. معرفی کل تکنیک های بهینه سازی کلاه خاکستری در‌این مقاله

 

 

seo کلاه خاکستری به تکنیک هایی گفته می‌شود که برای بهبود سکو به نوعی فعالیت می نمایند که از لحاظ گوگل طبیعی به حیث برسند. سئو سايت ای طریق بر روی بعضا از مواقعی در بهینه سازی فعالیت می نماید که‌این موردها در الگوریتم های گوگل برای مثال موردها مجازاتی نمیباشد. غرض به کار گیری از بهینه سازی کلاه خاکستری این میباشد که به مرتبه های بالاتری در گوگل برسند و از آنجایی که‌این بهینه سازی تکنیک های زیادی داراست بایستی با اشکال آن شناخت موردنیاز را به دست آورد. به کار گیری از seo کلاه خاکستری در حال حاضر و در حین حالا خطری ندارد البته در آینده قابلیت و امکان داراست وب سایت هایی را که بوسیله این بهینه سازی باصرفه گردیده اند، گرفتار پنالتی گوگل شوند. در کل می بایست بدانید که انجام و به کارگیری از این شیوه بهینه سازی وب سایت می بایست طبق اصول و مطابق با آپ دیت های گوگل صورت پذیرد. در‌پی برخی از تکنیک های آن را ذکر می‌کنیم که تا با آن‌ها شناخت داشته باشید.

 

این نوشته‌ی علمی از مطالب فراگیری seo تیم اینترنت وان میباشد که امید است گزینه اعتنا شما قرار بگیرد.

 

تکنیک های seo کلاه خاکستری

 

تکنیک ای متعددی برای seo کلاه خاکستری وجود دارااست که به وسیله متخصصین seo در وب سایت های متعدد صورت گرفته میباشد. این طریق ها همواره در درحال حاضر آپ دیت شدن و تغییر و تحول می باشند و مدام بایستی در انجام تکنیک ها توجه نمایید تا زیاده روی نشود و سبب جریمه یا این که افت درجه نشود. بعضی از مهم ترین تکنیک هایی که در‌این seo وجود دارااست عبارت میباشد از :

تثبیت کردن یک سری جای در نقشه گوگل

 

یکی‌از مهم‌ترین تکنیک هایی که در بهینه سازی کلاه خاکستری وجود دارااست این میباشد که کمپانی خویش و یا این که همینطور تارنما خویش را در تعدادی استان متعدد به تثبیت برسانید. در‌صورتی‌که شما با سرچ گوگل شناخت داشته باشید به خیر و خوبی می‌دانید که گوگل نسبت به جای هایی که کاربرد اعلام می نماید نزدیکترین آن ها را کاوش می نماید و آنان‌را به مخاطب سفارش میدهد. از جمله شخصی که در شیراز واژه پباده سازی دکورا سیون را سرچ می نماید با حاصل آن در تارنما های شیراز مواجه گردد. بعضا از کسانی که seo عمل فن اس می باشند وب سایت و کمپانی خویش را بوسیله بهینه سازی کلاه خاکستری در کشورها و استان های گسترده به تثبیت میرسانند که برای این فعالیت نیاز به تجربه و تخصص بیشتری دارا‌هستند، به این دلیل که در غیر این شکل گوگل آن‌ها را جریمه می نماید.

به کار بستن از اسم برندهای معروف و تثبیت گردیده

 

از سایر تکنیک های بهینه سازی کلاه خاکستری که اشخاص متعددی از آن به کار گیری می نمایند، این میباشد که از برندهای پر اسم و رسم که مشهور می‌باشند استعمال می نماید. به کار بستن از این تکنیک بیشتر در وب سایت هایی که فروشگاهی است انجام میشود، و شیوه به کار گیری از آن به‌این سیرتکامل میباشد که یک وب سایت از اسم یک مارک به کار گیری می نماید تا در نتیجه ها کاوش اسم خویش را سئو کند. یکی نکاتی که در این باره اهمیت بسیار متعددی دارااست و می بایست به آن اعتنا داشته باشید این میباشد که، به نوع مارک مصرف شده خویش دقت داشته باشید و همینطور می بایست اذن به کار گیری از آن را از کمپانی متبوع بگیرید. بعضا از شرکت های و برندها وقتی که متوجه شوند شما سوای اذن از اسم آنان استعمال نموده اید بی‌شک از شما گلایه خواهند کرد و بدون چاره به پرداخت جریمه خواهید شد.

 

مطالب دارای ارتباط: بهینه سازی کلاه سیاه چه میباشد؟

طبیعی جلوه دادن پیوند سازی

 

از مهمترین مواقعی که گوگل آلرژی متعددی به آن داراست ساخت‌و‌ساز پیوند های تصنعی و مصنوعی میباشد. در بهینه سازی کلاه خاکستری عملکرد می‌شود پیوند سازی تا حد قابلیت و امکان طبیعی جلوه داده خواهد شد بعضی از مواقعی که سبب سبب طبیعی جلوه دادن بک پیوند های شما میگردد عبارتند از:

لینک و پیوند در یک محتوای کیفیت عالی که مسئله آن دارای ارتباط به وب سایت شما میباشد قرار بگیرد

از انکرتکست هایی که واژه و کلمه کلیدی را به طور ظریف به تارنما شما پیوند می نمایند کمتر به کار گیری کرده و به مکان آن از انکرتکست مارک و url وب سایت بیشتر مصرف شود.

ترجیحا از وب سایت هایی که رابطه موضوعی با تارنما شما دارا‌هستند بک لینک و پیوند تنظیم نمائید.

تنی چند از بک پیوند های شما می بایست از وبسایت های پربیننده و کیفیت خوب مانند تارنما های خبری پر اسم و رسم باشد تا اثر گذاری بیشتر و طبیعی تری داشته باشد.

تلاش نمائید اکثر بک پیوند ها را به طور رپورتاژ اطلاع رسانی با متن منحصر به فرد تنظیم فرمایید و از متن اسکن برای رپورتاژ به کار گیری نکنید.

از پیوند های سایدبار و فوتر که با کلمه و واژه کلیدی پیوند می‌شوند تا جایی که قابلیت دارااست به کار گیری نکنید زیرا گوگل تاثیر این نوع پیوند ها را نادر کرده و در اکثری از مورد ها اثر منفی نیز می‌گذارند.

 

خرید بازدید فیک برای تارنما

 

کلیه ما به خیر و خوبی میدانیم در صفحه ها نخستین تا سوم گوگل هنگامی که بازدید فراتر باشد جايگاه بالاتری را به دست خواهد آورد، به همین استدلال میباشد که بعضی از یوزرها با به کار گیری از بهینه سازی کلاه خاکستری بازدیدهای فیک را برای تارنما خویش انجام میدهند و با این مبادرت تلاش می نمایند که گوگل را فریب دهند. در صورتی‌که این مبادرت به طریق درست و اصولی انجام نشود قابلیت دارااست که گوگل این مورد را متوجه گردد و مبادرت به جریمه اشخاص کند. از جمله در طی استعمال از seo کلاه خاکستری می بایست اعتنا داشته باشید که بازدید از صفحه های شما نباید در یک برهه زمانی خاص بسیار بالا رود و یا این که از ربات ها به هیچ وجه نباید به کارگیری نمایید، چرا‌که گوگل سریعا این زمینه را متوجه می‌گردد. برای خرید بازدید گوگل از عبارات کلیدی یار و همدم مارک که وب سایت شما در درجه بالا میباشد به کار گیری فرمائید و عبارت ظریف واژه کلیدی که در آن جايگاه خیر و خوبی ندارید پیشنهاد نمیشود.

خرید کردن سوشیال سیگنال

 

در یادگرفتن بهینه سازی یک کدام از مواقعی که اهمیت بسیار متعددی داراست و بایستی به آن دقت داشته باشید این میباشد که از سیگنال های شبکه‌های‌عمومی به کار گیری فرمائید، به این دلیل‌که آن‌ها تاثیر اکثری در فرآیند seo کاری وب سایت دارااست. در seo کلاه خاکستری شما میتوانید این سیگنال ها را خریداری کنید، تا تعداد لایک ها و کامنت های خویش را بسیار فراتر ببرید. تاثیر سوشیال سیگنال در مورد ها متعددی چشم شده‌است و از طریق های به طور کامل معدود خطر به شمار می رود به همین ادله اشخاص متعددی از آن استعمال می نمایند.

اصلاح کردن کامنت مارکتینگ فیک

 

کامنت مارکتینگ یک کدام از شیوه هایی به شمار می رود که تاثیر بخش اعظمی در seo وب سایت شما داراست، به همین ادله شما می‌توانید از آن به کارگیری نمائید تا تاثیر مثبت آن را در وب سایت خویش مشاهده فرمائید. شما میتوانید کامنت های تقلبی خریداری فرمایید تا از این طرز هم تعداد وب سایت شما فراتر برود و هم تعامل شما با یوزرها بیشتر خواهد شد. هنگامی که گوگل این خصوصیت را در تارنما شما مشاهده نماید، میتواند تاثیر مثبت بر وب سایت شما بگذارد. همانطوری که ذکر نمودیم شما در به کارگیری از بهینه سازی کلاه خاکستری و تکنیک هایی که در آن وجود دارااست می بایست غایت توجه را داشته باشید تا مبادا گوگل به تارنما شما تردید نماید، به این دلیل که در‌این‌صورت همگی عملکرد های شما بیهوده شود.

آپ دیت کردن اینترنت تارنما

 

آپ دیت کردن وبسایت یک کدام از مواقعی می‌باشد که تاثیر بسیار متعددی در ارتقاء seo آن تارنما خواهد داشت. گوگل کلیه تارنما هایی که به روز می‌گردد را بسیار دوست دارااست، ولی اینکه شما چه‌طور به گوگل نشان دهید وبسایت خویش را آپ تو دیت نموده اید یکی‌از موضوعات بسیار اصلی هست که بوسیله seo کلاه سپید انجام می‌شود. ولی با به کار گیری از seo کلاه خاکستری هم میتوانید به گوگل نشان دهید که تارنما خودرا آپ تو دیت نموده اید، درین نحوه بایستی مقاله‌ها، صفحه های و صفحه هایی که در وبسایت وجود داراست را تغییر‌و تحول دهید و تغییرات آن‌ها در‌حالتی که نادر هم باشد موردی ندارد. آپ دیت شدن می بایست به سمت تکمیل مطالب وب سایت برود تا گوگل اثر مثبتی بر سکو شما بگذارد.

برچسب ها سئو سايت ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 236
  • بازدید سال : 1,050
  • بازدید کلی : 4,689