loading...
مقالات تخصصی سئو
علیپور بازدید : 177 دوشنبه 08 دی 1399 نظرات (0)

 

نقش ویدئوی تعاملی در طی روند خرید مشتری

امروزه، ویدیوی تعاملی تبلیغاتی بهتر از تبلیغات تلویزیونی احساسات مشتری را تحریک کرده سئو سايت  و اشخاص را به انجام عملی ترغیب می‌نمایند. تکنولوژی عنصر جذابیت و خلاقیت را هم به آن اضافه کرده و شایسته ترین طریق‌ها را در داستان و قصه‌سرایی اعمال می‌نماید. پیشرفت‌های فنی در فردی‌سازی و توده‌آوری داده‌ها نیز برای تقویت این اطلاع رسانی‌های تعاملی نیز ضروری میباشد و به کارگیری ظریف و دقیق از آنها تأثیرگذاری این ویدیوهای تعاملی را به حداکثر رسانده میباشد.قصه‌سرایی غیرخطی در ویدئوی تعاملی ، تماشاچی را با سرعت شگفت انگیز غرق داستان می‌نماید و برای مشتری و کاربر یک تجربه به یادماندنی اخلاق می‌نماید. درین راستا، بازی‌های ویدئویی نیز خیر فقط می بایست سرگرمی را برای عموم مهیا نمایند بلکه بایستی در مقابل سیگنال‌های تماشاچی پاسخگو باشند.

 

 

 

تغییر تحول دیده‌انداز مشتری

با ارتقا تنوع دستگاه‌ها برای سرویس ها تحویل محتوا، همینطور تغییر‌و تحول ذائقه‌ی کاربر از مشاهده زنده یک اپلیکیشن به مصرف محتوا به هنگام نیاز، روش‌‍‌ی تماشای کلیپ مشتریان نیز دائما در حالا تغییر تحول میباشد. اگرچه اطلاع رسانی‌های کوتاه 30 ثانیه‌ای سنتی که در ساعت ها پر طرفدار در تلویزیون پخش میگردند، هنوز هم در ساخت و ساز درایت از مارک اقتدار دارا‌هستند ولی فعلا بازاریابان با دقت به تغییر‌و تحول ذوق و نیاز تماشاگر کلیپ، مجال‌های نو و هیجان‌انگیز بسیار زیاد دیگری برای تعامل با مصرف‌کنندگان دارا هستند. وظیفه‌ی مدیران بازاریابی این میباشد که خویش را به مکان مشتریان بگذارند و طرق بی‌شماری که از روش آن به داده ها دسترسی پیدا می‌نمایند و محتوا را مصرف می‌نمایند، تصور نمایند. در گوشه و کنار پر‌از تبلیغات عالم امروز، مقصود مدیریت بازاریابی نباید فقطً جلب اعتنا استفاده کننده باشد بلکه وی بایستی بفهمد عموم چه گونه محتوا را مصرف می‌نمایند و داده‌های جانور را با علایق و نیازهای آن‌‌ها تطبیق دهد. بازاریابان بایستی با رفتار تجربه‌های ویدیویی‌ جالب و به یادماندنی با مخاطبان و مشتریان رابطه برقرار کرده و دقت آنها‌را جلب نمایند. در سود تحت عنوان بازاریاب، چنانچه ویدئوهای جذابی نسازید سرمایه‌گذاری شما بی‌قیمت خواهد بود. خوشبختانه، امروزه بازاریابان از تجهیزات بی‌غایت فراوان برای جلب اعتنا مصرف‌کنندگان به محتوای خلاقانه برخوردارهستند.

 

 

تعامل با مشتری از روش ویدئوی تعاملی

یکی شیوه های ارتقا درایت مشتریان و جلب اعتنا آنها در ویدئوها این میباشد که از داده‌های جان دار در پلتفرم رئیس داده و پلتفرم خودکارسازی بازاریابی به کارگیری نمایید. به عنوان مثال داده ها تعاملی نتیجه ها از بازدیدهای گذشته اینترنت‌وب سایت، تعاملات ایمیلی پیشین، داده‌های  CRM، جمعیت شناسی، داده‌های مکانی و … . با فردی‌سازی تبلیغات ویدیویی با منفعت‌مندی از این داده‌ها، بهتر می توانید پیام خویش را به مشتری انتقال دهید و تجربه استفاده کننده را بهبود داد و واحد سنجش تعامل با مشتری را ارتقا دهید.

 

فردی‌سازی تبلیغات، اعتنا مشتریان را جلب می‌نماید ولی مدیران مارک معمولاً مقصود دیگری در ذهن دارا‌هستند و آن هم تشویق مشتری به انجام کار (خرید) میباشد. ویدئوی تعاملی، پلت‌فرم عالی را برای گسترش برندینگ از روش تبدیل یک اطلاع رسانی کوتاه تلویزیونی به یک تجربه تعاملی در بین یک بازاریاب و مصرف‌کننده آماده می‌نماید. تعاملی که با مشاهده ویدئوی دیجیتال ساخت و ساز میگردد، دسترسی به طیف پهناور‌‌ای از مخاطبان را مهیا می‌نماید. اما بایستی در حیث داشت که تجربه، عمیق‌خیس از رابطه با مارک و پیام‌های فردی میباشد که همواره سود‌نصیب میباشد. از جمله، در صورتی مقصود پایانی در یک کمپین بازاریابی ویدئویی تبلیغ یک مال یا این که سرویس تازه میباشد، در مرحله اول درایت‌بخشی، اسم مارک و برندینگ بایستی به وضوح قابل مشاهده باشد. خصوصیت‌های تعاملی و پوشش‌های برنددار برای جلب حداکثر اعتنا مشتری، در کنار یک فراخوان، معین می‌نماید تماشاچی چه چیزی در‌این کالا مییابد. با این فراخون و دعوت وی، مارک شما قادر است تماشاچی را به شنیدن ماجرا آن و تحقیق بیشتر در رابطه آن کنجکاو سازد.

 

برای مصرف کننده‌ای که قصد خرید دارااست، صرفا اگر که‌ ویدئوی تعاملی چیز نو برای محاسبه و کشف به آن ها بدهد، اعتنا آنان را به مارک بیشتر و بیشتر خواهد کرد. پیشنهاد‌ فرآورده مبنی بر تعداد اشخاصی که آن را پسنده یا این که نپسندیده‌اند و یا این که کوپن تخفیف با پیشنهادات ویژه و… برای مثال این موردها میباشد. بازاریابان میتوانند از محتوای جان دار مثل عکس‌های مال و یا این که ویدیوهای آموزشی برای تعامل بسیار بیشتر با مشتری به کار گیری نمایند.  به حافظه داشته باشید، مشتریان هنوز هم یک تبلیغ ویدیویی را تماشا می‌نمایند البته پژوهش ها نشان میدهد که به صورت میانگین، در ویدئوی تعاملی سفارشی مخاطبان 41 ثانیه مقطع بیشتری را نسبت به اطلاع رسانی‌های دیگر صرف جستجو محتوای داخل ویدیوی یک مارک می‌نمایند. هرچه کلیپ جذاب‌خیس باشد و یک فهرست بدون نقص و محتوای مشخصی داشته باشد، این تعامل بیشتر دوام خواهد داشت.

 

با این هم اکنون، طولانی‌ترین تعامل‌ها هم می بایست مصرف کننده را به سمت انجام فعالیت سوق دهد. ویدیوی تعاملی، نرخ کلیک بالا و به صورت میانگین ​​0.7٪ را موجب میشود. هیچ بازاریابی دوست ندارد زمان بدست آوردن نرخ کلیک بالا را از دست بدهد براین اساس می‌قدرت ویدیوی تعاملی را بی واسطه به اینترنت‌وب سایت خرده‌فروشی و یا این که وبسایت مارک لینک و پیوند اعطا کرد که به نرخ تبدلیل بالا برای خرید امداد می‌نماید. فردی‌سازی تبلیغات از روش ویدئوی تعاملی مزیت دیگری داراست: این تعامل، مقدار متعددی داده ها را در هر دوران که مشتری روی داده ها بیشتر کلیک نماید در چنگ وی قرار می دهد. این داده‌ها بسیار با ارزش میباشد و میتواند استراتژِی بازاریابی یک بازاریاب برای آینده را صورت دهد. این چیزی وجود ندارد که یک اطلاع رسانی 30 ثانیه سنتی در تلویزیون بتواند مهیا نماید.

 

با ماجرا‌گویی از روش ویدیوهای تعاملی، فردی‌سازی تبلیغات، تعیین محتوا و ساخت‌و‌ساز ویدئوی تعاملی مطلوب مخاطبان به انجام کار ترغیب گردیده و در غایت به مشتریان شما تبدیل می شوند. به این ترتیب، به کار گیری از این استراتژی بازاریابی ویدیویی، نقش مهمی در جذب کاربر، ارتقا نرخ تبدیل مشتری و تعامل استوار با مشتری خواهد داشت.

برچسب ها سئو سايت ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 207
  • بازدید سال : 1,021
  • بازدید کلی : 4,660