loading...
مقالات تخصصی سئو
علیپور بازدید : 17 پنجشنبه 06 آذر 1399 نظرات (0)

 

بعداز این که شیوه مطلوب برای پیوند‌سازی را گزینش کردید و مهیا فعال‌ساز‌ی سئو سايت  آن شدید، بایستی به تحلیل بهینه سازی بپردازید. در بخش اعظمی مورد ها اشخاص آن قدر مشغول خویش ساخت‌و‌ساز محتوا می گردند که باصرفه‌سازی را فراموش می‌نمایند ولی با صرف ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بازه زمانی برای رعایت نکات seo در ساخت‌و‌ساز محتوا میتوانید ترافیک، تعامل و قیمت بیشتری جذب نمائید.

 

مهم ترین ترفندها و نکات بهینه سازی

این یک محاسبه لیست میباشد که با در اختیار داشتن آن می توانید مطمئن گردید مراحل ایجاد محتوا به صدق و در سرویس بهبود مرتبه وب سایت کار می‌نماید. ولی ممکن میباشد رنکینگ مقصود اساسی کمپین شما نباشد البته بایستی دست‌کم نکات اول seo آن پیج را رعایت نمایید. این فعالیت بازه زمانی پاره ای میگیرد و در زمان مقطع نتیجه ها نیکی در بر خواهد داشت.

 

به چه شکل تیتر بهینه سازی تعیین کنیم ؟

آری، میدانم، این یکی از خیلی ابتدایی میباشد! البته تعجب می کنید در صورتی بدانید یکسری نفر باصرفه‌سازی تیتر شیت را فراموش می‌نمایند. گزینش تیتر بهینه سازی مطلوب یکی نکات seo در ساخت‌و‌ساز محتوا میباشد. در خصوص تیتر کاغذ بایستی به دو نکته قابل توجه دقت فرمایید:

 

به خیال داشته باشید که تیتر برگه در نتیجه ها گوگل نشان داده میگردد. در غیاب تگ‌ها اپن گراف، این تیتر در کانال‌های اجتماعی نیز به اکران در می آید. پس می بایست عنوانی دیدنی گزینش فرمایید که استفاده کننده را به کلیک کردن ترغیب نماید.

محتوایی که به آرزو جذب لینک و پیوند ایجاد می کنید، ممکن میباشد به خیال و خاطر برخی از کلمه ها کلیدی نیز در رنکینگ قرار بگیرد. بهتر میباشد یه خرده بازه بگذارید، تحقیق لغات کلیدی انجام دهید و تیتر را با آن با صرفه‌سازی نمایید. در صورتی یک واژه کلیدی ریلکس و تروتمیز با محتوا در دسترس ندارید، از یکی‌از دو عبارت دارای ربط به کارگیری نمایید. مواظب باشید کلیدواژه‌ای تعیین فرمایید پیش از این در کاغذ دیگری از آن به کار گیری نکرده باشید. در غیر این شکل به مرتبه آن برگه جراحت می رسانید.

بیشتر بخوانید :  تکنیک های بهینه سازی

توضیحات متا

تاثیر توضیحات متا در قضیه جايگاه‌بندی ممکن میباشد به اندازه تیتر نباشد ولی گشوده هم یک کدام از نکات seo در ساخت محتوا به شمار می‌‌رود. خوب میباشد پاره ای برهه زمانی بگذارید و توضیحات روشن، ظریف و جذابی بنویسید که رفلکس‌دهنده محتوا باشد. این عمل ممکن میباشد منجر بالا رفتن نرخ کلیک بشود. درضمن در حالتی‌که تگ‌های اپن گراف را تمجید نکرده باشید، توضیحات متا به پلتفرم‌های کانال‌های اجتماعی امداد می‌نماید. پیرو بیشتر بدین مورد میپردازیم.

 

اینفوگرافی

 

 

اینفوگرافی یک نمونه شفاف از استعمال متن و تصویر به طور همزمان میباشد. اینجانب مثال‌های اکثری از اینفوگرافیک‌های ایستا میبینم که از مقدار متعددی متن در آنان مستعمل میباشد. خیر فقط این غرض اینفوگرافیک وجود ندارد بلکه از نگرش seo، چه کسی متن را در تصویر میگذارد!؟

 

مقدار پاره ای متن در اینفوگرافیک طبیعی میباشد. به ویژه هنگامی از جمله‌های کوچک به کارگیری می کنید ولی در‌صورتی‌که قرار باشد وسعت متعددی متن به فعالیت ببرید، شاید ابدا نباید از اینفوگرافی به کار گیری فرمائید.

 

در شرایطی که می بینید راه حل‌ای جز استعمال از متن زیاد در اینفوگرافیک وجود ندارد، بهتر میباشد آن را با صفحه ها HTML جایگزین نمایید و در آن صفحه های از متن و تصاویر مطلوب به طور همزمان به کارگیری نمائید. یک محتوای بلند بهتر میباشد و می تواند برای کسب سکو و ترافیک با صرفه‌سازی خواهد شد، کاری که با یک تصویر اینفوگرافیک نمیشود انجام بخشید.

 

پیوند ‌سازی داخلی

این یک آیتم اساسی در بررسی لیست seo میباشد که ممکن میباشد نادیده گرفته گردد. دو نوع پیوند‌سازی داخلی وجود داراست که بایستی در هنگام انجام seo آن پیج در لحاظ بگیرید:

 

لینک و پیوند دادن به صفحه های اساسی

با فرض این که پیوند‌سازی محتوامحور چیره باشد، می بایست پروسه لینک و پیوند دادن به محتوای تارنما خویش را امن نگه دارید. در شکل قابلیت و امکان بها خالص link equity پیوند‌ها را برای صفحه ها مهم به جریان بیاندازید. برای انجام این عمل می‌‌توانید از طریق‌های ذیل استعمال فرمائید:

 

قرار دادن منوی مسیریابی در بالای کاغذ. این منو می تواند مشتمل بر پیوند ورقه‌های اساسی باشد. بایستی مواظب باشید این منو محتوا را زیر‌الشعاع قرار ندهد و تا حد ممکن محتاطانه باشد. یک جایگزین می تواند این باشد که محتوا را منتشر فرمائید و بعد از این که به مقصود خویش رسیدید منوی مسیریابی را اضافه نمائید.

به کاربردن پیوند باطن محتوا. در صورتیکه در محتوای شیت قطعه‌های پهناور متن دارید، پیوند‌ها را داخل این متون به عمل ببرید. نکته قابل توجه در این باره این میباشد که پیوند‌ها را به طور طبیعی به فعالیت ببرید و جایی که مضمون‌ ندارد از آنان استعمال نکنید.

ساختن یک فوتر که به صفحه ها مهم لینک و پیوند میدهد. ممکن میباشد گذاشتن لینک و پیوند در ذیل کاغذ به اندازه قرار دادن آن در بالای کاغذ باصرفه نباشد. با این حالا با به کار گیری از این طریق محتوا را به خطر نمی‌اندازید و حواس استفاده کننده را از آن پرت نمی کنید و در عین حالا بها خالص پیوند را برای صفحه ها اساسی به جریان می‌اندازید.

برچسب ها سئو سايت ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 210
  • بازدید سال : 1,024
  • بازدید کلی : 4,663