loading...
مقالات تخصصی سئو
علیپور بازدید : 21 سه شنبه 02 دی 1399 نظرات (0)

درج کلمه ها کلیدی – عموم رغبت دارا هستند روی نتایجی کلیک نمایند   سئو سايت  که مشتمل بر واژه و کلمه کلیدی یا این که عبارتی میباشد که آن را کاوش می‌نمایند. اطمینان نتایج فرمایید که از لغت ها کلیدی قابل قبولی در توضیحات متا و تیتر سایتتان به کارگیری نموده اید. شاید این عمل معمولی به حیث رسد البته هنگامی وب سایت شما برای هزاران کلمه و واژه کلیدی درجه تارنما خیر گرفته، می بایست کدام یک از آنها‌را در تگ تیتر که ۶۰ کاراکتر داراست، به کار گیری نمائید؟

برانگیختن شم فضولی اشخاص – عناوینی که جذابیت بیشتری داشته باشند، کلیک بیشتری اخذ می‌نمایند. به عنوان مثال در‌صورتی‌که واژه کلیدی که در پی آن می باشید، “چای سبز” باشد، یک تیتر خوب برای آن به‌این شکل میباشد “۱۱ آیتم از مزایای ثابت گردیده چای سبز (شماره ۶ شما‌را شگفت زده می‌نماید)”. شاید این تیتر یه خرده طولانی به حیث رسد ولی حتما عمل می‌نماید زیرا جمع متعددی کنجکاو میشوند که شماره ۶ چه می باشد؟
تقلید از مجلات – هر توشه خبر نامه‌ای را می بینید، به کار گیری از عنا وین و سرخط‌های جالب روی جلد خبر نامه دقت شما‌را جلب می‌نماید. خیلی از عنوان ها آیتم به کارگیری مجلات دربرگیرنده عبارت “چه گونه” و یا این که به طور لیست میباشند. برای الهام دریافت کردن بیشتر، نگاهی به یکسری خبرنامه داشته باشید.
بهبود حالت تارنما در حاصل کاوش عمل پیچیده‌ای وجود ندارد. جایی که اکثر اشخاص در آن مبتلا خطا می گردند این میباشد که لغت ها کلیدی اشتباهی را تعیین می‌نمایند یا این که در تایپ کردن متن نادرست فعالیت می‌نمایند. به خیال و خاطر داشته باشید که قرار میباشد آدم‌ها تگ متا و تگ تیتر تارنما شما‌را بخوانند پس این بخش‌ها می بایست جذابیت داشته باشند.

در شرایطی که تایپ کردن متن تیتر برای شما مشقت بار میباشد، این راهنما را مطالعه فرمائید.

اذن بدهید در‌پی فرایند دقیقی که می بایست برای جذب کلیک بیشتر طی فرمائید را مرور کنیم.

مرحله اولیه استعمال از  Google Search Console (کنسول جستجوی گوگل) میباشد.

وارد این کنسول گردیده و آنگاه روی “Search Traffic” و بعد از آن روی “Search Analytics” کلیک نمائید:

 

با این عمل برگه‌ای مشابه ورقه ذیل مشاهده خواهید کرد:

 

به بالا برگردید و روی مورد “pages” و بعد از آن روی ارزیابی جعبه “CTR”  (واحد سنجش کلیک) کلیک فرمایید:

 

بدین ترتیب لیستی از نتایجی را مشاهده میکنید که مبنی بر دوستداشتنی ترین URL‌ها و نرخ کلیک آن ها (که با اسم CTR هم شناخته می شوند) آراسته گردیده اند:

 

صفحاتی را ارزیابی نمائید که ترافیک بالا ولی CTR کمتر از ۵ درصد دارا هستند.

روی یک کدام از نتایجی که CTR کمتر از ۵ درصد دارااست کلیک نمایید و بعد از آن روی دکمه queries کلیک فرمایید:

 

بعد از آن در‌پی لغت ها کلیدی با بیشترین واحد سنجش کلیک و کمترین CTR بگردید.

بهتر میباشد در تگ تیتر و توضیحات متا روی این عبارات کلیدی تمرکز داشته باشید.

به خیال و خاطر داشته باشید که تگ تیتر محدود به ۶۰ کاراکتر میباشد که‌این یعنی نمی‌توانید بیشتر از ۲ یا این که ۳ کلمه و واژه کلیدی را در‌این نصیب قرار دهید.

بدین ترتیب بهتر میباشد لغات کلیدی را گزینش نمایید که معمولاً بیشتر کلیک میگیرند و CTR کمتری هم داشته باشند زیرا شما صفحاتی با نرخ CTR کمتر از ۵ درصد را تعیین نموده اید.

با تهیه و تنظیم توضیحات متا و تگ تیتر سایتتان و قرار دادن لغت ها کلیدی مطلوب در آن‌ها و با برانگیختن احساس کنجاوی اشخاص می توانید نرخ کلیک سایتتان را ارتقاء دهید. بدین ترتیب در کوتاه زمان ترافیک بیشتری از موتورهای کاوش به دست خواهید آورد و سکو تارنما تان به گذر زمان بازه افزایش پیدا می‌نماید.

در اینجا سه تستی را مشاهده می کنید که به اینجانب (neil patel) برای تهیه تگ تیتر امداد متعددی کرده اند:

 

اینجانب متوجه شدم که ترافیک متعددی را برای عبارت marketing digital از کشورهایی بیرون از امریکا برای یک کدام از پست‌های خودم به دست آورده ام.

براین اساس به مکان استعمال از “digital marketing” در تگ تیتر سایتم از “marketing digital” به کارگیری کردم که سبب ساز گردیده CTR از ۳۶.۳ درصد به ۴۵.۴ درصد ارتقاء پیدا نماید. همینطور ترافیک جستجوی سایتم تا ۱۲۸۹ بازدیدکننده در وبسایت ارتقا پیدا کرد.

اینجانب برای عبارت کلیدی “social media marketing” تگ تیتر وبسایت خودم را مبتنی بر ایده‌ای که از یک خبر نامه گرفته بودم تهیه کردم. نرخ CTR تارنما اینجانب از ۳۸.۲ به ۸۴.۲ درصد ارتقا پیدا کرد. کلاً، این سبب ساز شد که ترافیک وب سایت اینجانب تا ۹۳۲ بازدیدکننده در ماه ارتقاء پیدا نماید.

 

اینجانب با تگ social media marketing عبارت step-by-step guide را هم اضافه کردم.

این منجر شد عموم متوجه شوند که‌این پست از نوع “how to” و فعالیت گرا میباشد. همینطور عبارت social media را تعدادی توشه در توضیحات متا اضافه کردم.

این مقاله را هم بخوانید  کلمه ها کلیدی و seo شایسته ترین راهبرد برای ارتقاء فروش اینترنتی


و در رابطه کوئری Google AdWords، متوجه شدم که گوگل اعلام کرده در هم اکنون تغییر و تحول اسم پلتفرم تبلیغاتی خودش از Google AdWords به Google Ads میباشد، براین اساس عکس آن را انجام داده و بر به عبارتی عبارت Google AdWords تمرکز کردم زیرا توده یه خرده از این تغییر تحول اسم اطلاع داشتند.

این سبب شد در هر ماه ۱۳۵۵ بازدید بیشتر اخذ کنم.

ولی مواقعی هم بوده اند که در آن‌ها تغییراتی که اینجانب انجام دادم منجر جراحت وصال به ترافیک گوگل سایتم شدند.

بدین ترتیب، هر بازه زمانی که توضیحات متا و تگ تیتر تارنما خودتان را تهیه و تنظیم کردید، تاریخ را یادداشت کرده و بعداز حدود ۳۰ روز مجددا آن را ببینید تا متوجه گردید که آیا به بهبود سکو وب سایت تان امداد کرده یا این که منجر افت آن شده‌است.

در صورتی تغییرات منجر افت ترافیک گردیده بود، آن را به وضعیت گذشته برگردانده و مجددا ۳۰ روز شکیبایی نمایید. در صورتیکه دائما در هم اکنون آزمایش باشید ممکن میباشد جايگاه وب سایت تان تنزل پیدا نماید. براین اساس حتی هنگامی افت ترافیک را شاهد بودید، حدود ۳۰ روز حوصله نمایید زیرا بنابراین درجه وبسایت تان به‌تدریج ثبت می‌گردد.

البته در صورتیکه این فعالیت سبب بهبود CTR و سکو وبسایت تان شد، به طبعً شما در وضعیت بهتری قرار میگیرید و هم اکنون که نرخ کلیک سایتتان را سئو کردید، بایستی سعی فرمایید که تجربیات یوزرها سایتتان را seo فرمایید.

ترفند شماره ۲ ارتقاء مرتبه وب سایت : آنچه عموم نیاز دارا هستند را در هنگام نیازشان به آن ها عرضه نمائید
در‌صورتی‌که به تست Rand Fishkin که در صدر اشاره شد توجه فرمایید، متوجه میشوید که به عموم گفته بود روی دکمه back کلیک نمایند.

مسلما تمایلی ندارید که عموم بعداز ورود به تارنما شما روی دکمه back کلیک نمایند… این عمل به جايگاه تارنما شما جراحت می رساند.

عموم در مواردی که آنچه مشاهده می‌نمایند مطابق میلشان وجود ندارد، روی دکمه back کلیک می‌نمایند. در‌حالتی که بتوانید سایتتان را برای بهتر شدن تجربیات یوزرها سئو فرمائید، احتمال کلیک کردن روی دکمه back به وسیله یوزرها سایتتان کمتر میشود.

اینجانب این عمل را از روش ۲ مرحله معمولی انجام میدهم.

اولی مرحله، به کارگیری از Qualaroo و نظرسنجی از اشخاص میباشد. با پرسیدن این پرسش بی آلایش از اشخاص (صحیح زمانی آن‌ها در تارنما شما قرار دارا‌هستند) قریه‌ها ایده متعدد میگیرید: “چطور میتوانم این برگه را بهبود ببخشم؟”

حتی می توانید از Qualaroo استعمال نمایید تا متوجه گردید که چرا عموم از سایت شما بازدید می‌نمایند که‌این فعالیت هم به شما یاری می‌نماید که نوع بازدیدکننده‌های وبسایت خودتان را متوجه گردید. با این عمل میتوانید تجربیات قابل قبولی برای آنان تولید نمائید.

علیپور بازدید : 20 دوشنبه 01 دی 1399 نظرات (0)

 

یادگرفتن تحلیل داده های تجارت الکترونیک برای تصمیم گیری در گوگل آنالیتیک

پیشگفتار

 

درود این نوشته ی علمی ترجمه گردیده کمپانی طراحی وب سایت سارگون میباشد  سئو سايت  ما در‌این نوشته ی علمی تحلیل تجارت الکترونیک: از اطلاعات تا تصمیم گیری را ارزیابی خوا‌هیم کرد. این فراگیری برای امداد به تجارت های متعلق به تجارت الکترونیک برای تصمیم گیری های آگاهانه بر شالوده داده های گوگل آنالیتیک پباده سازی شده‌است. ما درین یادگرفتن ها به فهم و شعور بهتر جذب مشتری ،اخلاق و رفتار مشتری و معاملات خوا هیم پرداخت (توضیح معنی کننده: معاملات در اینجا دربرگیرنده خرید و نام نویسی در عمل هایی مانند تهیه و تنظیم مجله الکترونیکی وب سایت شما می باشد.) ما درین فراگیری ها نگاهی به تعبیروتفسیر گزارش می اندازیم و روش گذر به عمق اطلاعات را محاسبه می‌کنیم. در غایت در رابطه طرز بهبود تجارت با شما دعوا خوا هیم کرد.

 

نمونه تمرین: کمپانی Great Outdoors

برای اینکه ایده های این یادگرفتن را پشتیبانی کنیم از یک نمونه به کار گیری می‌کنیم این نمونه یک کمپانی خرده فروشی بنام Great Outdoors میباشد که وسایل سرگمی بیرون از خانه مانند تجهزات کمپ (خیمه مسافرتی) و اثاثیه هاکی، و وسایل ورزشی و جامه  می فروشد. این مجموعه یک وب سایت فروش آنلاین و یک اپلیکیشن تلفن همراه دارااست که اذن خرید آنلاین را خواهد اعطا کرد. مقصود این وب سایت و اپ علاوه بر فروش آنلاین دانلود کوپن و دادن داده ها تماس دکان نیز می باشد. این دکان همچنان یک وب لاگ با مقاله ها اصلی برای هسته مهم مشتریانش دارااست که اطلاعاتی مانند حفاظت اطراف زیست، ورزش ها ، تن درستی، تناسب اندام را ارائه می‌دهد. علاوه بر این ها این مغازه یک کلاب مشتریان بامسئولیت دارااست که خصوصیت فروش ویژه پایان هفته و تخفیف هزینه حمل دارااست.

 

ما درین خصوصی مقاله‌ها در باره کمپانی Great Outdoors گفت و گو خوا هیم کرد. هدف ها کسب و عمل این موسسه  و شاخص های کلیدی همت آن را برخواهیم شمرد . در رابطه شایسته ترین گزارش ها برای اندازه گیری همت کمپانی مشاجره میکنیم. ارزیابی هایی را هم برای پیشرفت در عملکرد توصیه خوا هیم بخشید. ما کمپانی Great Outdoors را بعنوان یک نمونه بیان خوا‌هیم کرد تا طرز به کار گیری یک کمپانی از ارزیابی برای جواب به سوال ها معمول را دریابیم.  

 

تجارت شما مخصوص میباشد ، و شما بایستی از این یادگرفتن ها برای براورده کردن نیاز های خاص خویش به کار گیری فرمائید.

 

سود

ما خوشحالیم که‌این فراگیری را مطالعه می‌کنید و امید‌واریم اطلاعاتی که در باره نقشه های اندازه گیری کمپانی Great Outdoors\' مطالعه می کنید برای شما اثر گذار باشد.

علیپور بازدید : 14 یکشنبه 30 آذر 1399 نظرات (0)

 

برای اکثر اشخاص مبتدی این پرسش پیش می‌آید که چرا مرتبه ی ما در جست و جو ها تحت آمده میباشد ؟ سئو سايت  چه چیزی سبب ساز کم شدن سکو ما در موتور های جست و جو شده‌است؟ و...

 

 

خب پاسخگویی بدین سوال های شل وجود ندارد ولی مواقعی وجود دارااست که کم شدن درجه گوگل را مسلم می سازد. این موردها دربرگیرنده موارد ذیل میباشند که میتوانید با حذف آنها از وقوع این حادثه پرهیز کنید.

 

شیت ی نخستین نا مطلوب :

ورقه ی اولیه در هر تارنما نشان دهنده ی ویژگی مجموع تارنما میباشد و از این لحاظ بسیار دارای اهمیت میباشد.شیت ی نخستین سایتی که با نشانه گر پباده سازی گردیده باشد و نامرتب باشد از گوگل مرتبه ی خیر اخذ نمی نماید.

برخی از وبسایت ها از فونت های بهم ریخته و عظیم و یا این که از برنامه کودکان های متعددی به کارگیری می نمایند که صفحه آرایی ی نخستین را به هم میریزد.یک وبسایت بی آلایش سکو ی بالاتری از یک وب سایت با پباده سازی مکان نما و بهم ریخته خواهد داشت.

محتوای متن در ورقه اولیه می‌تواند نقش مهمی در جست و جویبار گوگل ایفا نماید که‌این خواص را در پباده سازی مکان نما نمی توانید پیدا نمائید.

 

استعمال از تصاویر بی محتوا :

شاید اکثر اشخاص به‌این می پندارند که یک عکس بها هزاران واژه و کلمه را داراست.در جامعه انسانی همچنین میباشد ولی برای موتور های جست و جو این ضابطه وجود نداد.موتور های جست و جو نمی توانند تصاویر را لمس نمایند و نیاز به توضیحات برای ملموس شدن آن تصویر دارا هستند.

برای تصاویر خویش توضیحات نوشته و از گذاشتن تصاویر فارغ از توضیح خویش داری کنید.

 

شناخته نشدن لینک و پیوند در سایت هایی با تکنولوژی و طراحیAJAX، java script و ... :

در‌این دسته از وبسایت ها با تکنولوژی AJAX ویا به صورت معمولی JavaScript این ناتوانی در موتور های جست و جو وجود دارااست که به پیوند های دیگر صفحه های دسترسی ندارد.

چاره این نقص‌ این میباشد که از طریق پیوند دهی معمولی و سنتی استعمال نمائید.برای این عمل نیاز به یک مفسر جاوا اسکریپت ندارید.شما میتوانید برای هر کاغذ یک Sitemap تهیه و تنظیم نمائید و پیوند را به طور نرمال برای جست و جو و معرفی به گوگل در آنجا قرار دهید.

نکته : می‌توانید از گوگل مپ  googlemap نیز به کار گیری کنید.

 

هیچ کس به شما پیوند نکند ! :

در صورتیکه تارنما شما با هیچ وبسایت دیگری در رابطه نباشد و به هیچ تارنما دیگری لینک و پیوند نشده باشد برخی از موتور های جست و جو به خصوص گوگل به خویش این زحمت را نمی دهد که به وب سایت شما ورودی دهد.پس بهتر میباشد وب سایت خویش را در معرض اکران به سایر افراد با لینک و پیوند ها قرار دهید.

علیپور بازدید : 21 چهارشنبه 26 آذر 1399 نظرات (0)

 

چک ریسپانسیو بودن وبسایت

اکنون زیرا یوزرها تلفن همراه و تبلت بیشتر از یوزرها دسکتاپ میباشند ریسپانسیو بودن سئو سايت   صفحه ها یک دستور اصلی در طراحی وب سایت به شمار می رود. ریسپانسیو یا این که واکنشگرا بودن یعنی وبسایت شما بر روی همه دستگاهها با هر اندازه ای صحیح نشان داده خواهد شد.

 

 

 

شناخت با ابزار گوگل آنالیتیکس

در‌این پیوند می‌توانید شناخت با ابزار گوگل آنالیتکس را به همدم کلیپ مشاهده کنید.

 

شناخت با وب سایت  moz

وب سایت moz جهت مرتبه بندی و آنالیز بهینه سازی وبسایت ها استعمال می‌گردد. وب سایت موز برای مرتبه بندی سایتها از دو فاکتور به کار گیری می نماید.  page authority و domain authority . هر چه این اعداد به 100 مجاورت خیس باشد وبسایت شما مرتبه بهتری در گوگل دارااست.

 

 

 

mobile friendly test

در صورتی از خصوصیت ریسپانسیو در وب سایت خویش به کارگیری نمایید. و وب سایت شما برای نشان داده شدن در گوشی باصرفه گردیده باشد گوگل به شما کنیه تلفن همراه فرندلی را میدهد. در گوشی فرندلی بودن بعد ها وب سایت شما مبتنی بر بعدها دستگاه گزینه استعمال تغییر میکند.

 

 

 

 

 

similar web

ابزاری برای نظارت و مقایسه ترافیک وب سایت هاست. این پلاگین بر روی مرورگر شما نصبمی خواهد شد و با یک کلیک می اقتدار از آن بهره مند شد.

 

این پلاگین از 10 نصیب درست شده میباشد.

 

 

 

Overview: درین نصیب Rank و Engagement وب سایت نمایش داده می شود.

 

Source: درین قسمت نشان می‌دهد که ترافیک وب سایت شما از کجا آمده میباشد  Direct ، Search ،  Social،  ، Mail ،Display

 

الگوریتم فلوریدا 2 (2 Florida)، اسفند 1397

Geo : بیشترین بازدیدکنندگان شما از چه کشورهایی میباشد.

 

Referrals: از چه سایتهایی به تارنما شما وارداتی اند.

 

Search: بیشترین لغات کلیدی که سبب ساز ورود به وب سایت شما شده‌است.

 

Social : از کدام شبکه‌های‌اجتماعی به وبسایت شما آمده اند.

 

 

 

 

Google Webmaster Tools

در‌این لینک و پیوند می‌توانید شناخت با سرچ کنسول را مطالعه فرمائید.

علیپور بازدید : 18 سه شنبه 25 آذر 1399 نظرات (0)

3. نقد ها و امتیازهای بیشتری اخذ نمایید

دادن علت به مشتریان برای تایپ کردن انتقاد و امتیازدهی به شما یک کدام از شایسته ترین راهکارها در کسب درجه های بالای حاصل جستجوی محلی میباشد. سئو سايت برای مثال در صورتی صاحب و مالک یک کافی شاپ هستنید، می‌توانید به مشتریان خویش که نقدی برای شما می نویسند، یک قهوه بدون‌پول دهید یا این که تخفیفی برای وی در حیث بگیرید.

 

اعتنا داشته باشد که هرگز آن ها را ناچار به تایپ کردن عیب گیری و یا این که امتیازدهی نکنید و تنها ایده ها حقیقی آن‌ها را بخواهید. در شکل سماجت بیشتراز حد، احتمالا حتی نقدهای منفی نیز از یوزرها اخذ می‌کنید.

 

4. محتوای تارنما خویش را افزایش دهید

مطمئنا یکی شایسته ترین منش ها در کسب سکو خوب، تایپ کردن مداوم مطالب موثر با تاکید بر روی جای شماست. این‌شیوه یکی شایسته ترین گونه های سپرده گذاری در seo محلی وب سایت میباشد. با تایپ کردن اسم جای خویش در تیتر برگه و یا این که به کارگیری از برچسب های مربوط به جای ، میتواند سود خیر و خوبی را برای کسب و فعالیت شما به همدم داشته باشد.

 

برای مثال در حالتی‌که صاحب و مالک یک آرایشگاه در بلوار دریای شهرک غرب می باشید، میتوانید از لغات کلیدی مربوط به جای خویش مطالبی نوشته تا کاربرانی که در‌پی آرایشگاه در جای های مربوط به شما می‌باشند، به راحتی شمارا بیابند. برای مثال میتوانید از اسم جای های “تهران”، “محله شهرک غرب”، “بلوار دریا”، “محله های مجاورت مانند به روزی آباد”، “اسم خیابان و کوچه فرعیتان” استعمال کرده و برای هر مورد مقاله مجزایی بنویسید. با این عمل میتوانید از مجموع پتانسیل های مکانی خویش، غایت به کار گیری را ببرید.

 

چرا این الگوریتم، Hawk اسم داراست؟

گوگل معمولا به روز های خویش را به طور قانونی معرفی نکرده و نامی نیز اکثر وقت ها برای آنان نمی گذارد. در موردها بسیار نادری آن ها الگوریتم های نو را تایید یا این که نفی کرده اند. در این باره، این اسم به وسیله متخصص seo، آقای Joy Hawkins تعیین شده‌است. ایده اساسی تعیین این اسم در واقع رابطه آن با الگوریتم Possum (در معنای موش کور یا این که صاریغ) میباشد، به این دلیل که شاهین ها دلداده شکار صاریغ می‌باشند.

 

عده بندی

هر برهه زمانی که آپ دیت نو از طرف گوگل ارائه می گردد، او‌لین عکس العمل کسب و امور هراس از افت سکو میباشد و این واکنش نیز به طور کامل طبیعیست. در برخی موردها این به روز ها موجب پنالتی شدن وب سایت شما می‌گردد و ناچار می باشید که از جدید ابتدا نمایید.

 

راهکار کلی ما در قبال مجموع آپ تو دیت های گوگل اینست که همواره محتوای متناسب با یوزرها بنویسید و موتورهای کاوش را تحت عنوان اولیت نخستین در لحاظ نگیرید. الگوریتم های گوگل همواره سبب سورپرایز ما میشوند ولی نکته ثابتی که در کل به روز های تعدادی سال اخیر گوگل به عنوان مثال همین الگوریتم شاهین وجود دارااست اینست که گوگل در درحال حاضر مجاورت کردن هوش ربات های خویش به هوش بشر میباشد. گوگل میخواهد که همچون یک استفاده کننده حقیقی و واقعی به روایت نگاه کرده و خروجی خویش را هر چه نزدیکتر به مراد حقیقی یوزرها نماید.

 

براین اساس دفعه بعدی که قصد تایپ کردن مقاله یا این که آپگرید وب سایت خویش را دارید، گوگل را در انتهای لیست نگرانی های خویش قرار دهید. همواره از خویش بپرسید که یوزرها تارنما اینجانب در پی چه نوع مطالبی می باشند یااینکه چطور آنان شیفته وبسایت اینجانب میشوند و آن را دوست خواهند داشت. پس از جواب بدین سوال ها می‌توانید استارت به گزینش لغات کلیدی مطلوب و تایپ کردن مطالب فرمائید.

علیپور بازدید : 17 دوشنبه 24 آذر 1399 نظرات (0)

 

درین مقاله به آنالیز seo وبسایت های خرد ولی تخصصی می‌پردازیم  سئو سايت  که استارت نیکی برای دوستداران به کسب و شغل های آنلاین می باشند.

 

 

مدتی پیشین گوگل طی یک پستی اعلام‌کرد در فاکتور هم اسم بودن اسم دامین و واژه و کلمه آیتم کاوش قرار میباشد یه خرده مشقت بار گیری نماید و اثر آن ا کم کند. به نحوی که سایتی هم اسم با واژه و کلمه گزینه کاوش مزیت خاصی نسبت به دیگر وب سایت در صفحه های کاوش نداشته باشند. این قضیه کافی بود که اکثری از seo فعالیت ها، توسعه و گسترش دهندگان و کارافرینان را ذیل فشار قرار دهد و برخی نیز تصور نمایند که وب سایت های خرد تخصصی به انتها فعالیت رسیده اند.

 

ولی واقعیت اینست که‌این سیرتکامل وبسایت ها به زودی زود از در میان نمی فرایند. به دلیل آنکه مشتریان و یوزرها بدین سیرتکامل وب سایت های تخصصی خیس نیازمندند. اکثر زمان ها اشخاص در هنگام جستجوی عبارت متبوع خویش از کاغذ دوم به آن گاه نمی فرایند. وب سایت های تخصصی خیس این بخت را دارا هستند که با خاصتر کردن محتوای وبسایت خویش، در هنگام جستجوی کلمات خاص، در شیت نخستین قرار گیرند. این وبسایت ها فعالیت کاربرانی که به‌دنبال موضاعات خاص در وبسایت های جامع و کلی می باشند را راحت می نمایند.

 

راه‌اندازی این سیرتکامل وبسایت ها سهل وآسان میباشد، به‌این خیال و خاطر که دارنده زمینه تخصصی می‌باشند. در‌این تارنما ها به موضوعات و تولیدات خاصی پرداخته می گردد و دارنده دسته بندی بسیار یه خرده می باشند. همین مورد این قابلیت را به seo کاران میدهد که کلمات کلیدی خویش را به طور کامل جزئی کرده و در فیض در seo آن پیروز خیس باشند. در فیض تجربه کاربری، سکو تارنما و نرخ تبدیل آن در موتورهای کاوش در هنگام جستجوی عبارات کلیدی معلوم گردیده، به‌سرعت ارتقا یابد. به دلیل آن که از رقبای بسیار پاره ای برخوردار میباشند.

 

سه استدلال برای فعال سازی تارنما های تخصصی خیس

در کنار اینکه فعال‌ساز‌ی این سیرتکامل وبسایت ها سهل میباشد، تعدادی عامل دیگر نیز وجود داراست که مارا ترغیب به ایجاد چنین وبسیات هایی نماید. این عارضه ها عبارتند از:

 

درگیر کننده بودن

منعطف بودن

آموزشی بودن

تارنما های تخصصی جالب می باشند، به خیال اینکه دارنده خدمات و محصولاتی می‌باشند که کمتر چشم گردیده اند. به همین برهان از قابلیت اشتراک گذاری بالایی برخوردارند و در فیض امکان درامدزایی بیشتری میباشند. هرگونه موضوعی به صورت به طور کامل خاص را می اقتدار در‌این تارنما ها مشاهده کرد. این تولیدها هم میتوانند از نوع درگیر کننده بوده و یا این که از نوع تولیدات خوردنی یا این که آشامیدنی مانند آبمیوه های ترکیبی یا این که میوه های تماما خاص باشند. هیچ محدودیتی در گزینش زمینه و متاع نیست.

 

این قضیه موجب دیدنی خیس شدن تارنما می گردد و مخاطب را ترغیب می نماید تا در تارنما بگردد و تولیدها جدیدی را کشف نماید. همینطور این موضوع به گسترش دهندگان نیز اذن میدهد که خلاقیت بیشتری را در طراحی وب سایت به فعالیت ببرند.

 

وب سایت های تخصصی انعطاف پذیرتر می باشند و این قابلیت و امکان را دارا‌هستند که با معرفی یک متاع نو و ناشناخته آن را به یک کالا عظیم و دارای شهرت میان یوزرها معرفی نمایند. مثلا می اقتدار از محصولی مانند فیجت اسپینر اشاره نمود که در طی یک هفته از محصولی ناشناخته به محصولی پربیننده در عالم تبدیل شوید. در تحت به نظارت روند سوداوری این سیرتکامل تارنما ها میپردازیم:

 

نخست یک وب سایت تخصصی با محوریت موضوعی خاص فعال‌سازی میگردد.

با به کار گیری از تبلیغات، تارنما رفته رفته دارای اسم و رسم خیس می‌شود و یه خرده درامد پیدا می نماید.

با گسترش سرویس ها و منابع، ناگهان ایده وب سایت به یک کسب و فعالیت حقیقی و واقعی تبدیل میشود.

فروش تارنما به مقدار قابل توجهی میرسد.

میتوانید با ساخت‌و‌ساز یک سری وبسیات تخصصی با محوریت موضوعات متنوع عمل خویش را آغاز فرمایید. بعداز این، اذن دهید که ترافیک و درامد وب سایت آهسته آهسته ارتقاء پیدا نماید و آنگاه ازین که متوجه شدید که کدامیک پتانسیل ارتقاء را دارا‌هستند، آغاز به سپرده گذاری در آن نمائید.

 

جدیدا این سیرتکامل وبسایت ها به تجربه آموزشی برای اشخاص تبدیل شده‌است و پیش از این که عمل بزرگتری را آغاز نمایند دست به فعال‌ساز‌ی این سیرتکامل وب سایت ها میزنند. اشخاص با فعال‌ساز‌ی یک تارنما تخصصی به یادگیری موردها ذیل میپردازند:

 

چه‌طور لغات کلیدی گرانبها را شناسایی و بر روی آن عمل کنیم

در افزایش یک کسب و عمل کوچک چه اتفاقاتی ممکن میباشد بیفتد

نوع عمل با کمپین های تبلیغاتی را فرا می‌گیریم

معنی تجربه کاربری را شعور می کنیم و با سئو نرخ تبدیل آشنا میشویم

با فعال سازی یک وبسایت تخصصی به یادگیری مفاهیم مهم توسعه و گسترش وبسایت می‌پردازیم و خواهیم توانست از تجربیات به دست آمده در اجرای پروژه های گسترده به کارگیری کنیم.

 

بهینه سازی وبسایت های تخصصی

استراتژی بهینه سازی تارنما های تخصصی همانند دیگر وبسایت ها میباشد، به جز موردها تحت که باید رعایت گردد:

 

استعمال از کلمه ها کلیدی طولانی خیس

ایجاد محتوای خاصتر

پیوند سازی در انجمن های تخصصی

برندسازی خاصتر

بر روی آنچه که در رابطه بهینه سازی میدانید تمرکز فرمائید و از مسائل مهم گمراه نشوید. به یک ایده بچسبید و آن را تا پایان دنبال فرمایید. این عمل موجب آسانتر شدن و موثرتر شدن بهبود بهینه سازی می‌شود. شما با صرف بازه زمانی صرفا در یک اخر هفته می‌توانید یک وب سایت تخصصی پباده سازی و راه‌اندازی نمایید که شاید در آینده به یک پروژه وسیع تبدیل گردید.

علیپور بازدید : 20 شنبه 22 آذر 1399 نظرات (0)

 

امروزه با تبدیل بازاریابی سنتی به دیجیتال، بجز کسب‌ وکارها، مصرف‌ کنندگان  سئو سايت نیز برای خرید خویش به وب اعتماد کرده اند. در موتور کاوش کسب‌ وکارها این زمان طلایی را دارا‌هستند تا در مقابل اشخاصی که در‌پی متاع یا این که خدماتشان می‌باشند، در به عبارتی بازه بایستند.

 

تبلیغات در گوگل

وب سایت گوگل، شایسته ترین و لبریز بازدیدترین وب سایت جان دار جهت کاوش و همینطور تبلیغات در مقایسه با دیگر وبسایت ها است. تبلیغات در گوگل یک کدام از منش های مفید در بازاریابی میباشد. واحد سنجش مشاهده ‌ای که کسب‌ وکارها در گوگل اخذ می‌ نمایند از نگاه فروش نسبت به دیگر رسانه ‌ها دارنده بها بیشتری میباشد. گوگل ادوردز به کسب‌ وکارها امداد می ‌نماید تا تخت‌گاز به مخاطبین غرض خویش دست یافته و حاصل مطلوبشان را مشاهده نمایند. انجام تبلیغات خویش را می‌توانید با اطمینان به سانا سل، یک کدام از معتبرترین نمایندگی های تبلیغات در گوگل بسپارید.

 

 تبلیغ در گوگل ادوردز

تبلیغات در گوگل نوعی از تبلیغات کلیکی بوده که شما به ازای اکران تبلیغاتتان در حاصل گوگل هزینه ای پرداخت نمی ‌فرمایید و صرفا وقتی هزینه پرداخت میکنید که کاربری بر روی تبلیغات شما کلیک نماید. هزینه پیشنهادی برای هر کلیک بر روی تبلیغات شما که bid نامیده می‌ گردد، از طرف تبلیغ کننده انتخاب می ‌گردد.

 

 

نخست شما حساب گوگل ادوردز خویش را شارژ و آن گاه کمپین‌ های تبلیغاتی خویش را ساخت و ساز کرده و لغت ها کلیدی تبلیغاتتان را گزینش می ‌فرمائید. هر گاه کاربری لغت ها کلیدی مربوط به تبلیغات شمارا کاوش نماید و تبلیغات شما موقعیت ما یحتاج برای اکران را کسب نماید، تبلیغ شما برای وی اکران داده می‌ خواهد شد. در‌حالتی که که مخاطب روی تبلیغ شما کلیک نماید و وارد وب سایت شما گردد، هزینه ای بابت کلیک انجام شده از اعتبار شما در گوگل ادوردز نادر می ‌خواهد شد.

 

 

 

 پرداخت هزینه در گوگل ادوردز

فعال نمودن تبلیغ نیاز به کارت اعتباری دارای اعتبار روادید کارت و یا این که مستر کارت و یا این که همینطور اکانت پی پال داراست و گوگل بعداز مدتی اکانت شمارا فعال خواهد نمود و انجام این عمل نیاز به تجربه بسیار دارااست که ما در سانا سل تحت عنوان معتبرترین نمایندگی تبلیغات در گوگل، این عمل را برای شما انجام می‌دهیم. هزینه تبلیغ در گوگل به طور ادوردز برای هر دلار شارژ به ارزش دلار روز میباشد. پرداخت هزینه تبلیغات در گوگل به دو شیوه تحت انجام میگردد:

 

طریق نخستین و مطلوب ترین طریق وقتی میباشد که استفاده کننده بر روی تبلیغ شما کلیک می کند که هزینه کلیک از اکانت شما کسر می شود. هزینه بابت هر کلیک بسته به کلمه و واژه کلیدی است.

در شیوه دوم پرداخت هزینه تبلیغ به‌این شکل است که گوگل برای تعداد اکران معینی از اکانت شما پولی را کسر می کند.

 مزایای تبلیغات در گوگل

1-   با seo یا این که به عبارتی با صرفه ‌سازی مطلوب تارنما‌ ها و بدست آوردن اعتبار از سمت اینترنت ‌وبسایت‌ های دارای اعتبار، با دادن پیوند حامی، می ‌اقتدار نتیجه ها ارگانیک خیر و خوبی بدست آورد. ولی رنک ارگانیک در موتورهای کاوش به انگیزه رقابت زیاد در تبلیغات، بازه زمانی ‌بر و فعالیت مشکلی میباشد. کسب ‌وکارها به یاری گوگل ادوردز می ‌توانند سریع ‌خیس به سود برسند.

 

 

2-   تاثیر گذاشتن روی تصمیم برای خرید در اشخاصی که از اینترنت‌ وب سایت شما دیدن کردند، بسیار اصلی میباشد. به یاری تبلیغات بازاریابی گوگل ادوردز این فرایند بسیار معمولی و اثر گذار میباشد.

 

3-   یک کدام از دیگر از مزایای تبلیغات، ارتقا مشاهده تبلیغات برای مخاطبین باکیفیت میباشد. با ادوردز این قابلیت وجود داراست که تبلیغات را به مخاطبینی که قصد خرید دارا هستند، نشان دهید.

 

4-   گوگل ادوردز مورد‌ ای برای آزمون کردن یک تغییر تحول در هر کمپین و آزمایش آن در زمان دوران را دارااست.

 

5-   ساخت استراتژی ‌های کمپین مبتنی بر جمعیت یوزرها، به وسیله گوگل ادوردز وجود دارااست. یکی‌از جدیدترین آپ تو دیت‌ های گوگل ادوردز به خصوص برای کمپین سرچ، داده ‌هایی درمورد یوزرها همچون سن، جنسیت، حالت تاهل و غیره میباشد.

 

6-   یکی‌از اساسی‌ ترین مزایای گوگل ادوردز تصمیم ‌گیری درمورد مدت و روزی میباشد که شما میخواهید تبلیغات را اجرا نمائید.

 

7-   مجددا مخاطبین خویش را برای شایسته ترین داد و ستد‌ ها بازاریابی فرمائید. تاثیر‌گذاری روی مخاطبین با داد و ستد آیتم عشق آنان، از روش تبلیغات دینامیک بازاریابی دوباره، یکی شایسته ترین مزایای به کارگیری از گوگل ادوردز می ‌باشد.

 

قابلیت ارتقا بازدید مخاطبین با لغات کلیدی سازگار، بوسیله گوگل ادوردز وجود داراست. با وجود خصوصیت RLSA در ادوردز شما می توانید به صورت هوشمندانه از لغات کلیدی مطلوب استعمال نمایید.

 

 

 

 تجهیزات تبلیغ در گوگل ادوردز

قابلیت تغییر تحول محل اکران

شما در گوگل ادوردز می‌توانید حالت اکران تبلیغ را معین فرمائید مثلا تعیین کنید قصد دارید تبلیغ شما در چه کشورهایی و همینطور در چه نواحی و شهرهایی اکران داده خواهد شد.

 

قابلیت انتخاب ساعت اکران تبلیغات

در گوگل ادوردز، قابلیت معین کردن ساعت ها اکران تبلیغ وجود داراست. از جمله می‌توانید معلوم نمائید تبلیغ شما در ادوردز صرفا در ساعت ها کاری اکران داده خواهد شد.

 

گزارش لحظه ای

این قابلیت در گوگل ادوردز وجود دارااست که گزارش تبلیغ به طور روزمره و به طور بدون واسطه از تارنما گوگل برای شما ارسال خواهد شد و بدین شکل از آمار کلیک بر روی تبلیغات خویش با گزارش قانونی از گوگل باخبر خواهید شد.

 

 گونه های دسترسی حساب گوگل ادوردز

کلاً قابلیت ارائه چهار نوع دسترسی در حساب گوگل ادوردز‌ وجود دارااست:

 

1-  دسترسی نشانی اینترنتی

 

در‌این نوع دسترسی، شما صرفا قابلیت اخذ اطلاعیه ها و گزارشات را از روش آدرس اینترنتی خواهید داشت و عملا هرگونه تغییری در حساب تبلیغات کلیکی ادوردز بدست شما امکانپذیر وجود ندارد.

 

۲- دسترسی تلاوت

 

درین نوع دسترسی، علاوه بر قابلیت اخذ اطلاعیه ها و گزارشات از روش نشانی اینترنتی، میتوانید وارد حساب گوگل ادوردز گردیده و خودتان گزارش گیری نمائید. همینطور میتوانید صفحه ها مرتبط با کمپین ها، پیشنهادات گوگل ادوردز، ابزارها و پیکربندی حساب گوگل ادوردز را ملاحظه کنید. با داشتن دسترسی قرائت، قابلیت دادن دسترسی ایمیلی حساب گوگل ادوردز خویش به فرد دیگری را نیز در مشت خواهید داشت.

 

3-  دسترسی استاندارد

 

در دسترسی استاندارد که فی مابین بازاریابان دسترسی منحصر نامیده میگردد، علاوه بر داشتن تجهیزات موردها بالا، قابلیت ادیت همگی بخش های مرتبط با حساب گوگل ادوردز و کمپین های تبلیغاتی خویش را خواهید داشت. همان درین نوع دسترسی میتوانید هر نوع تغییری را مستقیم بر روی پیکربندی حساب تبلیغات کلیکی خویش اعمال نمایید و هزینه تبلیغ در گوگل خویش را رئیس نمایید.

 

4-  دسترسی ادمین

 

هر کس دسترسی ادمین حساب گوگل ادز را داشته باشد، علاوه بر کلیه امکاناتی که تا به هم اکنون به آنان اشاره شد، قابلیت و امکان اعطای دسترسی، تغییر تحول سطح دسترسی یوزرها و لغو کردن پیوند دعوت یوزرها دیگر نیز وجود دارااست. به علاوه پذیرفتن و رد کردن درخواست پیوند حساب ها به هم، آنلینک کردن حساب ها و ارزیابی طریق های تایید نام‌و‌نشان یوزرها و دوران داخل شدن یوزرها گوناگون بر روی حساب گوگل ادوردز به وسیله شما وجود دارااست.

علیپور بازدید : 21 پنجشنبه 20 آذر 1399 نظرات (0)

 

یکی سوالاتی که خیلی از دوستان درباره با بهینه سازی از اینجانب می‌پرسند این میباشد  سئو سايت  که آیا فارغ از ساخت محتوا هم می اقتدار در seo برنده شد؟ در اکثری از حوزه های کاری ساخت‌و‌ساز محتوا آن هم به طور انبوه نسبتاً کاری نا ممکن میباشد. به همین استدلال همگی وب سایت ها در حوزه های کاری متفاوت نمی توانند روی ساخت محتوا مانور دهند!

 

از طرفی هر وقت کلام از seo می‌شود کلیه افکار سمت ساخت محتوای خوب و استفاده کننده پسند می رود. ولی آیا فردی که قصد داراست کلیپ ویدیو خواننده گزینه عشق اش را دانلود نماید نیاز به محتوا دارااست؟ اما منظورم محتوای متنی طولانی میباشد! فقط نیازش این میباشد که تخت‌گاز و به راحتی کلیپ را کیفیت بالا آیتم نظرش دانلود نماید!

 

در‌این نوشته ی علمی قصد دارم راجع‌به این که چه‌گونه سوای ساخت و ساز محتوای زیاد و تمرکز روی رفع نیاز استفاده کننده و فاکتورهای offpage seo جايگاه سایت خویش را در حاصل جست و جو ارتقاء دهید حرف خواهم کرد.

 

 

 

آیا محتوا مدام اساسی خواهد بود؟

محتوا مدام اصلی میباشد ولی محتوا تنها به معنای محتوای متنی و نوشته‌علمی وجود ندارد! محتوا قادر است یک کاتالوگ یا این که یک راهنمای خرید تصویری باشد. محتوا قادر است یک نوا ویدئو باشد. محتوا می‌تواند عکس های کیفیت بالا باشد. محتوا می‌تواند یک اینفوگرافی باشد.

 

معنای محتوا در اینستاگرام “عکس” میباشد. بخش اعظمی از پیج هایی که مخاطبان متعددی را یار و همدم خویش می نمایند فقط دلیلش تصاویر دیدنی و با کیفیتی میباشد که منتشر می نمایند.

 

هر کسب و کاری که داشته باشید ایجاد محتوا برای آن اساسی میباشد. کسب و کاری که محتوایی برای ارائه به مخاطبانش نداشته باشد حتما ناکامی می‌خورد! کسب و کاری که تنها به تاءمل پول درآوردن و فروش میباشد (مثل بعضا از دکان های اینترنتی) به طبع چیره نخواهد شد.

 

 

 

محتوا را طوری ارائه دهید که استفاده کننده پسند باشد

شاید یک وب سایت دانلود فیلم نتواند محتوای طولانی و عرش خراش ارائه دهد! اما منش کاری که همگی سئوکارها برای وب سایت های دانلود فیلم و آوا دارا هستند این میباشد که درباره ی بیوگرافی خواننده ها و بازیگران بنویسید. این هم خوبه اما مدام مایحتاج وجود ندارد!

 

تارنما هایی که نمی توانند محتوای متعددی ایجاد نمایند بهتر میباشد در ارائه محتوا بیشتر تمرکز نمایند. مثلا یک تارنما فروش درب های خودکار شایسته ترین کاری که در ارائه محتوا میتواند انجام دهد ارائه کاتالوک ها به طور فولدر PDF و راهنمای خرید و یاری به مشتری برای گزینش شایسته ترین مورد اش میباشد.

 

چنین سایتی نیازی وجود ندارد هر روز محتوا ایجاد نماید. همین که مقالاتی سریالی درباره‌ی راهنمای خرید، مزایا و معایب و مقایسه اشکال درب های خودکار با اعتنا به دارایی مشتری داشته باشد کافی میباشد. اکنون هر از گهگاه هم به روز شوند که چه بهتر.

 

گوگل هم دقیقا این موضوع را فهم و شعور می نماید که تارنما هایی که در حوزه کاری شما می باشند نمی توانند محتوای متعددی ساخت نمایند. گوگل به وبسایت هایی عشق و علاقه داراست که به نیکی نیاز کاربرانشان را رفع می نمایند. شما هم می بایست به تامل این باشید نیاز را رفع نمائید. در حالتی‌که این عمل را به خیر و خوبی انجام دهید مطمئن باشید بازدیدهای بازگشتی تان ارتقا پیدا می نماید و پیرو آن بازدید کننده های دائمی خواهید داشت. همین مسئله اثبات کننده این میباشد که شما نیاز مخاطبانتان را به خیر و خوبی رفع نموده اید.

 

اکثری از وبسایت های دانلود آوا را چشم ام که آوا هایی که هنوز پخش نشده اند را با تیتر (دانلود بدون پول نوا فلان خواننده) قرار می‌دهند و هنگامی که استفاده کننده به آن برگه برای دانلود نوا نو آن خواننده مراجعه می نماید خبری از لینک و پیوند دانلود آن وجود ندارد! این منجر میشود یوزرها شما با عصبانیت وب سایت تان را سوراخ نمایند و دیگر بازگشتی نخواهند داشت. همین سبب ساز میگردد بانس ریت وب سایت تان به گذر زمان ارتقاء پیدا نماید و سکو سایت تان به طور کلی کاهش پیدا نماید.

 

سفارش میکنم نوشته‌ی علمی چه‌طور وب سایت خویش را برای الگوریتم فلوریدا با صرفه کنیم؟ را هم بخوانید.

 

 

 

مقاله ها طولانی مدام پاسخ نمی دهند!

خیلی از دوستان فکر می‌کنند مدام مقالاتی که بالای 3000 واژه دارا هستند جايگاه خیر و خوبی میگیرند البته بایستی بیان‌کنم مدام و در تمامی حوزه های کاری اینطور وجود ندارد! اساسی این میباشد که محتوایی ارائه دهید که دقیقا استفاده کننده شما درپی آن باشد. محتوایی که استفاده کننده را در کاغذ نگه داراست. حتی ممکن میباشد محتوای شما 500 واژه باشد اما این مهمه که مخاطب شما به آن نیاز دارااست.

 

این دقیقا بستگی به حوزه کاری شما دارااست. شاید کاربری وارد یک وب سایت محتوایی خواهد شد و 10 دقیقه در آن بماند البته در وبسایت دیگری مثل وب سایت دانلود نوا برود و کلا 30 ثانیه در آن باشد. چرا؟ مشخص و معلوم میباشد زیرا دانلود ترانه کلا شاید 30 ثانیه ارتفاع بکشد البته تلاوت یک نوشته ی علمی 2000 کلمه و واژه ای در یک وبسایت محتوایی 10 دقیقه طول خواهد کشید. این مسئله را دقیقا گوگل شعور می نماید. پس مدام وبسایت تان را با وبسایت هایی که در حوزه کاری خودتان میباشند مقایسه نمائید.

 

 

 

چه‌گونه سوای ساخت‌و‌ساز محتوا سکو یک گوگل شویم؟

ولی که داشتن محتوا مدام اساسی میباشد ولی منظورم این میباشد که چطور فارغ از ساخت‌و‌ساز محتوای زیاد یا این که طولانی بتوانیم سکو خیر در نتیجه ها جست و جو داشته باشیم. زیرا همانگونه که میدانید خیلی از کسب و امور نمی توانند هر روز محتوا ساخت و ساز نمایند یااینکه مقاله ها افق خراش بنویسند.

 

به دنبال به نکاتی اشاره می‌کنم که با استعمال آنان میتوانید سکو صفحه ها وبسایت تان را دست‌کم تا 80 درصد در گوگل ارتقاء دهید. دقیقا این موردها را شخصا آزمایش کرده ام و فیدبک مثبت گرفتم.

 

 

 

عناوین را جالب خیس نمایید

از تایپ کردن تیتر های تکراری دوری کنید! تیتر مهم ترین چیز برای ترغیب یک استفاده کننده به تلاوت محتوا میباشد. به جای این که از تیتر های تکراری و کم آب استعمال فرمایید از عنواهایی استعمال نمائید که رقبای شما تا به حالا از آنان به کارگیری نکرده اند.

 

مثلا به مکان تایپ کردن تیتر ” ابزار‌های پر استفاده فتو‌‌‌‌شاپ ” تیتر ” ابزار‌های پر استفاده طراحان ماهر در فتو‌‌‌‌شاپ” را به کارگیری فرمایید. در‌حالتی که وب سایت دانلود ترانه دارید هم به دانلود موزیک نو فلان خواننده بسنده نکنید! تلاش فرمائید مثل سایر نباشید.

 

 

 

توضیحات نوشته را با کلمه ها جالب با صرفه فرمایید

توضیحات نوشته در نتیجه ها جست و جو بسیار اساسی شده‌است. طبق پژوهش ها انجام یافته بیش تر از 60 درصد از یوزرها بعداز دیدن تیتر نوشته توضیحات آن را هم می‌خوانند و در شکل جالب بودن آن کلیک می نمایند.

 

در شرایطی‌که در نوشته خویش از توضیحاتی استعمال نمائید که برای استفاده کننده ترغیب کننده باشد اقبال این که روی پیوند شما کلیک نمایند را بیشتر خواهد کرد.

 

در توضیحات نوشته خویش می‌توانید از تیتر های دیگری که در گردباد خیالی خویش برای نوشته تان به کارگیری نموده اید به طور دیگری استعمال نمایید. اما این دقیقا بستگی به مسئله نوشته تان دارااست.

 

مثلا تیتر نوشته ی علمی ما “20 نکته فراموش نشدنی در seo” میباشد. در توضیحات این نوشته‌ی‌علمی (متا دیسکریپشن یواست بهینه سازی) میتوانید این طور بنویسید: “درین نوشته ی علمی مرجع 20 نکته حیاتی در بهینه سازی را خواهید آموخت که اساتید برتر بهینه سازی داخلی و فرنگی آن را تایید کرده اند.” یا این که “این 20 نکته که مدام گزینه استعمال سئوکاران کهنه عمل میباشد دقیقا به شما یاری می نماید که در هر واژه مشقت بتوانید سکو یک گوگل را کسب نمایید”

 

 

 

از لغات موردنیاز استفاده کننده در محتوا به کارگیری نمائید

یک کدام از شایسته ترین نحوه ها برای اینکه یک محتوای استفاده کننده پسند و گوگل پسند ساخت فرمائید این میباشد که در آن از لغت ها و جملاتی استعمال فرمائید که یوزرها بیشتر جست و جو کرده اند و یااینکه احتمال جست و جوی بار آن وجود داراست. خیلی مهمه که‌این لغات را در اولِ محتوا به فعالیت ببرید. این همون نصیب گوگل پسند مسئله میباشد.

 

برای این فعالیت کافی میباشد خصوصی به عباراتی که یوزرها از قبلی در گوگل جست و جو کرده اند بزنید. مراد به عبارتی ساجسشن های گوگل میباشد. اما این تنها کفایت نمیکند! بهتر میباشد دقیقا سوالاتی که مخاطبان شما در ذهن شان ممکن میباشد وجود داشته باشند را هم در محتوا به عمل ببرید.

 

به عنوان مثال محتوای شما راجع‌به “هجرت به آنتالیا در فصل تابستان” میباشد. بهتر میباشد از سوال ها احتمالی مخاطب در محتوای خویش مثل “برای هجرت به آنتالیا می بایست دلار ببریم یا این که لیر؟” “چقدر به بارمن ها بایستی انعام دهیم؟” “با چه زبانی بهتر میباشد کلام کنیم؟” “در کدام مرکزها خرید اجناس تخفیف دار بیشتری پیدا میشود” و …. به کارگیری فرمائید. این عمل منجر میگردد درجه مقاله‌ها شما به شدت در گوگل ارتقا پیدا نماید. فارغ از اینکه بخواهید الکی محتوای خویش را طولانی نمائید و یا این که از بک لینک و پیوند های زیاد برای کسب درجه بهتر به کار گیری فرمایید.

 

 

 

 بک لینک و پیوند را هیچ گاه فراموش نکنید!

بک پیوند یکی مهم ترین اجزا در seo میباشد. مدام و در هر حالی به بک لینک و پیوند احتیاج خواهید داشت. خصوصا در کسب درجه برای کلمات مشقت بار و رقابتی مسلما به بک پیوند نیاز دارید.

 

سفارش ای که به اکثر وب سایت هایی که محتوا محور نیستند دارم این میباشد که بیشتر روی ایجاد و خرید بک لینک و پیوند تمرکز نمایند. اما اخیرا گوگل روی بک لینک و پیوند ها حساس شده‌است و در صورتی‌که اصول تولید بک پیوند ها را ندانید یا این که رعایت نکنید ممکن میباشد سبب افت شدید درجه تارنما تان گردد.

 

مطمئن هستم نوشته ی علمی ساخت‌و‌ساز بک پیوند مجانی در سایتهای آتوریتی بالا به طبع به دردتان میخورد.

 

سوالی که خیلی از دوستان درباره‌ی بک لینک و پیوند ها از اینجانب می‌پرسند این میباشد که از کجا بک پیوند کیفیت بالا بگیریم؟ در پاسخ می بایست بیان‌کنم بک لینک و پیوند کیفیت بالا نیست و کیفیت بک لینک و پیوند ها را خودتان با ساخت‌و‌ساز به موقع و اصولی آن مشخص و معلوم میکنید.

 

خیلی از دوستان فارغ از هیچ استراتژی و طرح ریزی استارت به ساخت و ساز بک لینک و پیوند ها می نمایند که‌این فعالیت خیر صرفا سبب ساز ارتقاء جايگاه وبسایت شان در حاصل جست و جو نمی‌شود بلکه افت درجه هم به یاروهمدم خواهد داشت!

 

در عصر پیوند بیلدینگ ماهر مفصل درخصوص نحوه های پیوند سازی که منجر میشود درجه یک گوگل را در کلمه ها کلیدی مشقت بار صاحب و مالک گردید سخن کرده ام.

 

 

 

توده بندی و آخر

در شرایطی که میخواهید سوای ساخت محتوای زیاد و دائمی مرتبه یک گوگل را در عبارات کلیدی مد نظرتان کسب فرمائید بهتر میباشد به کل نکاتی که در‌این نوشته‌ی علمی اشاره کردم دقت نمائید و مسلما به فعالیت بگیرید. همین اکنون محتوای تارنما تان را آپ دیت فرمائید و کل مورد ها را در آنان نظر فرمائید. خصوصا عنا وین و متا دسکریپشن ها را همین درحال حاضر به روز نمایید.

 

تارنما همیار اینترنت حدودا یک ماه و نیم محتوایی منتشر نکرد و ابدا آپ دیت نشد. ولی سکو کلمه ها و ترافیکش بیشتر شد. این دقیقا به خیال همین مواقعی میباشد که در‌این نوشته‌ی علمی به آنها اشاره کردم.

 

امیدوارم از این نوشته‌ی‌علمی هم به کارگیری کافی را برده باشید. قصد اینجانب اشتراک اندک تجربیاتم  با شماست. در حالتی‌که شما هم تجربه ای درین خصوص دارید خشنود می شوم در کامنت ها با اینجانب و دیگر دوستان به اشتراک بگذارید.

علیپور بازدید : 18 چهارشنبه 19 آذر 1399 نظرات (0)

 

در صورتی جدیدا با seo و مباحث آن آشنا گردیده‌اید و عشق‌مند به عمل دراین باره می‌باشید،   سئو سايت   چنانچه می‌خواهید تحت عنوان کارشناس بهینه سازی یا این که سئو Expert شمارا بشناسند، ولی نمی‌دانید بایستی از کجا استارت فرمایید این مقاله برای شماست! با ما یار و همدم باشید.

 

در‌این نوشته‌ی علمی قصد داریم به شما بگوییم که یک کارشناس بهینه سازی که می باشد و چه خصوصیت هایی دارااست.

 

کارشناس seo چه کسی است ؟

متخصص seo یا این که کارشناس seo به فردی گفته میشود که سایت‌ها را به دلیل بهبود جايگاه در نتیجه ها موتورهای کاوش، باصرفه می‌نماید. به عبارت دیگر یک کارشناس بهینه سازی به شخصی گفته می‌گردد که میداند چه‌گونه از موتورهای کاوش ترافیک بیشتری برای سایت خویش اخذ نماید.

 

چه گونه به یک متخصص ماهر بهینه سازی تبدیل شویم ؟

بهینه سازی گروه‌ای از فرآیندهای داخلی و فرنگی سئو اینترنت‌تارنما میباشد که برای یادگیری آن باید بصورت دائمی مطالب و تکنیک‌های تازه را مطالعه و تست کنیم.

 

متداول‌‌‌ترین طرز‌‌‌‌هایی که می‌‌توانند به شما در کسب مهارت‌‌های بهینه سازی امداد نمایند عبارتند از:

 

گذراندن یک عصر جامع seo

پیاده‌‌‌سازی تکنیک‌‌‌‌‌های seo بر روی یک وبسایت فردی

کارآموزی در یک تاکسی بازاریابی

اخذ گواهینامه بهینه سازی از سایت‌‌های دارای اعتبار

 

 

خصوصیت های متخصص بهینه سازی

در واقع بهینه سازی چیزی بالاتر از درج کلیدواژه ها در متن و سئو متاتگ ها میباشد. در واقعیت شایسته ترین کارشناسان بهینه سازی، عده ای می باشند که معمولا در موضوع‌‌‌‌‌های گوناگون بازاریابی دارنده مهارت میباشند. مثلا شخصی که با ابزارها و پلتفرم‌‌‌‌‌های متفاوت دیجیتال مارکتینگ شناخت دارااست مطمئنا از پتانسیل بالاتری برای تبدیل شدن به یک کارشناس seo شامل است.

 

بطور کلی یک سئوکار فن‌‌‌‌ای می بایست دارنده خصوصیت‌‌‌های تحت باشد:

توان دریافتن لغت ها کلیدی لبریز وسعت و معدود رقابت

شعور نسبی از HTML و CSS

توان آنالیز رقبا در کلیدواژه‌‌‌‌های متبوع

شعور نکات فنی تاثیرگذار، بر سکو‌‌‌‌‌بندی وبسایت‌‌‌‌‌ها

علم کافی در مسئله الگوریتم‌‌‌های گوگل و تغییرات تازه

مهارت تایپ کردن متن ها تبلیغاتی جالب

بضاعت و توان در لینک و پیوند‌سازی برای لغت ها کلیدی

مهارت به کارگیری از ابزارهای تحلیلی مانند گوگل آنالیتیکس

شناخت با کانال‌های اجتماعی و طرز کارکرد آن‌‌ها

مهارت در ساخت‌و‌ساز محتوای بصری مانند ساخت و ساز ویدیو و اینفوگرافیک برای این آیتم می‌توانید از نوشته‌علمی video marketing یاری بگیرید.

موتورهای کاوش چه گونه عمل می‌نمایند؟

پیش از اینکه به توضیح در رابطه موردها بالا بپردازیم در آغاز می بایست با طریق‌ی فعالیت موتورهای کاوش آشنا گردید. پس سفارش می کنم ادامه مقاله را مطالعه نمائید.

 

مسلما برای شما هم این پرسش اتفاق افتاده که گوگل چطور در کسری از ثانیه دنیای اینترنت را کاوش و حاصل شبیه کلیدواژه کاوش گردیده را به اشخاص اکران می‌‌دهد؟

 

در واقع خیر فقط گوگل بلکه کلیه موتورهای کاوش تنها  از صفحاتی که در مقر داده خویش ذخیره کرده‌اند برای اکران نتیجه ها به کار گیری می نمایند. به عبارت بی آلایش‌‌خیس چنانچه یک اینترنت‌وبسایت بوسیله ربات‌‌های گوگل چک و ایندکس نشده باشد آن وب سایت در لیست نتیجه ها گوگل اکران داده نمی‌‌‌گردد.

 

نکته: برای تسریع فرآیند ایندکس‌‌شدن صفحه های تارنما در دیتابیس گوگل می‌‌‌توانید پس از ساخت سایت خویش، آن را توسط ابزار سرچ کنسول به گوگل معرفی فرمائید.

 

فرایند ذخیره‌سازی یا این که ایندکس شدن صفحه های به صورت ذیل میباشد:

 

پروسه محاسبه صفحه ها اینترنت، بوسیله عنکبوت‌‌‌‌ها انجام می‌‌‌‌گردد. آن‌ها به کاوش در وب می‌‌‌پردازند و صفحه های تازه را آنالیز می‌‌‌‌‌نمایند.

 

 

 

آن گاه نوبت آنالیز کدها به وسیله خزنده‌ها (Crawler) میباشد. در گذشته در امر خزنده اینترنت یا این که crawler چه میباشد کلام کرده ایم.

 

 

 

صفحه های متبوع به بایگانی صفحه ها ذخیره گردیده موتور کاوش اضافه می شوند.

 

نکته دیدنی: در فهرست گوگل بیش تر از ۱۳۰ هزار میلیارد کاغذ وجود دارااست.

 

 

 

در غایت هنگام جستجوی یوزرها، تارنما تازه می تواند در حاصل گوگل اکران داده گردد. اما طبق گفته گوگل قرارگیری وبسایت در صفحه های نخستین گوگل به بیش تر از ۲۰۰ فاکتور متعدد بستگی دارااست.

 

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه طریق کارکرد موتورهای کاوش میتوانید از مقاله‌ها پایین به کار گیری فرمائید:

 

گوگل چه‌گونه فعالیت می نماید؟

 

فراگیری کارکرد گوگل سرچ

 

دست اندرکاران اصلی در سکو بندی موتورهای کاوش

به عبارتی‌‌‌طور که در قسمت‌‌های ابتدایی نیز به آن اشاره کردیم گوگل برای سکو بندی وبسایت‌ها، بیش تر از ۲۰۰ فاکتور را ارزیابی کرده و با اعتنا به امتیازات کسب گردیده منزلت هر تارنما را مشخص و معلوم می نماید.

 

ولی نیازی به یادگیری همگی مورد ها وجود ندارد زیرا گوگل از این مورد ها چهت نیل به سه خصوصیت رابطه، اقتدار و کیفیت استعمال می‌‌نماید.

 

رابطه یا این که Relevancy

مراد از رابطه معیار انطباق کلیدواژه کاوش گردیده با تارنما میباشد.

 

از جمله در‌حالتی که شما، کلیدواژه “تیشرت خاکستری” را کاوش فرمائید، Google در فهرست خویش درپی تارنما‌‌هایی خواهد بود که عنوان ها و محتوای آنان با عبارت کاوش گردیده هم‌خوانی داشته باشد. گوگل در انجام این فعالیت بسیار وسواس به خرج می‌‌‌دهد به همین انگیزه میباشد که شما در حاصل، کفش خاکستری یا این که شلوار خاکستری مشاهده نمی‌‌نمایید.

 

توان یا این که Authority

مراد از توان، ترازو اعتماد گوگل به محتوای یک اینترنت‌وبسایت میباشد.

 

معمولا توان یک دامنه در سکو نخستین، بر پایه ی تعداد پیوندهایی میباشد که به آن دامنه داده می‌‌‌خواهد شد. هر چه صفحه ها تارنما دارنده پیوندهای بیشتری باشند اعتبار آنها از نظر گوگل بیشتر میباشد.

 

 

 

کیفیت یا این که Quality

کیفیت با اعتنا به عامل ها مختلفی مانند آوازه و محبوبیت وب سایت از حیث یوزرها، ساختار محتوای ورقه و طریق تعامل یوزرها با وب سایت در نتیجه ها به حساب آوردن می‌‌‌خواهد شد.

 

آیا کارشناس seo بایستی نرم افزار نویس باشد؟

نه. ولی می بایست با اصول اول HTML شناخت داشته باشد. انگیزه هم این میباشد که شما در حین فرایند باصرفه‌‌‌سازی تارنما ممکن میباشد با مشکلاتی مرتبط با ساختار کدها و یا این که طریق استعمال از تگ‌ها مواجه گردید که در صورتیکه قوی به عیب یابی و رفع ایراد نباشید با بحران‌های بدون شوخی روبرو خواهید شد.

 

درضمن اشنایی با گویش HTML می‌‌‌‌‌تواند در اکثری از مسئله‌‌‌‌‌ها روش‌‌‌‌گشای شما باشد و اصطلاحا نقش منجی را برای متخصص seo ایفا نماید.

 

۵ فاکتور اساسی در seo

تحقیق لغت ها کلیدی

تحقیق لغات کلیدی اولی قدم و یک کدام از مهمترین کار‌ها در بهینه سازی میباشد.

 

خطا در تعیین کلیدواژه‌‌ها قادر است تارنما شما‌را در کاغذ ۵ گوگل دفن نماید! به همین خیال میباشد که بایستی در گزینش لغت ها کلیدی به شدت اعتنا نمایید.

 

همچنین بخوانید  بی آلایش ترین راهنمای تحقیق لغت ها کلیدی + معرفی ۱۰ ابزار برای گزینش کلمه و واژه کلیدی

بازاریابی محتوا

بهینه سازی فارغ از ساخت و ساز محتوای مطلوب ناقص میباشد. به دلیل آن که قرار تصاحب کردن در مرتبه بندی، فارغ از به کارگیری از محتوای کیفیت بالا حدودا ناممکن میباشد! در حالتی که می‌‌‌خواهید تارنما شما آیتم اعتنا موتورهای کاوش قرار بگیرد نگاه ویژه‌‌‌ای به‌این نصیب داشته باشید.

 

 seo محتوا

بعد از ساخت‌و‌ساز محتوا نوبت seo محتواست. محتوای صفحه ها وبسایت از دید گوگل و یوزرها می بایست دارنده ساختار منظم و خوانایی مطلوب باشد. تایپ کردن عنا وین مطلوب برای صفحه های، درج لغات کلیدی متبوع در متن و به کار گیری از پیوند‌های داخلی برای رابطه مطالب با یکدیگر از طریق‌هایی میباشد که می توانید برای باصرفه‌سازی محتوا از آن امداد بگیریدبه شما توصیه میشود برای کسب داده ها در حوزه ی ساخت محتوا چه می‌باشد نوشته‌ی علمی مارا مطالعه فرمایید.

 

سئوی فنی

یکی‌از نصیب‌‌‌‌های که وبسایت‌های کوچک معمولا پیگیر آن نیستند سئو وبسایت از نگاه نکات فنی میباشد. هرچند این قضیه در تارنما‌‌های کوچک چندان آیتم دقت قرار نمی‌‌‌گیرد البته برای اینترنت‌وبسایت‌‌‌هایی گسترده مانند مغازه‌های آنلاین با هزاران شیت داخلی، بسیار اساسی و بحران برانگیز خواهد بود.

 

درباره ی seo سایت های فروشگاهی میتوانید از نوشته‌علمی تحت امداد بگیرید:

 

از بهینه سازی وبسایت فروشگاهی چه می‌دانید؟ (۶ قدم چهت نیل به seo خوب)

 

 

 

لینک و پیوند سازی

لینک و پیوند بیلدینگ یا این که پیوند‌‌‌‌سازی یک کدام از اثربخش‌ترین عمل‌‌‌هایی میباشد که می قدرت برای ارتقاء مرتبه وبسایت در نتیجه ها گوگل انجام اعطا کرد.

 

مراحل پیوند سازی یکی‌از اصلی‌‌‌‌ترین و پیچیده‌‌‌‌ترین فرایند بهبود سئوی وب سایت میباشد که در شکل نداشتن تخصص کافی دراین باره ممکن میباشد با بحران های بدون شوخی مواجه گردید. پس تا‌وقتی‌که از علم و تجربه‌ی کافی دراین باره برخوردار نشده‌‌اید از انجام آن مستقل دوری کنید.

 

ارتقا مهارت های seo

شما می‌‌‌‌توانید همه روز را صرف مطالعه در رابطه بهینه سازی نمایید ولی در شرایطی که می‌‌‌‌‌خواهید به یک کارشناس بهینه سازی تبدیل گردید بایستی دست به عمل گردیده و عمل‌‌های بهینه سازی را ابتدا نمایید.

 

استعمال از وبسایت فردی

خب، توصیه می‌‌‌‌کنیم برای استارت عمل یک سایت راه و روش‌‌‌اندازی کرده و از آن برای آزمایشات خویش به کار گیری فرمایید. این عمل می‌‌تواند علاوه بر ارتقا سرعت، در یادگیری مفاهیم تازه از استرس شما برای اخذ حاصل معکوس J  نیز، کاهش دهد!

 

از مزایای دیگر آن می‌قدرت به :

 

دسترسی بدون نقص به همه قسمت‌‌های وب سایت برای ساخت و ساز تغییرات دلخواه، شناخت با کدهای HTML و بازاریابی محتوا اشاره نمود.

 

به عبارت دیگر داشتن یک وبسایت فردی، به انگیزه تولید معضل‌‌های گوناگون می‌‌‌تواند به شما دراین باره بسیار یاری دهد.

 

جذب مشتریان seo

احتمالا این سئوال در ذهنیت شما صورت گرفته، که چه کسی حاضر میباشد پروژه سئوی خویش را به اینجانب واگذار نماید؟

 

البته مایحتاج میباشد بدانید که:

 

شما با گذراندن زمان‌‌های مربوطه و مطالعه مقاله‌ها موثر و متنوع در رابطه بهینه سازی، احتمالا از ۷۰% کسانی که در حوزه بازاریابی آنلاین کار می‌نمایند دارنده داده ها بیشتری می باشید.

بهینه سازی فرآیندی پیچیده و زمانبر میباشد، بدین ترتیب حتی درصورتی که مشتری بیش تر از شما در رابطه seo داده ها داشته باشد، احتمالا برهه زمانی کافی برای انجام همگی‌ی مورد ها را نخواهد داشت.

تحت عنوان تجربه نخستین از مشتریان خویش هزینه پاره ای اخذ فرمایید. این عمل قادر است  در جلب رضایت مشتریان بسیار مفید باشد.

به شما توصیه می شود برای کسب داده ها در حوزه لیست بها seo نوشته‌ی علمی مارا مطالعه نمائید.

 

کارآموزی نمائید

فعالیت در تاکسی‌‌های دیجیتال مارکتینگ، می تواند سرعت رویش شما‌را بالا برده و به شما یاری دهد تا به یک کارشناس seo تبدیل گردید. انگیزه این دستور حضور اشخاصی میباشد که بهینه سازی را به خیر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌شناسند و می توانند در نادر‌ترین مدت به سوال های شما جواب دهند.

 

تست و یادگیری

گوگل دائما در حالا به روزرسانی و تغییر تحول الگوریتم‌‌های خویش میباشد. طبق گفته‌های کارشناسان گوگل، به صورت معدل، هر ساله در حدود ۳۰۰۰ تغییر‌و تحول در الگوریتم‌های گوگل انجام می‌‌‌خواهد شد. به این ترتیب شما بایستی به صورت مداوم فاکتورهای گوناگون را چک و تست فرمایید.

 

قرار دادن عبارات کلیدی در تگ‌‌‌های تیتر (باصرفه‌‌‌سازی کلیدواژه ها)

تغییر و تحول در شیوه تایپ کردن عنا وین (seo نرخ کلیک یا این که CTR)

تغییر تحول قالب‌‌های محتوا (تست خوی یوزرها)

ارتفاع محتوا ( با اخذ بک پیوند در بهینه سازی )

پیوند‌‌سازی داخلی ( نرخ پریدن و نرخ خروج یوزرها)

لینک و پیوند‌‌سازی فرنگی (تاثیر در سکو‌بندی)

مثال‌هایی از آزمایش‌‌‌های معمولی بهینه سازی به شمار می‌‌ایند.

 

سئوی توسعه یافته

پس از یادگیری مفاهیم مقدماتی seo، وقت آن میباشد که با معضل‌‌های بزرگتری مواجه گردید. برای تبدیل شدن به یک کارشناس بهینه سازی بایستی به کسب داده ها و تجربه در موضوعات تحت بپردازید.

 

تجزیه و ارزیابی

زمانی در خصوص مشاهده و تجزیه و بررسی آمار سخن می‌کنیم گوگل آنالیتیکس یکی‌از ابزارهایی میباشد که ناخودآگاه در ذهن ما نقش می بندد.

 

فهم و شعور مفاهیم تحلیلی و اندازه‌‌‌‌‌گیری متریک‌‌‌‌های متفاوت به دو عامل اساسی میباشد:

 

اندازه‌گیری پیروزی یا این که عدم برد یک کمپین seo

یاری به یافتن زمان‌های تازه برای بهبود پروسه بهینه سازی، که دوراندیشی از آنها از روش نحوه‌‌‌های دیگر قابلیت و امکان‌‌‌پذیر وجود ندارد.

با دقت به وسعت بالای کار‌‌‌های seo، این قابلیت و امکان وجود دارااست که برخی از مورد ها را فراموش فرمائید. به همین انگیزه تهیه یک بررسی لیست منظم به شما یاری می‌‌‌‌نماید تا با دقت به حق تقدم‌‌‌‌‌های در نظرگرفته گردیده کار‌‌‌های ما یحتاج را انجام دهید.

 

بهبود تجربه کاربری (User Experience)

تجربه مخاطب، از فاکتورهایی میباشد که بصورت غیرمستقیم بر روی seo تاثیر می‌گذارد. از جمله فرض فرمائید به کارگیری از وب سایت شما به انگیزه های گوناگون برای یوزرها دشوار و سخت میباشد. به همین خیال و خاطر آن‌ها از تارنما شما بیرون گردیده  و در کاغذ حاصل بر روی وب سایت های شبیه کلیک می نمایند. این فعالیت به سکو وبسایت شما زخم وارد می نماید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد نوشته ی علمی تاثیر UX بر تارنما های فروشگاهی را مطالعه فرمایید.

 

استعمال از ابزارهای بهینه سازی

در شرایطی که می‌خواهید یک سئوکار ماهر باشید می بایست با روش‌ی به کارگیری از ابزارها شناخت داشته باشید. در واقع شما فارغ از استعمال از ابزارها نمی توانید استراتژی کمپین سئوی خویش را رسم فرمایید. این شرط ان قدر اصلی میباشد که نسبتاً در همه اطلاع رسانی های استخدام  مربوط به متخصص بهینه سازی، تحت عنوان یک اصل در حیث گرفته میشود.

علیپور بازدید : 19 سه شنبه 18 آذر 1399 نظرات (0)

 

در‌این نصیب به شرکت ها مالی و اعتباری که وام مسکن ارائه می‌دهند،  سئو سایت  میپردازیم. یکی‌از بخش های اساسی معاش هر شخص خرید منزل میباشد. زوج های مختلفی رغبت دارا هستند در اولِ معاش منزل مدنظرشان را خریداری نمایند، آنان با پرداخت اقساط و مالیات های دارای ربط سریعتر منزل را از آن خویش می نمایند. اکثر اوقات شغل های خرید منزل از روش اقساط به نحوه سنتی (از روش پست طومار) انجام میگیرد، البته در غایت مدل معاش تازه همانند پرداخت اقساط، تصاحب کردن وام و... به زودی به روش الکترونیکی از روش یوتوب، اینستاگرام، تویتتر و بلاگ بیش تر از قبلی انجام می‌گیرد.

 

ایده های ساخت محتوا

داده ها مهمی در زمینه ی پروسه صلاحیت تصاحب کردن وام، ترازو درآمد شغلی، ترازو اعتبار بانکی از آن دسته اطلاعاتی میباشد که عموم در تارنما های مربوط به وام مسکن دنبالش می‌باشند. شما می‌توانید با فراهم سازی مطالبی همچون \"چقدر بازه زمانی ارتفاع میکشد تا شخصی بتواند وام گرفته گردیده را پرداخت نماید؟ \"، \"منش های آسوده برای بهبود اعتبار خویش\"، یا این که \"چه‌طور براساس اعتبارم وام بگیرم؟ \" به ارتقا کاربر خویش یاری نمائید و با فراهم سازی مطالب آپ دیت در‌این حوزه ها مخاطبانتان را نگه دارید.

داده ها محلی مهیا فرمائید. حقیقت این است که اشخاص وقتی که تمایل به خرید منزل از روش وام در یک محله مسکونی میگیرند، در سایت ها و پیج های مربوط به آن محله کاوش می نمایند. شما با مهیا سازی داده ها آپ دیت در خصوص محله خاصی میتوانید پاسخگوی نیاز مخاطبانتان باشید.

شما با مهیا سازی ماجرا های حقیقی از کسانی که منزل خویش را از روش شما خریده اند، به اشتراک گذاری عکس هایی از آن‌ها در کنار منزل جدیدشان به جذب مخاطبان خویش یاری میکنید.

مثال برنده ایجاد محتوا در موسسه ها مالی و اعتباری

وب لاگ نویسانی همچون راب کریسمن و کالین رابرتسون در حوزه وام گذاری مسکن در مملکت ایالت متحده ایالات متحده بسیار غالب حاضر گردیده اند. آنان با فراهم سازی اطلاعاتی درباره‌ی محلات، نوع منزل ها، روایت های خریداران، و ماجراهایی که در حین عمل برایشان اتفاق افتاده میباشد، برای مخاطبانشان ساخت و ساز محتوا می نمایند. در‌حالتی که شما هم درین حوزه عمل دارید می‌توانید از این دو شخص در ایجاد محتواهای خویش ایده و الهام بگیرید.

 

ایده های ساخت محتوا برای سرویس ها خودرو

خودرو یکی کالاهای ضروری در دنیای امروز میباشد، بخش اعظمی از اشخاص طرفدار خودرو برندهای متعدد می‌باشند و خبر ها مربوط به خودرو را دنبال می نمایند. بعد از آن که خودرو خاصی نظرشان را جلب کرد آن را خریداری کرده و استعمال می نمایند، نقص‌ هنگامی پیش آمد می نماید که خودرو حاد گردیده و نیاز به تعمیر داراست. تعمیر درست و صحیح خودرو طبق استانداردهای جهانی از مهم ترین منظور های مشتریان میباشد. شما چنانچه در‌این حوزه کار دارید با اشتراک گذاری ماجرا های مربوط به شغلتان و تبلیغ در حوزه کاری خویش می‌توانید مخاطبان عشق و علاقه مند و مستلزم را به وبسایت خویش کشانده و با آن ارتباط نو مشتری وتعمیرکار را آغاز نمایید.

 

مثال ایده های ساخت محتوا

وب لاگ ها و ولاگ های برنده در حوزه خرید و تعمیر خودرو با مهیا سازی داده ها مبنا و جذاب برای مخاطبان میتوانند آن‌ها‌را جذب نمایند. اطلاعاتی همچون طریق بده بستان تایر، چه طور روغن را عوض کنیم؟ و... دیدنی و ضروی می باشند و شما در انتها با گزاره هر مقطع نیاز به امداد داشتید با ما تماس حاصل نمایید می‌توانید استفاده کننده بیشتر جذب فرمایید.

اطلاعاتی درخصوص طرز چگونگی تعمیر خودرو توسط صاحب را فراهم سازی کرده و در وبلاگتان قرار دهید. همچنین میتوانید جوایزی به عنوان یک ماه چکاپ خودرو در تعمیرگاهتان را به طور بدون پول برای مشتریان خاصتان ارائه دهید تا باعث به ارتقاء مخاطبتان گردید.

از مخاطبان خوشحالتان نظرخواهی نمائید و نظراتشان را به عنوان ویدئو یا این که محتوای متنی در بلاگ، پیج اینستاگرام یا این که توییتر منتشر نمایید. اینگونه اعتماد مخاطبانتان را به دست میاورید.

جزئیات بیشتری را با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید. از گونه های تایرهای متفاوت مقاله تنظیم نمایید، آن‌ها‌را با گونه های متفاوت روغن ها آشنا نمائید و مطالب بیشتری راجع به سبک های گوناگون خودرو به یار و همدم عکس ها تهیه و تنظیم کرده و به اشتراک بگذارید. از هشتگ ها و لینک و پیوند های گوناگون برای شغلتان استعمال فرمائید.

با ساخت و ساز مطالب دارای ربط به خودرو و آپدیت رسانی آن‌ها میتوانید مخاطبان گوناگون را در کنار هم نگه دارید و یک اجتماع فعال و کارآمد از آن‌ها داشته باشید. آنان با اطلاعاتی که از روش وب لاگ، پیج اینستاگرام یا این که توییتر شما کسب می نمایند، بهتر بر خودرو خویش محاسبه خواهند داشت.

مثال چیره ایجاد محتوا در صنعت خودرو

Humble Machine از اقتدار یوتوب به کارگیری کرده و با انتشار ویدیوهایی در حوزه خودرو (خرید، تعمیرات، داده ها کناره دارای ارتباط به خودرو) به تبلیغ کمپانی تعمیراتی خویش در سراسر جهان پرداخته میباشد. همچنین پیج هایی در اینستاگرام به چک داده ها خودرو پرداخته و مخاطبان متعددی جذب کرده اند. شما با نظارت پیج ها و ویدیوهای این صفحه های می‌توانید از آنها در حوزه کاری خویش ایده بگیرید و فروشتان را ارتقا دهید.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 208
  • بازدید سال : 1,022
  • بازدید کلی : 4,661