loading...
مقالات تخصصی سئو
علیپور بازدید : 68 دوشنبه 15 دی 1399 نظرات (0)

 

سئوی کلاه سیاه (جعلی) چه می‌باشد؟

سئوی کلاه سیاه به تیم شیوه هایی گفته میگردد که برای ارتقاء  سئو سایت  سکو تارنما یا این که برگه در موتورهای کاوش از روش ابزارهایی که حالت سرویس ها موتورهای کاوش را نقض می نمایند ، استعمال می گردد. اصطلاح \"کلاه سیاه\" در فیلم های غربی تاسیس شده است تا \"اشخاص بد\" را از \"اشخاص خوب\" که کلاه سپید به رمز میگذارند متمایز نماید به تازگیً ، معمولاً برای تعریف هکرهای رایانه ای ، سازندگان ویروس و عده ای که شغل های غیراخلاقی با رایانه انجام میدهند ، استعمال میشود.

بسیار اساسی میباشد که بدانید با اجرای تاکتیک ها و استراتژی های بهینه سازی Black Hat می‌توانید تارنما شما‌را از موتورهای کاوش بیرون نماید ، شما‌را از منبع شماره یک مراجعه به وب به یک وبسایت بلوکه گردیده تبدیل نماید.

معنای حقیقی وواقعی سئوی کلاه سیاه چه می باشد

معمولاً تحت عنوان نحوه تایید نشده تمجید میشود که با این وجود می‌تواند جايگاه بندی یک وب سایت را در کاغذ فیض موتور کاوش (SERP) را ارتقا دهد. این اقدامات بر خلاف حالت موتور کاوشگر میباشد و می‌تواند باعث به ممنوعیت اکران وب سایت در موتور کاوش و وب سایت های متعلق گردد

 

شیوه گزارش seo کلاه سیاه

 

 

دو استدلال وجود دارااست که شما میتوانید سئوی کلاه سیاه را گزارش دهید. یا این که تارنما شما از روش هک مخرب ، ویروس یا این که کمپین سئو منفی پیوندهای ناخواسته گزینه حمله قرار گرفته میباشد ، یا این که حاصل اینترنت اسپمی را در یک واژه کلیدی رقابتی مشاهده میکنید که سایت شما در آن مرتبه بندی می نماید. برای آیتم دوم ، شما می‌توانید گزارش اسپم اینترنت را از روش Google Webmaster Tools تثبیت نمائید. لطفاً با صلاحدید از این ابزار استعمال فرمایید. SPAM به معنای وضعیت های جستجوی فراتر از اینجانب وجود ندارد! گزارش غلط هرزنامه اینترنت میتواند سئوی کلاه سیاه محسوب گردد.

در شکل حمله به تارنما شما از روش هک مخرب ، ویروس یا این که بدافزار ، بعد از حذف کد مخرب ، درخواست ارزیابی بدافزار را بدهید. در صورتی‌که اینترنت‌وب سایت شما غرض یک کمپین منفی بهینه سازی برای پیوندهای ناخواسته قرار گرفته باشد، بعداز این‌که کوشش کردید با اینترنت‌مسترهایی که‌این پیوندها را به اینترنت‌وب سایت شما هدایت می‌نمایند تماس حاصل نمایید، می توانید برای تماس از ابزار Disavow Links در Google Webmaster Tools

 

 به کارگیری فرمایید.

چرا از سئوی کلاه سیاه استعمال نکنیم

استعمال از تاکتیک های سئوی کلاه سیاه سبب میشود تارنما شما از حیث گوگل و بقیه موتورهای کاوش جریمه گردد. اگرچه ممکن میباشد از این شیوه آمار بازدید به تارنما شما ارتقاء یافته و برد کوتاه مدتی نتایج خواهد شد ،البته می بایست بدانید که مجازات های Google پیچیده خیس گردیده و میتوانند تأثیرات مخربی بر درجه و بازدید شما داشته باشند.

با دقت به اینکه صدها میلیون مخاطب در روز در Google کاوش می‌کنید ، آیا حقیقتاً می‌توانید از ایندکس بیرون گردید؟

 

سئوی جعلی چه میباشد

 

 

همان گونه که پیش از این اشاره کردیم سئوی جعلی یا این که منفی در مقابل سئوی مثبت میباشد . با اعتنا به اینکه سئوی سپید تمرکز اشخاص بر روی این مسئله میباشد تا تجهیزات و قواعد seo تارنما خویش را ارتقاء بخشیده و در جایگاهی فراتر از دیگر رقبا قرار بگیرد. در مقابل سئوی جعلی قراردارد که به گویش معمولی با به کارگیری از تقلب و اقدامات غیر اخلاقی کارایی فرمائید رقیب را از میدان به در نمایید. 

 

آیا سئوی کلاه سیاه یا این که جعلی قابلیت پذیر میباشد

وقتی که شما در بهینه سازی عملکردی ضعیف و ناقص از خویش ارائه بدهید حتما مقام شما در نتیجه ها seo در گیر جراحت شود برای مثال وقتی که شما به وبسایت های بی کیفت لینک و پیوند بدهید یا این که حتی از یک وب سایت بی کیفیت لینک و پیوند بگیرید سود ی عکس خواهد اعطا کرد پس با این تفاسیر در صورتی‌که که شخصی این سئوی مخرب یا این که ضعیف را برای وبسایت شما انجام بدهد و این عمل را بایستی به صورت تماما هوشمندانه ای انجام دهد تا گوگل متوجه ی این قضیه نشود با اعتنا به‌این فرآیند سئوی جعلی یا این که منفی میگویند. 

با توجخ به اینکه سئوی کلاه سیاه وجود دارااست ولی این زمینه نباید موجب وحشت یوزرها اینترنتی و صاحبان تارنما ها خواهد شد به‌این انگیزه که سئوی جعلی یا این که منفی در مراحل ی بسیار طولانی مقطع پاسخ داده و نیاز مند یک انرژی بالا میباشد. ولی این موضوع را بایستی مد حیث داشته باشید که در صورتیکه رقبای سرسختی برای بازه برهه زمانی طولانی ای دارید که در بعضی از کلید کلمه در سکو های فراتر از آنان قرار دارید بهتر میباشد که‌این احتمال بدبینانه را در کناره ی ذهن تان داشته باشید.

 

تکنیک های متعدد در سئوی کلاه سیاه 

 

 

به کارگیری بیش تر از اندازه از لغت ها کلیدی

خواسته از این کوشش لبریز کردن محتوای وبسایت با کلمه ها کلیدی مشخص و معلوم میباشد و با غرض کسب مرتبه در موتورهای کاوش انجام می‌گیرد. اضافه کردن یک‌سری متن از لغت ها کلیدی در جایی که هیچ ارزشی ندارند ، تجربه بدی را برای یوزرها ساخت می نماید. همینطور ممکن میباشد منجر خواهد شد ورقه شما در محتوای های غیر دارای ارتباط جايگاه بندی خواهد شد.

 

پنهان کاری

مشتمل بر اکران دو ورژن ی گوناگون از محتوای یک نشانی میباشد که به یوزرها و موتورهای کاوش نشان داده می شود. وبسایت هایی که از این ترفند استعمال می نمایند غرض شان این میباشد که در حوزه ی لغات کلیدی نامرتبط با حوزه ی کاری شان در موتور جستجوی گوگل کسب درجه نمایند. تارنما های اسپم معمولا برای مخفی کردن محتوای غیر مجاز خویش و فریب گوگل از این پروسه فایده میگیرند. 

 

ریداریرکت های غیر مجاز

این تلاش سبب ساز می‌گردد مخاطب بر روی آدرسی کلیک کرده و به آدرسی دیگر هدایت گردد. ریدایرکت ها در سئوی کلاه سیاه عملکردی بیرون از این مورد دارا‌هستند. پباده سازی آنها به شکلی انجام شده میباشد که موتور کاوش را به یک نشانی و یوزرها را به نشانی دیگری انتقال میدهد. 

نمونه دیگر هدایت یک شیت به طور کاملً دارای اعتبار با تعداد متعددی بک لینک و پیوند به برگه نامربوط دیگر میباشد ، تنها به خواسته تقویت وضعیت آن در حاصل کاوش. تغییر و تحول مسیر 301 اکثر اختیارات را از یک برگه به شیت دیگر منتقل می نماید. این بدان مضمون‌ میباشد که فردی که در هم اکنون استعمال از سئوی کلاه سیاه میباشد می‌تواند از هدایت ها تنها به خواسته ویرایش نتیجه ها کاوش استعمال نماید.

 

محتوای بی کیفیت

ساخت‌و‌ساز محتواییکه برای یوزرها هیچ ارزشی ندارد این آیتم یکی‌از مرسوم ترین طریق های کلاه سیاه به شمار می رود ، مثلا مثال هایی که قادر خواهیم بود در این مورد به آن اشاره کنیم محتواهای اسکن شده‌است که بوسیله ربات ها از سایر وب سایت ها گردآوری گردیده اشاره نمود. ولی این زمینه بیشتر در طول قبلی کارکرد داشته که گوگل کارکشته به شناسایی محتواهای نسخه برداری نبوده ولی در سال 2011 با بروزرسانی پاندا این نقص از در میان رفته میباشد. بعد از آن وب سایت هایی که از نسخه برداری به کارگیری کرده بودند جریمه شدند. 

 

همینطور میتوانید بخوانید: الگوریتم پاندا چه می باشد و چه وظیفه ای داراست؟

 

پیوند های مبلغی

موتورهای جستجو گر مانند Google داد و ستد پیوندها را به شدت ممنوع می نمایند. آن‌ها در تارنما خویش تیتر کرده اند که \"هر پیوندی که برای بازنویسی PageRank یا این که مرتبه بندی یک تارنما در نتیجه ها جستجوی Google در حیث گرفته گردیده باشد ، ممکن میباشد بخشی از یک طرح لینک و پیوند و نقض راهبرد های مدیریت اینترنت Google باشد.\" این دربرگیرنده ارسال محصول ها بدون‌پول سایت در عوض اخذ لینک و پیوند میباشد. در شرایطی‌که مطمئن نیستید که مبادله قابل قبول چه می‌باشد ، مت کاتس ، مدیر کهن مجموعه اینترنت اسپم Google پیشنهاد می نماید که به راهبرد های FTC مراجعه‌نمایید.

برچسب ها سئو سایت ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 222
  • بازدید سال : 1,036
  • بازدید کلی : 4,675