loading...
مقالات تخصصی سئو
علیپور بازدید : 18 یکشنبه 02 آذر 1399 نظرات (0)

 

با دقت به مواقعی که بیان شد، می‌قدرت اظهار کرد که از حیث سعی، سئوی کلاه خاکستری شباهت  سئو سايت  متعددی به سئوی کلاه سیاه داراست. چرا‌که هر دوی این نوع تکنیک‌ها دربرگیرنده موردها غیراخلاقی و غلط می‌باشند. ولی تفاوت این دو در دعوا ریسک‌پذیری آن ها میباشد. در حالی که تکنیک‌های سئوی کلاه سیاه تمامی برخلاف قانون ها اینترنت میباشند، تکنیک‌های سئوی کلاه خاکستری در بیشتر مورد ها قانون ها خاصی را نقض نمی کنند ولی در عین حالا این رویه‌ها رسمی و سفارش‌گردیده نیز نیستند. به این ترتیب احتمال اینکه متدهای سئوی کلاه خاکستری نیز به زودی به لیست سیاه و ممنوعه گوگل اضافه شوند وجود دارااست.

 

همینطور می بایست اذعان داشت که تفاوت اساسی سئوی کلاه سیاه با سئوی کلاه سپید در وهله ابتدا رسمی بودن سئوی کلاه سپید و غیررسمی بودن سئوی کلاه سیاه میباشد. دومی تفاوت اساسی این دو، غیرریسکی بودن و برهه زمانی زیاد به سود وصال سئوی کلاه سپید میباشد؛ در حالی که سئوی کلاه سیاه، ریسک شناسایی شدن متعددی داشته و مدت به فیض وصال در آن خیلی کمتر میباشد. این را نیز به خیال داشته باشید که حتی در شرایطی‌که اقبال گریختن از شناساگرهای گوگل را داشته باشید، حاصل به دست آمده شما فعلا خواهند بود. ولی نتیجه ها و دستاوردهای نتایج از سئوی کلاه سپید مستمر و بلندمدت می‌باشند.

 

معمولاً عده ای به سراغ تکنیک‌های سئوی کلاه سیاه یا این که سئوی کلاه خاکستری می روند که چیز متعددی برای حیف کردن از لحاظ موتورهای کاوش نداشته باشند. اشخاص دیگری نیز که میزان دارایی‌ای برای فعال‌سازی کمپین‌های رسمی و طبیعی بهینه سازی ندارند ممکن میباشد برای به کار گیری از این تکنیک‌ها تحریک شوند. با این اکانت تعداد خیلی متعددی تارنما و تجارت وجود دارا هستند که حتی با وجود خطر جریمه شدن و حذف از حاصل صفحه ها کاوش، گشوده هم به سراغ این روش‌ها می روند و معتقدند که می‌اقتدار در کمترین دوران ممکن بیشترین منفعت را از این راهکارها پیروزی.

 

 

 

 

 

 

 

برای اینکه از طرف گوگل و موتورهای کاوش جریمه نشویم به چه نکاتی بایستی اعتنا کنیم؟

جای اینکه چندین وبسایت نامناسب داشته باشید، بهتر میباشد روی یک وب سایت عالی فعالیت نمایید.

به مکان نسخه برداری برداری از محتوای دیگر افراد یا این که ساخت‌و‌ساز محتوای بی کیفیت، محتوای دیدنی و مسحور کننده منتشر نمائید.

مدام کیفیت را به کمیت ارجعیت بدهید.

به مکان به دست آوردن پیوند به ساخت پیوند‌های کیفیت خوب و تبادل لینک و پیوند با منابع دارای اعتبار بپردازید.

به مکان خواهش و تمنا از یوزرها برای معرفی شما، کیفیت عالی بالای کاری آن ها را مجاب نمایید تا شما‌را به دیگرافراد سفارش دهند.

به مکان خسته کردن یوزرها با پست الکرونیکی‌ها و پیشنهادات بیشتراز حد، از طریق‌های کاربردی پست الکرونیکی مارکتینگ فایده‌مند گردید.

به مکان به کارگیری از قریه‌ها ابزار متعدد، صرفا از ابزارهای تأییدشده و مایحتاج به کارگیری فرمائید. استعمال بیش تر از حد از این ابزارها قادر است باعث به ساخت و ساز خلل در همت اینترنت‌وب سایت شما خواهد شد.

به مکان تمرکز روی ایده‌های تکراری و شخصی، به ایده‌پردازی‌های نوین و گروهی متکی گردیده و از ترندهای روز عقب نمانید.

به مکان ارسال نظرها اسپم و تبلیغاتی، در وب سایت‌های سوال و جواب کار نمائید.

به مکان سود‌مند شدن از طریق‌های هک و یا این که همیاری با اسپمرها، از اینفلوئنسر مارکتینگ به کارگیری فرمایید.

به مکان تبلیغات ارزان ارزش از منابع بی کیفیت از تبلیغات PPC گوگل استعمال فرمایید.

به مکان به کار گیری بیش تر از حد از تگ H1 در متن‌ها، از تگ‌های H2,H3 و H4 به مراد تفکیک تیترهای مهم از تیترهای زیرمجموعه به کار گیری نمائید.

به مکان ساخت‌و‌ساز محتوای تکراری، محتوای سابق خویش را دستکاری کرده و با بروزرسانی آن، یک محتوای تکامل یافته تولید فرمائید.

به مکان به کارگیری از ابزارهای اتومات برای ساخت یا این که ترجمه متن‌ها، به طور ماهر به نگارش، ترجمه و ساخت‌و‌ساز محتوا بپردازید.

به مکان پباده سازی یک وب سایت نامرتب و آکنده‌از منو و ... از یک پباده سازی بی آلایش و شیک منفعت بگیرید.

به مکان تکثیر محتوای غیراخلاقی و دروغین به مراد جذب بازدید بیشتر، از ایده‌های حقیقی وواقعی و اخلاقی به کار گیری فرمایید.

از درج بیشتراز حد لغات کلیدی در یک متن (Keyword Stuffing) به صورت بدون شوخی اجتناب نمائید.

از فرمت‌های نوشتاری ضعیف و کادربندی‌های ناواضح و متن‌ها ناخوانا به شدت خودداری کنید.

از درج بیشتراز حد پیوند در صفحه ها دوری کنید.

از تبلیغات موسوم به Click Bait یا این که طعمه کلیکی استعمال نکنید.

قابلیت درج پست مهمان برای یوزرها خط مش مهیا فرمایید البته مدام محتوای ارسالی آن‌ها را آنالیز کرده تا در شکل اختلال داشتن بازدارنده انتشار آن مطالب گردید.

از خرید لایک، فالوور و کامنت برای محتوای وبسایت خویش یا این که صفحه ها کانال‌های اجتماعی دوری کنید.

از وب سایت‌ها و منابع ضعیف بک لینک و پیوند نگیرید (پیوند‌های سمی).

از اخذ بیش تر از حد تبلیغات متنی و بصری پرهیز کنید. این تبلیغات خیر صرفا وسعت تارنما شمارا ارتقاء داده و سبب کاهش سرعت بارگذاری شدن آن می شوند، بلکه از نظر زیبایی و منظم بودن نیز تارنما شما با نقص‌ مواجه می گردد.

به مکان فعال سازی وبسایت خویش روی هاست‌های اشتراکی و یا این که هاست‌های غیر رسمی، وبسایت خویش را روی سرورهای مخصوص و سرورهای ابری تولید نمائید و از سیستم کانال توزیع محتوا (CDN) استعمال نمایید.

از هر سیرتکامل تثبیت جای تجاری اشتباهی و دروغین در نقشه‌های گوگل (Google Maps) اجتناب نمایید.

از خرید آی‌پی یا این که بازدیدهای تقلبی پرهیز کنید.

از تکثیر و یا این که ایجاد هرگونه محتوای غیررسمی که ممکن میباشد هر نوع شرایطی برای مثال ضابطه اسکن‌رایت را ذیل پا بگذارد به طور دور از شوخی دوری کنید.

 

 

صحبت آخری

شاید برخی از راهکارهای سئوی کلاه خاکستری و یا این که سئوی کلاه سیاه آنقدرها هم تعجب آور و بد به لحاظ نرسند. البته زمانی می‌اقتدار با شیوه‌های اصولی سئوی کلاه سپید یک پیشرفت مستحکم و به یاد ماندنی را به ارمغان آورد، چرا به نحوه‌هایی توکل کنیم که به غیر از ریسک خطر حذف کردن وبسایت ما از حاصل کاوش، حتی در شرایطی‌که برد‌آمیز نیز باشند، گشوده هم ثبات مورد نیاز را ندارند؟

 

الگوریتم‌های گوگل طی چندسال اخیر یکسری برابر هوشمندتر گردیده اند. شاید برخی از این شیوه‌های بهینه سازی هنوز از دیده ربات‌های گوگل نهفته باشند، ولی بروزرسانی‌های بعدی این ربات‌ها تمامی این راهکارها را شناسایی کرده و تارنما‌هایی که ضوابط گوگل را نقض کرده باشند جریمه خواهند کرد. بدین ترتیب بهتر میباشد دست از ریسک کردن‌های بی‌آیتم و بی‌غرض برداشته و با دقت روی اصول استاندارد بهینه سازی یعنی رویکرد‌های پیشنهادی سئوی کلاه سپید، تجارت اینترنتی خویش را به طور رسمی، طبیعی و با نام و نشان پیش ببرید.

علیپور بازدید : 20 شنبه 01 آذر 1399 نظرات (0)

 

از کلیدهای امنیتی وردپرس برای تأیید اعتبار استعمال فرمائید

 

کلید های “Authentication keys” و “salts” گروه ای از متغیرهای تصادفی سئو سايت و منحصر برای تارنما وردپرسی می باشند. این دو آیتم امنیت (رمزگذاری) داده ها در کوکی ها را ارتقاء می‌دهند.

 

فولدر wp-config.php یک حیطه مخصوص داراست که میتوانید متغیرهای متبوع خویش را تنظیم نمائید و در آن قرار دهید.

 

 

 

دستکاری پرونده را غیرفعال نمایید

 

در صورتیکه هکر وارد تارنما شما گردد، بی آلایش ترین رویکرد برای تغییر تحول فولدر ها این میباشد که به نصیب “Appearance > Editor” در وردپرس بروید. برای بهبود امنیت تارنما وردپرس، میتوانید بازنویسی این فولدر ها را از روش آن ویرایشگر، غیرفعال نمایید. در عین درحال حاضر می‌توانید این کد را در پوشه wp-config.php قرار دهید:

 

define(‘DISALLOW_FILE_EDIT’, true);

 

در کنار این موردها، شما می‌توانید الگوهای خویش را با امداد اپ FTP گزینه عشق خویش دستکاری فرمایید. ولی این عمل از روش وردپرس انجام نمی‌شود.

 

ورود به سیستم خویش را پنهان و تلاشهای ورود به سیستم را محدود نمایید

 

ورود هکرها به وبسایت در بیشتر مواقع منجر تخریب فرم ورود به وب سایت می گردد. به این ترتیب بایستی در قسمتی از ورود به سیستم تغییراتی را ساخت و ساز فرمایید تا از ورود مهاجمان به وبسایت خودداری نماید. پلاگین All in One WP Security & Firewall مورد ای دارااست که میتوانید از روش آن پیوند های پیش فرض (از / wp-admin /) را تغییر و تحول دهید.

 

همینطور می‌توانید تعداد کارایی ورود به سیستم از یک نشانی IP خاص را محدود نمائید. چند پلاگین وردپرس وجود داراست که دراین مورد به شما امداد می نماید تا فرم ورود به وب سایت با نشانی های IP را حفظ نمائید. با این طرز تعداد متعددی از ورود به سیستم بوسیله اشخاص ناشناس محدود می‌شود.

 

فولدر XML-RPC را غیر فعال فرمایید

 

پوشه XML-RPC در روت هاست جای‌دارد. این پوشه یک رابط اپلیکیشن کاربردی (API) میباشد. در شرایطی که از خدمت IFTTT به کار گیری می‌کنید، وب سایت شما در خطر میباشد. چون هنگامی در حالا لاگین میباشید، هر که دیگری از این خدمت به کارگیری می‌کنید، قادر است به راحتی وارد وبسایت شما گردد.

 

شما بایستی فولدر XML-RPC را غیرفعال نمایید که برای این فعالیت یک‌سری اپلیکیشن وجود دارااست. در شرایطی که قصد غیرفعال کردن آن را ندارید و در ورپرس از Jetpack به کار گیری می‌کنید، بایستی بیشتر احتیاط فرمائید.

 

تأمین امنیت هاست و وردپرس

 

حتی در‌حالتی که درخصوص امنیت وبسایت خویش تمامی جوانب را رعایت نمایید، اما هاست وردپرس را از یک کمپانی نامعتبر خریداری کرده باشید، هیچ کاری نمی اقتدار برایتان کرد. درصورتی که هکر بتواند به نصیب هاست وبسایت دسترسی پیدا نماید، میتواند همگی چیز را پایین در دست گرفتن خویش درآورد. بدین ترتیب در طی گزینش کمپانی هاستینگ بایستی با جزییات بیشتر کار نمائید.

 

به جهت ارزان بودن هاست، به سراغ موسسه ها سوای پشتیبانی و ناامن نروید. موسسات پاسخگو حتی در‌صورتی‌که تارنما هک گردد، به شما یاری می نمایند تا تارنما هک گردیده را برگردانید.

 

اکثر وقت ها هاست های اشتراکی که ارزان ارزش هم میباشند، خطرناک ترند. چون ممکن میباشد هکرها بتوانند از روش یک وب سایت هک گردیده در به عبارتی سیستم، به وب سایت شما هم دسترسی پیدا نمایند. به همین برهان ما سفارش دور از شوخی داریم که برای خرید هاست هزینه بیشتری پرداخت و از خرید هاست ناامن دوری کنید.

 

آپ دیت باشید

 

آپ دیت بودن یکی‌از دیگر از مهمترین راهکارها برای تامین امنیت وردپرس میباشد. ولی این قضیه برای بخش اعظمی از صاحبان تارنما عمل مشقت میباشد. وبسایت آنقدر پیچیده میباشد که به رنج می اقتدار از تمامی مکان آن سردرآورد. بعضی وقتها در طول دوران تغییراتی در تارنما حادثه می افتد که شاید رئیس تارنما از آن بی اطلاع باشد.

 

همینطور وردپرس هر روز در درحال حاضر بروزرسانی میباشد. تغییرات سریع درین سیستم رئیس محتوا، گهگاه فعالیت کردن با آن را دشوار می نماید. به همین استدلال شاید رئیس وبسایت نتواند کد کهن خویش را بروزرسانی نماید. تغییر و تحول پلاگین ها و قابل انعطاف افزارهای مهم گهگاه برای مدیران تارنما های کهن وقت گیر میباشد. این مورد تارنما آن ها را در قبال حمله هکرها شکننده می نماید.

 

در صورتیکه می‌خواهید تارنما خویش را در قبال هرگونه ورود هکر مقاوم فرمایید، می بایست قابل انعطاف افزارها، معنی و مفهوم و پلاگین ها را همیشه بروزرسانی فرمایید. در غیر این شکل درب وبسایت خویش را بروی مهاجمین گشوده می‌گذارید.

 

لایه های امنیتی وب سایت را ارتقاء دهید

 

شایسته ترین چاره های امنیتی، بازدارنده از ورود هکرها به هر جایی در حوالی وب سایت شما میگردد. به همین استدلال پیشنهاد میکنیم که از پلاگین فایروال وردپرس استعمال نمایید. این پلاگین مهاجمان ورود به وب سایت و الگوهای رایج برای هک را تشخیص داده و آن ها را متوقف می نمایند. پس پیش از اینکه تارنما به دست این اشخاص بیفتد می‌توانید از ورود آن‌ها پرهیز فرمایید.

 

همینطور این نکته را هم در لحاظ بگیرید که در حال حاضر اکثری از سیستم های تحویل محتوا، کارایی فایروال را در بر می‌گیرند. این پلاگین منجر seo سعی وبسایت و حفظ از آن می‌شود. Cloudflare قادر است bad traffic (ترافیک بد) را مسدود نماید. حتی این پلاگین ضوابط و کپی هایی دارااست که به صورت خاص از وب سایت های وردپرسی نگهداری می نماید.

 

 

 

پلاگین امنیت وردپرس

استعمال از شایسته ترین افزونه ها و تم های امنیتی

 

اکثر زمان ها یوزرها وردپرس رغبت متعددی به به کارگیری از گونه های تم و افزونه دارا‌هستند. ولی در گزینش پلاگین ها و یا این که تم می بایست مقداری مراقب باشید. در حالتی که سرور آزمایشی ندارید، در این باره می بایست محتاطانه فعالیت نمایید. بخش اعظمی از پلاگین ها و تم های مجانی قابل اعتماد نیستند. مگر اینکه گسترش دهنده از یک مارک تجاری دارای اعتبار باشد که‌این پلاگین یا این که تم ها را به طور مجانی در مشت شما گذارده باشد.

 

نصب این پلاگین ها و تم های بدون‌پول در بخش اعظمی از مواقع، ورود توسعه و گسترش دهنده های آنان را به وب سایت ممکن می نماید. به کارگیری از برخی پلاگین ها برای مدیر وب سایت موردنیاز میباشد. البته نباید امنیت را فدای مدیر سهل و آسان فرمائید. به عنوان مثال پلاگین یوست پرمیموم دارنده قابلیت و امکان فوق العاده ای میباشد. البته ورژن مجانی آن تجهیزات متعددی ندارد. بعضی از اشخاص مبادرت به عرضه یوست پرمیموم به طور بدون‌پول می نمایند. در حالی که اخذ پلاگین از چنین اشخاصی می‌تواند امنیت وب سایت شما‌را به خطر اندازد.

 

طریق تعیین پلاگین مطلوب

 

در‌حالتی که می‌خواهید پلاگین های امنیتی مطلوب را برای وبسایت وردپرسی خویش پیدا فرمائید، این اصول را رعایت فرمایید. همانگونه که در صدر گفتیم پلاگین ها و تم های مجانی در بخش اعظمی از مورد ها برای وب سایت خطرناک میباشند. پیش از اینکه یک پلاگین را به تارنما خویش اضافه نمایید، به امتیاز آن در تارنما وردپرس نگاه نمایید. به خیال و خاطر داشته باشید که داشتن امتیاز 5 ستاره خیلی چیزها را معین نمی نماید. براین اساس مدام تعداد مرتبه بندی ها را هم محاسبه نمائید.

 

سازش پلاگین

 

پیش از اینکه در امر گزینش و نصب پلاگین ها تصمیم بگیرید، بایستی به سازش آن هم توجه داشته باشید. در‌صورتی‌که پلاگین به مقطع 2 سال بروزرسانی نشده باشد، وردپرس این گزینه را به شما میگوید. اما بروزرسانی نشدن به‌این مفهوم وجود ندارد که پلاگین مخرب میباشد و یا این که با وبسایت سازش ندارد. بلکه ممکن میباشد نیازی به بروزرسانی نداشته باشد و این پلاگین هنوز فعالیت می نماید.

 

مرتبه بندی پلاگین به شما یاری می نماید تا در این زمینه بهتر تصمیم بگیرید. همینطور به سازش ورژن فعلی وردپرس هم نگاهی بیندازید. در کاغذ پلاگین در وردپرس این گزینه نشان داده شده‌است. شما براساس مرتبه بندی ها و سازش پلاگین می‌توانید گزینش بهتری داشته باشید و امنیت وردپرس خویش را تأمین نمایید.

 

کلام آخرین

 

در آخر می بایست بگوییم صحیح مانند افزودن یک پست یا این که صفحه، تحلیل امنیت وبسایت می بایست در حق تقدم قرار بگیرد. به خیال داشته باشید که آنچه گفته شد لیست پیشنهاد های همگانی برای امنیست وردپرس می‌باشند. شما می بایست همواره یک ورژن پشتوانه هم از وب سایت خویش تهیه و تنظیم نمایید. همینطور به یک کارشناس مراجعه کرده تا امنیست تارنما شما‌را به طور مخصوص تحقیق کند.

علیپور بازدید : 20 پنجشنبه 29 آبان 1399 نظرات (0)
این قضیه ممکنه معمولی به لحاظ برسه، البته در واقع اطمینان از این که داده ها اساسی مثل نشانی خیابون و سا‌عتها فعالیت (در شکل وجود) به راحتی در تارنما شما در دسترس هستن ،  سئو سایت  اولی گام شما می باشد. آری! گوگل موتور جستجوی فوق العاده پیچیده‌ای محسوب میشه و بهتره طرز فعالیت گوگل رو بایستی بخونید و خاطر بگیرید. البته هر چه بتونین محتوای خویش رو برای عنکبوت‌های گوگل کرال و تجزیه و چک کنین، احتمال اکران در نتیجه ها کاوش بیشتر میشه. گام‌بعدی اینه که، به محصول ها یا این که سرویس ها حقیقی و واقعی خویش تفکر کنین. مطمئناً شما از فعالیت خویش در باطن و بیرون دانایی دارین ولی این مورد بدین معنا وجود ندارد که مشتریان احتمالی شما هم این تدبیر رو دارن. اونها حتی ممکنه متوجه نشن که به سرویس ها شما احتیاج دارن. جواب به‌این دسته از سوالهای مهمه:
سوال
راه اندازی جستجوی صوتی در گوگل و تاثیر اون بر seo وبسایت شما
اینها همگی سوالاتی هستن که می بایست پیش گویی کرده و به صورت پیش گیرانه به اونها جواب به این. در لحاظ دریافت کردن قصد مخاطب از به عبارتی در آغاز، خصوصاً برای دارندگان وبسایت‌های بزرگتر، این فعالیت رو خیلی آسون می‌کنه. این یکی‌از کاربردی‌ترین موارد بود که برای جستجوی صوتی در گوگل می بایست اعتنا کنین.
تاریخچه مختصر جستجوی صوتی گوگل
مثل اکثری از دوست داستنی‌ترین خدمت‌های گوگل، جستجوی صوتی گوگل در لابراتوارهای گوگل دیده به جهان گشود. جستجوی صوتی در گوگل برای اولی توشه در سال ۲۰۱۰ معرفی شد. در بالا یوزرها رو ملزم به تماس با یه شماره تلفن از گوشی خویش میکرد، پس از اون پیام ضبط گردیده‌ای به اونها میگفت که «عبارات کلیدی جستجوی خویش رو بگین». آن‌گاه استفاده کننده هر کدوم از عبارات کلیدی رو که می‌منظور کاوش کنه، میگفت. در غایت یه برگه اینترنت گشوده رو با حاصل جستجوی خویش می‌مشاهده کرد یا این که خودس لینکی رو به یوزرها ارئه می‌اعطا کرد که می‌تونستن با کلیک روی اونها به ورقه نتیجه ها جستجوی خویش منتقل بشن.
مطلقاً این دقیق‌ترین چاره نبود، ولی موضوع رو برای پیشرفت‌های بنیادی در فناوری تشخیص صدا مهیا کرد که پاره ای آن‌گاه گوگل از اون بهره برد. بعداز فعال سازی جستجوی صوتی گوگل ، گوگل استارت به مخلوط فناوری تشخیص صدا با اکثری از تولیدات دوستداشتنی خویش کرد. مثل Google Maps، دستیار مجازی Google Now و حتی هسته مهم موتور جستجوی خویش.
امروزه جستجوی صوتی در گوگل با روستا‌ها اپلیکیشن و متاع به طور کاملً سازگاره. جستجوی صوتی گوگل به بخشی طلاق ناپذیر از تجربه گوگل تبدیل گردیده.
جستجوی صوتی گوگل و به روزرسانی مرغ مگس خوار
تعدادی سال پیش، گوگل یکی وسیع‌ترین تغییرات الگوریتم اساسی خویش رو تشکیل داد. این به روزرسانی به مرغ مگس خوار دارای شهرت بود و نسبتاًً در همگی موردها تغییر و تحول کرد. یک کدام از گسترده‌ترین عناصری که با ظهور مرغ مگس خوار تغییر و تحول کرد، تاکید بر جستجوی معنایی یا این که معنای ضمنی کاوش بود. قصد استفاده کننده یک کدام از مهم ترین مبانی کاوش محسوب میشه، ولی برای ماشین آلات فیض گیری اونچه یوزرها هنگام انجام جستجوهای خاص حقیقتاً میخوان، بسیار دشواره. این یک کدام از مهم ترین عارضه ها به روزرسانی مرغ مگس خوار بود. این قضیه نشون دهنده تغییر تحول بضاعت و توان گوگل برای گزینش غرض در جستجوهای نسبتاً نامفهوم و ارائه تجربه بهتر به کاربرانه. چیزی که گوگل با بسط سیستم یادگیری ماشین Rank Brain خویش خاطر نشان نمود. در اینجا بود که جستجوی صوتی در گوگل خیلی کاربردی‌خیس و پیروز خیس در بازار به عمل خویش افزود.
درین نوشته‌ی علمی روش به کار گیری از جستجوی صوتی در گوگل رو به شما فراگیری دادیم. مزایای این متاع دوستداشتنی رو با هم مرور کردیم و تاریخچه‌ای از به دنیاآمدن این جنس به شما ارائه دادیم. سوالهای خویش در این مورد رو با ما در میون بذارین و ما خرسند میشیم در حل شدن ابهامات فرضی تون به شما امداد کنیم.
علیپور بازدید : 20 چهارشنبه 28 آبان 1399 نظرات (0)

 

خریداری کردن رده مطلوب در حاصل جستجوی گوگل برای هر سایتی فوق العاده میباشد، سئو سايت  البته در شرایطی‌که که یوزرها روی تارنما شما کلیک نمایند! گوگل امروزه بیشتر از گذشته در عملکرد میباشد که در به عبارتی ورقه کاوش داده ها موردنیاز استفاده کننده را در اختیارش قرار دهد و این یعنی یوزرها بیشتری فارغ از نیاز به کلیک کردن روی حاصل، نیازشان را برطرف می نمایند. با در حیث دریافت کردن این زمینه، اهمیت به کار گیری از تکنیک هایی برای ارتقاء نرخ کلیک یا این که CTR وبسایت (Click-through rate) بیشتر می‌شود.

 

معدل مطلوب نرخ کلیک برای سرچ ارگانیک یک تارنما فی مابین ۳ تا ۵ درصد میباشد. در شرایطی‌که واحد سنجش کلیک روی نتیجه ها وبسایت شما در گوگل بدین درصد ها مجاورت نیستند، میتوانید با تعقیب کردن راهکارهای تحت، نرخ کلیک وبسایت خویش را ارتقاء دهید. این راهکارهای بهینه سازی وبسایت گروه نکاتی می‌باشند که از ۱۳۴ بازاریاب ماهر برای بهبود نرخ کلیک وب سایت گردآوری گردیده اند. با تاپ seo یاروهمدم باشید.

 

نرخ کلیک یا این که CTR چه می‌باشد؟

نرخ کلیک خوب برای نتیجه ها ارگانیک وب سایت چقدر میباشد؟

به چه شکل CTR تارنما خویش را به دست آوریم؟

نحوه های ارتقاء نرخ کلیک (CTR) برای سایت

شناسایی غرض کاوش (Search Intent)

رده در حاصل گوگل

seo تایتل یا این که تیتر بهینه سازی

متا دیسکریپشن

نشانی یا این که URL صفحه های

اسنیپت های گوگل

توده بندی و نکات آخری برای ارتقا نرخ کلیک تارنما

نرخ کلیک یا این که CTR چه میباشد؟

نرخ کلیک معیاری میباشد که با به کار گیری از آن می قدرت ترازو کلیک یوزرها روی پیوند وبسایت یا این که تبلیغات شما‌را اندازه گیری کرد. CTR وبسایت شما یک کدام از مهمترین شاخص های اندازه گیری کوشش میباشد و امروزه برای سنجش معیار برد کمپین های بازاریابی به طور بزرگ به کار گیری می‌شود. در فیض می اقتدار اظهار کرد نرخ کلیک خیر صرفا برای سنجش ترافیک ارگانیک، بلکه برای سنجش معیار برد کمپین های تبلیغاتی و همینطور تبلیغات کلیکی گوگل نیز کاربرد داراست. نرخ کلیک وب سایت با فرمول تحت احتساب می گردد:

 

واحد سنجش کلیک ÷ واحد سنجش چشم شدن (Impression) = نرخ کلیک

 

نرخ کلیک خوب برای حاصل ارگانیک وب سایت چقدر میباشد؟

ارتقا نرخ کلیک یکی اهدافی میباشد بازاریابان و سئوکاران بخش اعظمی در ادامه آن می‌باشند. امّا سوالی که پیش می‌آید این میباشد که CTR خوب برای یک وبسایت چقدر میباشد؟

 

بایستی بگوییم که نرخ کلیک به پلتفرم مدنظر نیز بستگی داراست. برای مثال، برای تبلیغات AdWords گوگل، نرخ کلیک ۲ درصد و بیشتر مطلوب به حساب آورده می شود. البته درین نوشته‌ی‌علمی غرض ما تحلیل نرخ کلیک وبسایت در حاصل ارگانیک گوگل میباشد.

 

 

 

بازاریابانی که در‌این تحقیق به سوالهای پاسخ دادند، معدل مطلوب برای نرخ کلیک را فی مابین ۳ تا ۵ درصد اعلام کردند. در سود می اقتدار ذکر کرد، نرخ کلیک بیشتر ازاین‌حد عالی در لحاظ گرفته می‌گردد.

 

امّا یک کدام از بازاریابان به اسم جان رینش از شرکت Beacon Digital Marketing اعتقاد دارد که برای خریداری کردن واحد سنجش نرخ کلیک مطلوب برای تارنما خویش نیازی وجود ندارد که به معیارهای جانور توکل کرد. در قبال می قدرت از پروسه ذیل به کار گرفت:

 

ما داده ها سرچ خویش را از سرچ کنسول گوگل گردآوری میکنیم و آنگاه با به کارگیری از آن دیتا، معدل CTR خویش برای ۱۰ آیتم از برگزیدگان حاصل خویش به دست میاوریم. با این شیوه قادر خواهیم بود معدل CTR خویش را به دست آوریم و از آن می‌توانیم با به کارگیری از دیتای خویش به نتیجه ها ظریف تری برسیم. هنگامی که به معدل CTR خویش دست یافتیم، کل کلیدواژه هایی که با آنان رنک داریم را بر طبق این واحد سنجش مقایسه میکنیم. با این طرز قادر خواهیم بود کلیدواژه هایی که نرخ کلیک کمتر از معدل دارا‌هستند را شناسایی کنیم. مرحله بعدی این میباشد که اطلاعات را بر طبق واحد سنجش چشم شدن یا این که impression آراسته کنیم تا ببینیم چه کلیدواژه هایی بیشتر چشم می گردند اما نرخ کلیک کمتر از معدل دارا‌هستند. این عمل به ما امداد خواهد کرد که بفهمیم با تغییر‌و تحول کدام تایتل ها و متا دیسکریپشن ها خواهیم توانست حداکثر به کار گیری را از ایمپرشن ببریم.

 

چه طور CTR تارنما خویش را به دست آوریم؟

برای اینکه برنده به ارتقاء نرخ کلیک شویم، نخست می بایست معدل نرخ کلیک خویش برای کلیدواژه های گوناگون را در دوران های وقتی مدنظر نظارت کنیم. فراهم کردن ترازو CTR تارنما فعالیت معمولی ای میباشد.

 

 

 

برای این عمل کافی میباشد به سرچ کنسول وب سایت خویش مراجعه‌کنید و در قسمت Performance، مورد های Average CTR و Average Position را فعال فرمائید (برای فعال کردن می بایست روی بلاک مرتبط با آنان کلیک فرمائید). بعد از آن بایستی مبنی بر معیاری که برای تارنما خویش انتخاب نموده اید، نرخ کلیک مطلوب مبتنی بر مقام را بسنجید. آن‌گاه صفحاتی را پیدا فرمائید که نرخ کلیک آن‌ها مطلوب وجود ندارد و ارزیابی فرمائید که چه گونه با تغییر و تحول متا دیسکریپشن و تایتل میتوانید یوزرها را بیشتر مجاب به کلیک فرمایید.

 

شیوه های مختلفی برای ارزیابی CTR تارنما وجود داراست. پیرو طرز های پیشنهادی تعدادی مارکتر را چک می‌کنیم.

 

مارکتر شرکت WPBeginner:

 

اینجانب کلیدواژه های وب سایت را در سرچ کنسول تحلیل می‌کنم و بعد از آن آنان را بر طبق شایسته ترین رده و زیر ترین نرخ کلیک غربال می‌کنم.

 

مارکتر شرکت Go Amplify:

 

اینجانب صفحاتی که دارنده ایمپرشن بالا و نرخ کلیک تحت می‌باشند را شناسایی میکنم.

 

مارکتر شرکت Einestein Marketer:

 

در شرایطی که واحد سنجش کلیک و نرخ کلیک برای هر شیت ای تحت باشد، کلیدواژه های مرتبط با آن کاغذ را در گوگل کاوش فرمایید و بهینه سازی تایتل و متا دیسکریپشن رقبای خویش را آنالیز نمائید.

 

طرز های ارتقاء نرخ کلیک (CTR) برای تارنما

 

 

حالا که در امر ماهیت نرخ کلیک، نحوه به حساب آوردن آن و شیوه در لحاظ به دست آوردن نرخ کلیک مطلوب سخن کردیم، به دنبال راهکارهایی را راجع به ارتقا نرخ کلیک وب سایت در دست شما قرار خوا هیم اعطا کرد.

 

به صورت کلی می اقتدار بیان کرد، شش فاکتور اساسی وجود دارااست که روی نرخ کلیک ارگانیک تارنما تاثیر می‌گذارد:

 

غرض کاوش

مقام در نتیجه ها گوگل

تیتر بهینه سازی

متا دیسکریپشن

URL شیت

اسنیپت های گوگل

به دنبال، هرکدام از این شش فاکتور را به طور بدون نقص توضیح خوا‌هیم اعطا کرد و نکاتی درخصوص seo آنها در سمت و سوی ارتقاء نرخ کلیک به شما ارائه خوا هیم اعطا کرد.

 

شناسایی غرض کاوش (Search Intent)

چنانچه نرخ کلیک شما زیر میباشد، مهمترین کاری که بایستی انجام دهید این میباشد که مطمئن گردید محتوای شما با آنچه مخاطب نیاز دارااست و راجع به آن سرچ می نماید، مطابقت دارااست. در صورتیکه درپی ارتقا نرخ کلیک ارگانیک خویش می‌باشید، محاسبه رابطه معنایی و دارای ربط بودن با نیاز استفاده کننده ویّلین کاری میباشد که می بایست انجام دهید.

 

مثلا در صورتیکه کاربری عبارت «شلوار یوگا» را سرچ می نماید، ممکن میباشد پیرو ارزیابی گونه های سبک های شلوار یوگا بوده یا این که پیرو خرید شلوار یوگا باشد. هنگامی که مقصود مخاطب از سرچ یک عبارت مشخص و معلوم را تماما بفهمید، می‌توانید وبسایت خویش را با رعایت آن غرض seo فرمایید.

 

برای مثال، در حالتی که به‌این فیض برسیم که استفاده کننده مدنظر ما در‌پی چک شلوار یوگا میباشد، یک تگ تیتر مطلوب برای این غرض میتواند «۱۰ مثال از شایسته ترین شلوارهای یوگا برای سال ۲۰۱۹ باشد».

 

بایستی در حیث بگیرید که کلیدواژه ها معمولا معناهای متفاوتی دارا هستند و مقصود از جستجوی آن‌ها می‌تواند گوناگون باشد. برای کلیدواژه مدنظر ملاحظه کنید سایر وبسایت ها چه طور کار کرده اند و در حیث بگیرید که شما بایستی چه‌گونه فعالیت فرمایید.

 

مقام در حاصل گوگل

۳۱.۷ درصد مجموع کلیک ها به سود ویّل گوگل تخصیص داراست. در فیض، شایسته ترین کاری که برای بهبود نرخ کلیک خویش میتوانید انجام دهید این میباشد که رنک خویش در گوگل را بهبود دهید.

 

برای اینکه وب سایت شما بتواند کلیک های بیشتری را کسب نماید، می بایست جایگاهش در نتیجه ها جستجوی گوگل بهبود یابد. صفحاتی که در فیض یک گوگل قرار دارا هستند بایستی نرخ کلیک حدود ۳۵ درصد داشته باشد. امّا با کاهش جايگاه، این رقم به شدت کاهش مییابد. در فیض، شما می بایست بهبود صفحاتی که در موضع ۳ تا ۵ می باشند را در الویت قرار دهید تا بتوانید شاهد بیشترین واحد سنجش ارتقا نرخ کلیک وبسایت خویش باشید.

 

اکنون سوالی که پیش می‌آید این میباشد که چه‌طور مقام وبسایت خویش را بهبود دهیم. در‌این خصوص نظرها متفاوتی وجود داراست. برخی معتقدند که تهیه کردن بک پیوند شایسته ترین خط مش بهبود سکو در گوگل میباشد. همینطور، بهبود تجربه کاربری و سرعت تارنما نیز میتواند روی بهبود سکو تماما اثرگذار باشد.

 

افزودن داده های ساختاریافته برای امداد به گوگل برای فهم هرچه بهتر وبسایت نیز میتواند در بهبود مقام موثر باشد.

 

seo تایتل یا این که تیتر بهینه سازی

 

 

برای ارتقا نرخ کلیک ارگانیک وب سایت، کاری که می بایست انجام دهید این میباشد که تیتر seo جالب، خلاقانه و مخاطب پسند بنویسید. در حیث بگیرید که تیتر seo ویّلین چیزی میباشد که مخاطب در حاصل کاوش می‌خواند.

 

به صورت کلی می اقتدار بیان کرد تیتر بهینه سازی شما گزینش کننده این میباشد که آیا مخاطب روی پیوند شما کلیک خواهد کرد یا این که نه. به همین استدلال، می بایست تیتر بهینه سازی خویش را به شایسته ترین نحو ممکن seo فرمایید.

 

در پی نکاتی را درخصوص تایپ کردن تیتر های جالب برای ارتقاء نرخ کلیک در مشت شما قرار میدهیم.

 

تیتر های توصیفی بنویسید

 

شاید تا به اکنون تیتر بسیار کوتاه را در حاصل کاوش چشم باشید. امّا تجربه نشان میدهد که به کار گیری از تیتر های توصیفی و طولانی خیس مخاطب را بیشتر جذب می نماید.

 

از صفات توصیفی به کار گیری نمائید

 

به کارگیری از صفاتی مانند «عالی»، «فوق العاده»، «دارای هیجان» و غیره می‌تواند تا حد بسیار متعددی دقت مخاطب را به خویش جلب کرده و آنها‌را مجاب به کلیک نماید. این صفات توشه احساساتی فراوانی دارا هستند و منجر میگردد تیتر شما میان ۹ تیتر دیگر بیشتر بدرخشد. پس کوشش نمائید دستکم یکی این صفات توصیفی را در تیتر خویش استعمال فرمایید.

 

از «چه طور» در تیتر خویش استعمال نمایید

 

فضولی باعث به بیشترین کلیک میشود. تیتر هایی که با «چه‌گونه» استارت می گردند معمولا بیشتر از دیگر عنوان ها در نتیجه ها کاوش به خویش کلیک جذب می نمایند. در دیسکریپشن خویش نیز بایستی این شم فضولی مخاطب را بیشتر تحریک نمائید تا شاهد ارتقاء نرخ کلیک خویش باشید.

 

موضوعات پربازدید را غرض قرار دهید

 

بسته به حوزه کاری خویش، همسو بودن با ترند ها و موضوعات دوست داستنی روز و ساخت‌و‌ساز محتوایی در باب همین موضوعات دوستداشتنی قادر است در سمت و سوی ارتقا نرخ کلیک به شما یاری دهد.

 

تایپ کردن تیتر های احساساتی

 

اکثری از تصمیمات آدم بر پایه ی احساسات گرفته می‌شود، در سود اساسی میباشد که فاکتور احساسات را در تایپ کردن تیتر های خویش در حیث بگیرید.

 

با استعمال از اهرم های رمانتیک مانند خوف، خوش بینی، عشق و غیره می‌توانید در راستای ارتقاء نرخ کلیک خویش گام بردارید. با استعمال از این شیوه می‌تواند یک قلاب ساخت‌و‌ساز نمایید که در ناخود باخبر استفاده کننده تاثیر میگذارد و آن‌ها‌را به دام می اندازد.

 

علیپور بازدید : 18 سه شنبه 27 آبان 1399 نظرات (0)

 

اما بایستی اعتنا داشت که مدام هم محتوای تکراری ممنوع وجود ندارد و گهگاه استعمال  سئو سايت  از آن اجتناب‌ناپذیر میباشد. درین راستا دقت شما‌را به نمونه‌های پایین جلب می کنم:

وبسایت‌های چندزبانه

در حالتی که بخواهید یک ورژن از تارنما خویش را به لهجه دیگری پباده سازی نمائید و گوگل متوجه بشود که‌این نسخه از اینترنت‌تارنما شما برای کشورهای دیگر پباده سازی شده‌است برای مثال بر طبق خصوصیت hreflang آن را تهیه و تنظیم نمائید، محتوای شما از لحاظ گوگل تکراری محسوب نمیشود، بلکه ترجمه‌ای برای عموم دیگر کشورهاست. در واقع شما می توانید برای یک محتوای یکسان به لهجه‌های متعدد، صفحه ها مختلفی داشته باشید.

توضیح ضوابط

زمانی بخواهید ضوابط را در یک محتوا توضیح دهید، نمی‌توانید آن ها را تغییر و تحول دهید. براین اساس مجبورید ضوابط را به به عبارتی شکل که می‌باشند فارغ از تغییر تحول بیان نمائید. ضوابط در وب سایت‌های متعدد با به عبارتی جمله ها و لغات یکسان ذکر می گردند و محتوای تکراری تولید خواهد شد.

بیان منبع

فرض فرمایید محتوایی را از یک وب سایت فرنگی ترجمه کرده و در وب سایت خودتان منتشر می کنید. در این صورت در شرایطی‌که در انتهای مقاله، منبع را بیان نمائید از دید تکراری بودن محتوا مشکلی برای وبسایت شما پیش نخواهد آمد.

 

چه وقتی محتوای تکراری مخرب میباشد؟

در بقیه مورد ها غیر از آنچه گفته شد، محتوای تکراری برای وبسایت مخرب خواهد بود و می بایست با چاره‌های ذکر‌گردیده رفع خواهد شد.

 

 

عده بندی

همان گونه که مشاهده کردید، اکثری از ما ممکن میباشد با تغییر و تحول دامنه، با خرید مدرک SSL، با درج محتوای ترجمه گردیده از وب سایت‌های فرنگی و بخش اعظمی اقدامات در ظاهر بی آلایش و رسمی سبب تولید محتوای تکراری در اینترنت‌سایتمان ‌شویم. با بالا بردن دوراندیشی‌مان نسبت به گونه های محتوای تکراری، طریق به وجود داخل شدن آنها و برطرف کردنشان به بهبود سکو اینترنت‌سایتمان امداد کنیم. آیا شما هم گونه های دیگری از محتوای تکراری یا این که طرز‌های دیگری برای رفع آن می شناسید؟ آن را با ما بین بگذارید.

علیپور بازدید : 22 یکشنبه 25 آبان 1399 نظرات (0)

 

با در حیث تصاحب کردن مطالبی که در نوشته‌علمی های گذشته ذکر شد   سئو سايت برای اینکه اینترنت سایتی ارتقاء پیدا نماید در موتورهای کاوش و در سود واحد سنجش بازدیدش ارتقاء پیدا نماید بایستی seo بهینه سازی در نرم افزار عمل مجموع اینترنت مستر ها وجود داشته باشد.

 

مطلقا برای شما هم اتفاق افتاده که بارها برای یافت کردن مطلبی از اینترنتی و گوگل استعمال کرده باشید و در مجموع از آنان امداد گرفته باشید. برای این عمل و کاوش در گوگل مطلقا از لغات کلیدی استعمال میکنید. از جمله زمانی روی خرقه شما لکه ای ساخت و ساز گردیده که هیچ منش حلی برای از فی مابین بردن آن به ذهنتان نمی‌رسد فورا در گوگل سرچ می کنید شیوه های تزکیه لکه های جامه. و مطلقا مقالاتی با دقت با واژه کلیدی که شما سرچ نموده اید در برگه اولیه گوگل نشان داده می شود. حالا شما می‌خواهید که نوشته‌ی‌علمی تارنما شما در کاغذ اولیه گوگل اکران داده گردد بایستی با یادگرفتن seo تارنما که عصر های آن را میگذرانید و با دقت به نکات طلایی seo وب سایت که در نوشته‌ی علمی خویش بایستی رعایت فرمایید می‌توانید به منظور خویش برسید.

 

 

سئو تارنما

 

نکات طلایی seo وبسایت

همانگونه که می‌دانید سایت شما بصورت خویش خویش seo نمی‌شود. و شما چنانچه می‌توانید از seo تارنما خویش مطمئن باشید که نکات طلایی تارنما شما بایستی رعایت گردد را نادیده نگیرید. و این اصلی را هم نیز به کسانی که در قسمت seo شما می‌باشند هم متذکر گردید.

 

استعمال از عنوان مطلوب

یک کدام از نکاتی که بایستی رعایت خواهد شد تا تارنما شما با صرفه گردد به کار گیری از عنوان مطلوب میباشد. در واقع عنوان وبسایت معرف یک زمینه سایت میباشد برای کاربرانی که به جستجوی مطلبی میباشند دقیقا مثل اسم خانوادگی یا این که شماره ملی شما زمانیکه در یک تیم اداری یا این که برای مثال مطب دکتر برای تشکیل پرونده ما یحتاج میباشد. همین عنوان یک وب سایت مهم ترین عاملی میباشد که سبب جذب بازدیدکنندگان می گردد. در واقعیت کلید مهم که هنگامی به صحت از آن استعمال شود منجر میگردد تعداد بازدید کننده ها ارتقاء پیدا نماید که در سود سکو آن کاغذ نیز ارتقا پیدا می نماید. زمانیکه شما یک عنوان تعیین می کنید باید با موضوعی که در رابطه آن مقاله نوشته اید و منتشر نموده اید ارتباط مستقیمی داشته باشد.

 

تگ Description

تگ دیسکراپشن (Description) یک کدام از تگ های مهمی میباشد که به موتورهای کاوش یا این که گوگل فقط توضیح کوتاه و مختصری در رابطه برگه ای که شما سرچ نموده اید میدهد و می‌تواند از واژه و عبارت اساسی باشد و یااینکه درتوان یک پاراگراف و یا این که گزاره باشد.

 

 تگ Keywords

تگ صفحه کلید (Keywords) هم گشوده یکی از دیگر از تگ های اساسی میباشد که در واقع عبارات کلیدی می‌باشند که در متن روی آنها تاکید می گردد و خیلی هم اصلی می‌باشند. در واقع درصد خیلی متعددی از یوزرها در موتورهای کاوش عبارات کلیدی را دنبال می نمایند.

 

این دو تگ بیان شده از نکات طلایی seo تارنما  می‌باشند که مراحل سئو تارنما شما‌را معلوم میکند و هر چه بیشتر  رعایت شوند قطعا سکو وبسایت شما فراتر خواهد بود.

 

بک پیوند ماهر برای seo ماهر

مشاهده کنید برای اینکه یک نوشته‌ی‌علمی در گوگل تحت عنوان یک رفرنس و منبع و مرجع گزینش گردد و بالا بیاید(دارنده منزلت گردد) نیاز دارااست که تارنما ها و بلاگ های دیگر آنرا معرفی کرده باشند. پس مسلما طرحی داشته باشید تا مقاله‌ها و صفحه ها تارنما از جاهایی دیگر تحت عنوان منبع به گوگل معرفی شوند.

برای لینک و پیوند سازی ماهر این نوشته ی علمی را مطالعه فرمایید.

علیپور بازدید : 26 شنبه 24 آبان 1399 نظرات (0)

 

بهینه سازی یا این که \"Search Engine Optimisation \"سئو به عمل های ما برای ارتقا تعداد و کیفیت ورودی سایت،   سئو سايت   هم چنین جايگاه بندی بهتر در نتیجه ها کاوش با رعایت الگوریتم های موتورهای کاوش گر مانند گوگل گفته می گردد.

 

آنالیزها نشان میدهند، حاصل برگه دوم گوگل صرفا 5 درصد از کلیک یوزرها را به خویش تخصیص می‌دهند، پس در صورتیکه میخواهید سهم خیر از بازار مقصود خویش در گوگل داشته باشید، وصال به شیت نخستین و نتیجه ها بالای آن، 95 درصد از راهی میباشد که می بایست برای دیجیتال مارکتینگ خویش بپیمایید.

 

ما در تاکسی خلاقیت و دیجیتال مارکتینگ راش‌اینترنت، شما‌را در خط مش وصال به لینک و پیوند یک گوگل ملازمت خوا هیم کرد و پروژه seo تارنما شمارا به طور تضمینی و با مطلوب ترین هزینه انجام می‌دهیم. کافیست تا داده ها خویش را تثبیت فرمایید تا بعداز تحلیل سایت شما بوسیله کارشناسان بهینه سازی راش‌اینترنت با شما تماس گرفته خواهد شد و مشورت کردن ما یحتاج را اخذ فرمائید.

 

 

 

برای داده ها بیشتر بر روی عنوان ها تحت کلیک فرمائید:

 

seo چه می‌باشد

 

سرویس ها بهینه سازی

 

هزینه بهینه سازی

 

مثال عمل

 

می‌توانید هماهنگی های مورد نیاز را در تلگرام انجام دهید

 

 

 

seo چه می‌باشد؟

به صورت خلاصه، بهینه سازی گروه شرایطی میباشد که برای سئو تارنما خویش رعایت میکنیم تا در مرتبه بندی نتیجه ها کاوش موتورهای کاوش مخصوصا گوگل جایگاهی بهتر بدست بیاوریم. هم چنین، شایسته ترین راه و روش برای ارتقا ترافیک وبسایت به حساب آورده می شود که با بالا بردن هرچه بیشتر کیفیت وب سایت به آن دست می‌یابیم.

 

بهینه سازی سه نصیب اصلی داراست که هر کارشناس این حوزه بایستی برای انجام پروژه این قدوم را طی نماید:

- بهینه سازی تکنیکال: قسمت نخستین و مهمترین گام در انجام هر پروژه بهینه سازی، seo تکنیکال میباشد. این قسمت به ساختار تارنما و کدنویسی آن دارای ربط میشود. از آنجایی که گوگل به اندازه محتوای تارنما به کدهای آن اهمیت میدهد، این قسمت چهت نیل به درجه های برتر در نتیجه ها جستجوی گوگل بسیار با اهمیت میباشد.

- seo داخلی On-Page بهینه سازی: این نصیب seo به صورت کلی به هر آنچه در سایت شما چشم و لمس میگردد دارای ربط میباشد. محتوای آن و ترازو باصرفه بودن برای بالا بردن مرتبه وبسایت پیرامون کلمه ها کلیدی در‌این قسمت آیتم تحلیل قرار می‌گیرد.

- سئو آف پیج Off-Page سئو: این نصیب از بهینه سازی در رابطه پیوند های تارنما در هرجای دیگر دنیای گسترده اینترنت میباشد. تعداد این \"بک پیوند ها\" و ناشری که آنها را در وب سایت خویش قرار داده میباشد به بالا بردن اعتبار شما نزد موتورهای کاوش امداد می نماید، همین برهان به جايگاه بندی بهتر وبسایت در نتیجه ها کاوش سبب میشود.

در حیث داشته باشید که هر کسب و کاری تارنما خویش را به یک صورت باصرفه نمی نماید و مشخصا هر کمپانی بهینه سازی نیز پروژه خویش را به یک صورت انجام نمی دهد. این وظیفه کارشناس seo خواهد بود که وضع کسب و فعالیت و رقابت آنلاین وبسایت را بسنجد، تشخیص دهد که مخاطبان از چنین وبسایتی چه میخواهند و یک استراتژی بهینه سازی کلیه جانبه طرح ریزی نماید.

 

سرویس ها بهینه سازی تارنما راش اینترنت

ما در راش اینترنت در‌حالتی که که پروژه بهینه سازی وبسایت را کاملا ابتدا کنیم، این مراحل را در سه مرحله کلی انجام خوا‌هیم بخشید:

 

نصیب نخستین: اجرای سرویس ها بهینه سازی تکنیکال

در‌این نصیب سرویس ها مرتبط با بهبود کدهای وبسایت بر طبق جدیدترین الگوریتم های گوگل، انجام شود. که مشتمل بر آنالیز بی نقص کدهای وب سایت میباشد. تمامی مواقعی که مرتبط با بهینه سازی وبسایت در کد های تارنما است در‌این نصیب آیتم  نظارت و ارزیابی قرار خواهد گرفت و راهکار ارائه و پیاده سازی خواهند شد.

مواقعی که در‌این نصیب انجام گردد دربرگیرنده مورد های ذیل می‌باشد:

• سئو کدها و تگ های html تارنما بر طبق الگوریتم های ارائه گردیده در سال 2020

• با صرفه کردن فولدر robot.txt

• پیاده سازی وبسایت مپ داینامیک

• سئو ساختار وبسایت

• پیاده سازی تگ های canonical

• seo صفحه ها ارور و 404

• پیاده سازی علامت گذاری های استاندارد

• بهبود پارامتر های gtmetrix

• رفع خطاها ریسپانسیو وبسایت

• رفع ارورهای کنسول جستجوی گوگل

• بهینه سازی عکس های تارنما

• افزودن کدهای اسکیما (ستاره دار کردن مطالب و ...)

علیپور بازدید : 22 پنجشنبه 22 آبان 1399 نظرات (0)

 

بهینه سازی وبسایت در بازه زمانی کوتاه یا این که بهینه سازی وبسایت  سئو سايت  سریع با متریک قرار دادن تایم و برهه زمانی می‌خواهد در برهه زمانی کوتاه تری وب سایت را در شیت اولیه گوگل به اکران گذارد.

 

اینکه بخواهیم بهینه سازی وب سایت را در مقطع کوتاهی اجرا کنیم بسته به فشار کاری و نیز عملکردی که بر روی وب سایت خویش انجام میدهیم مطرح می گردد.

 

در بنا شده در سئو وبسایت در حالتی‌که میخواهید در برهه زمانی کوتاهی به فیض دلخواه که به عبارتی برگه نخستین گوگل میباشد برسیم بایستی فشار بیشتری را بر روی وبسایت خویش انجام دهیم.

 

 

 

فهرست عنوان ها

روال محتوا گذاری در seo تارنما را بیشتر فرمایید

لینک و پیوند سازی را در seo وبسایت بیشتر فرمایید

عمل در شبکه‌های‌عمومی برای ترافیک در بهینه سازی

روال محتوا گذاری در بهینه سازی تارنما را بیشتر فرمائید

محتواگذاری خویش را در تعداد بیشتری منتشر فرمائید. یعنی اینکه در حالتی‌که تا قبل از این هر روز یک مقاله را درج می کردید هم اکنون به مراد اینکه بهینه سازی وبسایت خویش را در دوران کوتاه تری انجام دهید تعداد آن را بهروزی دو و یا این که سه تا بیفزایید.

 

زنده بودن تارنما متریک مهمی در seo وبسایت میباشد و هر چه شما ساخت محتوا و تکثیر مقاله را بیشتر نمائید می‌توانید تارنما خویش را زنده و اکتیوتر نشان دهید.

 

پیوند سازی را در بهینه سازی وبسایت بیشتر نمائید

از سایر مواقعی که موجب می‌گردد شما seo وب سایت را در زمان کوتاه تری داشته باشید ارتقا پیوند سازی و تعداد بک پیوند ها میباشد.

 

پیوند سازی و بک لینک و پیوند ها نقش اعتبار بخشی به تارنما شما می کنند.

 

بک لینک و پیوند ها در واقع لینک و پیوند هایی هستند که در دیگر تارنما ها از شما به واسط لغات کلیدی نهاده می‌شوند. هرچه لینک و پیوند سازی و بک لینک و پیوند های شما بیشتر ، اعتبار بیشتری نیز برای وبسایت شما برای گوگل در حیث گرفته می گردد.

 

 

 

عمل در شبکه‌های‌مردمی برای ترافیک در seo

ترافیک وب سایت متریک مهمی در seo تارنما میباشد. پس همت کنید ترافیک را در تارنما خویش زیاد کنید. شبکه‌های‌اجتماعی قادر است ترافیک را به سمت وب سایت شما هدایت نماید و به موجب ترافیکی که در تارنما خویش دارید میتوانید به اعتبار وبسایت خویش بیفزایید.

 

هرچه تارنما شما ترافیک بیشتری داشته باشد این مسئله را به گوگل می شناساند که وبسایت شما معتبرتر میباشد.

علیپور بازدید : 17 چهارشنبه 21 آبان 1399 نظرات (0)

 

قرار دریافت کردن در کاغذ نخستین گوگل و پیوند نخستین شدن در گوگل جدیدا به شدت مشقت بار خیس شده‌است ، سئو سايت با دقت به بروز رسانی الگوریتم های گوگل دست یافتن به پیوند نخستین در لیست نتیجه ها کاوش گوگل به رویا تبدیل گردیده و هر کسی آرزوی آن را داراست ، ولی با آپسئو قرار به چنگ آوردن در کاغذ نخستین گوگل و لینک و پیوند اولیه دشوار وجود ندارد.

 

فهرست عنوان ها

برگه نخستین گوگل

هزینه برگه اولیه گوگل

درجه اولیه گوگل چاره پایانی

پیوند اولیه در گوگل

اعتبار پیوند نخستین

آوردن وب سایت به کاغذ نخستین گوگل بوسیله آپسئو

ارزش seo با تخفیف ویژه و حالت خاص جهت همیاران

هزینه وارد شدن به شیت اولیه گوگل

چه طور در کاغذ اولیه گوگل قرار بگیریم

گوگل بازی معمولی ای دارااست!

با seo وب سایت در برگه نخستین گوگل قرار بگیرید

بهینه سازی چه می باشد؟

بهینه سازی داخلی چه میباشد؟

seo داخلی چرا اینقدر اساسی میباشد؟

دیدن نتیجه ها چه برهه زمانی ارتفاع می‌کشد؟

ایرادات آتی که سبب بی کیفیت شدن کاغذ میگردند

مشکلات رایج محتوا نویسی

مشکلات رایج کلیدواژه ها

مشکلات رایج سئو شیت

مشکلات رایج در دسترسی ربات های موتور کاوش

ایرادات رایج نشانی وبسایت

خطاها رایج در پیوند های داخلی و فرنگی

خطاها رایج ریدایرکت صفحه های

خطاها رایج خطاهای شیت

آوردن وب سایت به شیت اولیه گوگل با seo

بالا وارد شدن وب سایت در سرچ گوگل

سطح توقع را از seo نادر نمائید

چه‌گونه بهینه سازی را خاطر بگیریم؟

طریق ساخت مطالب کیفیت خوب برای آوردن تارنما به ورقه اولیه گوگل

ساختار محتوای تولیدی بایستی منطقی باشد تا قیمت مقاله مراقبت گردد

تعیین عنوان ها مطلوب چهت نیل به کاغذ نخستین گوگل

امکان سایتلینکس ( SiteLinks ) در برگه اولیه گوگل

چه گونه در کاغذ نخستین گوگل باشیم

کاغذ نخستین جستجوی گوگل

seo تارنما را از شالوده تا برگه اولیه انجام دهید

seo قالب وبسایت

بهینه سازی محتوای وبسایت

تبلیغات در دیگر وب سایت ها

تضمین جستجوی گوگل

کاغذ اولیه گوگل

کاغذ اولیه گوگل مشتمل بر 10 لینک و پیوند برتر می‌باشد که با اعتنا به الگوریتم های گوگل و همت های وبمستران درست شده میباشد ، اینکه چطور یک تارنما به برگه نخستین گوگل خط مش پیدا می نماید دقیقا موضوع ای است که میخواهیم در رابطه آن دعوا کنیم.

 

هزینه ورقه اولیه گوگل

هزینه برگه نخستین گوگل بهایی میباشد که بات آن قرار میباشد به ورقه اولیه گوگل برسیم پس با اعتنا به رقابت متعددی که وجود داراست احتمالا غیر هزینه ریالی هزینه بازه و کوشش بی وقفه بهای آن میباشد، ارزش شیت اولیه گوگل مبتنی بر واحد سنجش هایی بیشتراز پرداخت نقدی آن برآورد می گردد.

 

مرتبه نخستین گوگل راه‌حل آخرین

امروزه وب به شدت در کسب و امور تغییر و تحول تولید کرده و روال تبلیغ و یافت کردن مشتریان کلا عوض شده‌است و دیگر مثل گذشته نمی قدرت با یک تبلیغ خبر نامه ای و یا این که خبرنامه ای و یا این که حتی بیلبورد و تلویزیون فروش زیاد را تضمین کرد.

 

چاره امروزی مدرن بالا آوردن تارنما در برگه اولیه گوگل جهت بهبود فروش و ارتقاء آوازه مارک میباشد.

 

لینک و پیوند نخستین در گوگل

در‌این فی مابین با اعتنا بدین که شایسته ترین و پرکاربردترین موتور کاوش در کشور‌ایران موتور کاوش گوگل است و برای ارتقا سکو و قرار به دست آوردن در لینک و پیوند یک گوگل نیاز به seo وب سایت نیز شم میگردد ، پس بهتر میباشد اصول نخستین seo را فرا بگیرید و در سمت بهبود مرتبه تارنما و پیوند یک گوگل کوشش نمائید؛ رفتن به شیت اولیه حاصل گوگل عمل معمولی ای وجود ندارد.

 

اعتبار لینک و پیوند اولیه

seo وبسایت و وب مارکتینگ یکی‌از ارزان ترین شیوه های جذب مشتری و ارتقا فروش میباشد پس وصال به لینک و پیوند یک در حاصل کاوش گوگل به طبع فروش را تضمین می نماید و اعتبار لینک و پیوند اولیه بودن در گوگل مشتریان را ترقیب می نماید به طبع از وبسایت شما خرید را انجام دهند.

 

جهت قرار دریافت کردن در برگه نخستین گوگل و چهت نیل به لینک و پیوند یک در گوگل بایستی مواقعی مثل ساخت سایت استاندارد با کد نویسی اصولی و بهینه سازی گردیده ، ساخت و ساز محتوای دیده نشده و یونیک و ارتقاء آوازه مارک در فضای مجازی را دنبال فرمایید تا بتوانید با پشتکار و همت به نتیجه ها اولیه و پیوند نخستین در گوگل دست یابید.

 

آوردن تارنما به ورقه نخستین گوگل بوسیله آپسئو

از آن جا که ما خودمان در گوگل پیوند اولیه هستیم ، عشق مندیم مشتریان ما نیز در پیوند نخستین حضور داشته باشند و با ارتقا سکو در گوگل به آنان امداد میکنیم.

 

ما در آپسئو آمادگی داریم جهت افزایش درجه تارنما و ارتقا سکو در لینک و پیوند اولیه گوگل ، سرویس ها seo را به وب سایت های اهل ایران و فرنگی و همینطور همیاران با شخصیت ارائه کنیم.

 

مجموعه آپسئو با رعایت اصول بهینه سازی و سئو استاندارد بصورت به طور کامل طبیعی و سوای استعمال از طریق های غیر اصولی مبادرت به ارتقاء جايگاه وب سایت ها می کند و درجه یک گوگل را برای آن ها در لحاظ دارااست.

 

بها seo با تخفیف ویژه و وضعیت خاص جهت همیاران

در حالتی که می‌خواهید هزینه قرار به چنگ آوردن در کاغذ اولیه گوگل ، بها لینک و پیوند نخستین و در واقع ارزش بهینه سازی وب سایت را بدانید همینطور جهت مشورت کردن بدون‌پول seo و توصیه seo تارنما با ما در تماس باشید.

 

هزینه وارد شدن به ورقه اولیه گوگل

هزینه وارد شدن به برگه نخستین گوگل بسته به هر کلیدواژه گوناگون میباشد ، ولی مثالی برای شما می‌زنم:

 

برای مثال هزینه داخل شدن به شیت نخستین گوگل با کلیدواژه بهینه سازی وبسایت = 500 میلیون تومان می‌باشد، ولی هزینه داخل شدن به برگه نخستین گوگل با کلیدواژه seo 450 میلیون تومان هست.

 

ولی چرا این حادثه در نرخ‌گذاري زمین خورد؟ خیلی معمولی میباشد ما در نرخ‌گذاري به نوع کلیدواژه و نرخ تبدیل به مشتری کلیدواژه متبوع دقت میکنیم خیر تنها تک سیلابی بودن آن کلیدواژه؛ درحال حاضر مثالی دیگر برای شما می‌آوریم:

 

هزینه seo کلیدواژه تلویزیون سامسونگ برابر با 150 میلیون تومان میباشد چنانچه که هزینه کلیدواژه تلفن همراه تلفن همراه سامسونگ 250 میلیون تومان میباشد.

 

در نمونه بالا همانگونه که می‌بینید کلیدواژه تلویزیون سامسونگ دو سیلابی میباشد البته کلیدواژه تلفن همراه گوشی سامسونگ با اینکه 3 سیلابی میباشد هزینه بیشتری برای بهینه سازی دارااست، این موضوع به خیال و خاطر این میباشد که تعداد اشخاصی که موبایل گوشی سامسونگ را کاوش می نمایند بیشتر میباشد.

 

برآورد هزینه وارد شدن به ورقه اولیه گوگل مقداری نیاز به فرصت دارد ، پس هنگامی تماس گرفتید به طبع کلیدواژه خاص خویش را اعلام فرماید.

 

تماس با آپسئو تهران : 22428931-021

 

مشورت کردن در تلگرام : 09122126038

 

 

چه‌گونه در ورقه نخستین گوگل قرار بگیریم

به چه شکل در برگه اولیه گوگل قرار بگیریم ؟ این سئوال اکثری از صاحبان تارنما ها هست و حقیقتا پاسخی معمولی دارااست.

 

جواب : آن چیزی باشید که حقیقتا امداد می نماید.

 

این عمل شایسته ترین روش برای این میباشد که چه گونه تارنما خویش را به برگه اولیه گوگل برسانیم.

 

شاید این کلام اینجانب حالتان را بد نماید البته همگی ما برای گوگل فعالیت می‌کنیم تا گوگل حاذق و ثروتمند باشد.

 

 

موتور کاوش گوگل

گوگل بازی معمولی ای دارااست!

گوگل سایت های کارآمد و دارنده درجه های بهتر را اجرو پاداش می‌دهد؛ اولی گام موفقیت در هر جنگ seo ، سئو برگه میباشد تا جايگاه نخستین در سرچ گوگل باشید.

 

برد در جستجوی ارگانیک به یافتن ، تلاوت و بررسی محتوای وبسایت بستگی دارااست و شما می بایست محتوای خویش را تماما اکانت گردیده ایجاد فرمائید.

 

شاید تصور کنید ورقه نخستین گوگل حقیقتا دیگر دست نیافتنی گردیده باشد ، البته بدین هم به طور همزمان تصور کنید که تمامی وبسایت های که هم اکنون در کاغذ نخستین گوگل یا این که حتی لینک و پیوند اولیه حضور دارا‌هستند وقتی مثل شما تاءمل می کردند.

 

برای قرار به چنگ آوردن در ورقه نخستین گوگل و استارت بهینه سازی بهتر میباشد محتوای کیفیت خوب ساخت‌و‌ساز نمایید، کارایی نکنید با خرید بک پیوند ، حاصل را به نفع خویش تغییر‌و تحول دهید ، بروز باشید و یک وب سایت با ساختار درست صحیح فرمایید.

 

با بهینه سازی وب سایت در شیت اولیه گوگل قرار بگیرید

چه‌گونه در برگه اولیه گوگل قرار بگیریم این سئوالی میباشد که اکثرا می‌پرسند در حالی که بیشتر عموم اهمیت بهینه سازی تارنما را فهم و شعور می نمایند البته این حقیقت که بیشتراز 200 ادله گزینش کننده سکو صفحه ها می باشند را نادیده می‌گیرند.

 

با سپری شد سالها ، به روزرسانی های عمده ای درخصوص “الگوریتم های بدنام” دارای اسم و رسم صورت گرفته میباشد. بعضی از عامل ها سکو بندی منسوخ میگردند و بقیه موردها نو اضافه میشوند.

 

خبر خوب این میباشد که ردیف های خاصی از سئو وب سایت وجود دارااست که با سپری شد دوران یکسان باقی میمانند.

 

شاید او‌لین قدم در مرتبه بندی یک وبسایت فعالیت بر روی seo ورقه با ساختار استاندارد میباشد.

 

در حالی که اکثری از اشخاص درباره‌ی سئو آف پیج و ساخت و ساز لینک و پیوند سخن می نمایند ، در صورتی‌که seo شیت به صحت انجام نشده باشد ، مجموع عملکرد های دیگر بی خودی می گردند. در بهینه سازی ورقه باصرفه گردیده بخشی اصلی و لاینفک پروسه seo میباشد.

 

بهتر میباشد برای استارت، پیرو اموزش اوردن وب سایت به برگه اولیه گوگل با شیوه های اصولی باشید.

 

بهینه سازی چه چیزی است؟

seo موتور کاوش فرایند اجرای طرق خاص seo داخلی و فرنگی تارنما میباشد که سبب ساز ارتقاء ارگانیک ترافیک موتور کاوش به صفحه ها شما می گردد.

 

در واقع seo سبب به بالا داخل شدن وب سایت در شیت نخستین گوگل میشود و فقط روش ممکن میباشد.

 

بهینه سازی داخلی چه می باشد؟

seo داخلی نمایانگر فرایند بدون نقص سازی داده ها داده های متا ، رسانه ، کد تارنما و محتوای استفاده کننده پسند برای موتورهای کاوش میباشد.

 

seo داخلی چرا اینقدر اصلی میباشد؟

شما می‌توانید برای لغت ها کلیدی متبوع خویش شایسته ترین محتوا را در وب داشته باشید ، البته درصورتی که seo در کاغذ شما برای این عبارات کلیدی با صرفه نشده باشد، هیچ وقت در موتورهای کاوش درجه نخواهید گرفت.

 

دیدن نتیجه ها چه بازه زمانی ارتفاع میکشد؟

جواب این سئوال به لغت ها کلیدی متبوع و محتوای ورقه بستگی دارااست.

 

در حالتی که لغات کلیدی نادر رقابت و محتوای کیفیت عالی بالایی دارید ، seo برگه می‌تواند حاصل سریع ساخت و ساز نماید.

 

در‌صورتی‌که لغات کلیدی شما رقابت بالایی دارا هستند و محتوای نادر کیفیت دارید؟ این فرایند می‌تواند 1سال یا این که بیشتر ارتفاع بکشد.

 

اشتباهات آتی که منجر بی کیفیت شدن شیت میشوند

ما در حین قدمت کاریمان یعنی بیشتراز 20 سال، متوجه شدیم اکثر اشخاص اشتباهاتی انجام میدهند که تمام زحماتشان را به نیستی می‌دهند، بهتر میباشد نگاهی بدین خطاها کنیم تا در‌صورتی‌که شما هم می پنداریم این ایرادات را انجام داده اید از آن نکته برداری فرمایید.

 

خطاها رایج محتوا نویسی

قالب بندی غلط تیتر ورقه

منحصربه‌فرد بفرد نبودن تیتر ورقه

تیتر کاغذ خیلی کوتاه و طولانی میباشد

تیتر شیت اسکن شده‌است

تیتر کاغذ بی رابطه با زمینه میباشد

توضیحات متا مو جود وجود ندارد

توضیحات متا خیلی کوتاه و طولانی

توضیحات متا اسکن شده‌است

تعیین تیتر تگ H1 با تیتر محتوا متعدد میباشد

 

ایرادات رایج کلیدواژه ها

بررسی رقابتی کلید کلمه انجام نشده میباشد

وسعت جستجوی لغات کلیدی گزینش گردیده بسیار معدود میباشد

تعیین کلید کلمه کوتاه در اولِ کار صورت گرفته میباشد

کلیدواژه های دارای ربط آورده نشده میباشد

فرکانس کلمه ها کلیدی جان دار وجود ندارد

لینک داخلی در نوشته ها و محتوا غلط میباشد یا این که نیست

 

ایرادات رایج seo ورقه

سرعت زیر ورقه گوشی

عدم به کارگیری از ریسپانسیو و بجای آن به کار گیری از تغییر و تحول مسیر دسکتاپ به وب سایت منحصربه‌فرد گوشی

در دسترس بودن یکسری نشانی از یک کاغذ مانند www یا این که سوای www

 

خطاها رایج در دسترسی ربات های موتور کاوش

Robots.txt نیست

Robots.txt محتوای باارزش را مسدود نموده است

XML نقشه وب سایت مو جود وجود ندارد

لیست صفحه های نقشه وب سایت XML بوسیله Robots.txt مسدود شده‌است

XML نقشه وبسایت خطا / ناقص / سابق میباشد

XML و نقشه نقشه تصویری مو جود وجود ندارد

ابزارهای Webmaster یا این که به عبارتی کنسول کاوش در دسترس وجود ندارد

به کار گیری نامناسب برچسبهای Canonical Robots Meta Tag

 

ایرادات رایج نشانی وبسایت

ذیل دامنه های غیر ضروری

دایرکتوری های بی خودی

ساختار فهرست منو طولانی

خطاها URL پویا

خلل در پارامترهای URL

وجود شناسه در URL

 

خطاها رایج در پیوند های داخلی و فرنگی

استعمال زیاد از لینک و پیوند داخلی

Breadcrumbs غلط

نبود آرم گذاری اسکیما در Breadcrumbs

پیوندهای داخلی غیر متعارف

 

ایرادات رایج ریدایرکت صفحه ها

تغییر‌و تحول مسیرهای غیر ضروری

302 تغییر تحول مسیر

عدم ریدایرکت 301 صفحه ها از دست رفته حیاتی

 

مشکلات رایج خطاهای ورقه

تارنما دارنده خطاهای گوناگون شیت میباشد

پیوندهای شکسته در ورقه

تصویر حذف گردیده و شکسته وجود دارااست

شیت خطای 404 سفارشی نیست

 

آوردن وبسایت به کاغذ اولیه گوگل با بهینه سازی

آوردن وبسایت به برگه اولیه گوگل این روز ها از نان شب مهمتر به حیث میرسد ، ولی حقیقتا چه گونه در ورقه نخستین گوگل قرار بگیریم و با وجود اکثری از سایتها که حتی پیش از شما در گوگل و صفحه ها ابتدایی قرار دارا هستند، مرتبه نخستین گوگل باشید.

 

 

بالا وارد شدن تارنما در سرچ گوگل

برای بالا داخل شدن تارنما در سرچ گوگل می بایست بهینه سازی وب سایت انجام دهید ، انجام بهینه سازی اکثر وقت ها پاره ای دلهره آوره ، ولی نگران نباشید، میتوانید seo را حافظه بگیرید.

 

شایسته ترین رویه برای آغاز ماهر بهینه سازی تحت عنوان یک تازه کار ، این میباشد که برای ایده های تازه به اندازه کافی شجاع باشید تا چیزهای تازه را آزمون فرمایید؛ برای آغاز فراهم می باشید؟ ما به شما یک نرم افزار عملی بهینه سازی میدهیم!

 

سطح توقع را از seo معدود نمایید

اولی چیزی که می بایست در رابطه seo بدانید این میباشد که seo جادو وجود ندارد؛ ادعاهایی مانند ” آوردن وبسایت به کاغذ اولیه گوگل صرفا در یک هفته یا این که شما در گوگل شماره یک در سکو بندی می‌شوید” به صحت صدق ندارد.

 

seo موتور کاوش مهارتی میباشد که می بایست با سپری شد برهه زمانی خاطر گرفته و تمرین خواهد شد.

 

ثانیاً ، “seo موتور کاوش” تنها برای موتورهای کاوش وجود ندارد ، در واقع مقصود seo در جايگاه نخستین برای یوزرها و آن گاه برای گوگل میباشد.

 

ایده این میباشد که در‌صورتی‌که پروژه seo شما حقیقتاً قیمت افزوده ای را به یوزرها شما تحویل دهد و وب سایت شل و راحت باشد ، گوگل به شما در جايگاه های خیر و خوبی در صفحه های نتیجه ها کاوش ( SERPs ) جایزه می‌دهد.

 

چه‌طور seo را خاطر بگیریم؟

اولی کاری که می بایست انجام دهید انجام ممیزی بر روی علم و مهارت های خودتان میباشد.

 

مثلا ، آیا شما با ابزارهای بدون‌پول seo مانند Google Analytics یا این که کنسول جستجوی Google آشنا می باشید؟ یا این که تا قبل از اینً از ابزارهای بدون‌پول seo آپسئو استعمال کردید؟

 

لبریز اهمیت ترین مورد در seo توان شما در ساخت‌و‌ساز محتوای اختصاصی و ارزشمند برای کاربر غرض می باشد.

 

مهم ترین فعالیت تارنما شما ارائه تجربه کاربری خوب برای مخاطبان غرض شما میباشد، به همین ادله بایستی محتوای کیفیت عالی را در مشت یوزرها خویش قرار دهید که به آن ها بها افزوده میدهد؛ در عین هم اکنون ، این محتوا می بایست بی سابقه باشد.

 

مواقعی مانند محتوای تکراری ، کلیشه ای و دسته ای از عبارات لبریز کننده ، تجربه خیر و خوبی را برای یوزرها تولید نمی‌کنند.

 

ایجاد محتوای با کیفیت عالی به جهت فواید آن برای بازدید کنندگان میتواند این نگرش را ساخت و ساز نماید که وب سایت شما برای یوزرها یاری کننده میباشد.

 

از طرف دیگر ، یوزرها وب نسبت به جستجوی مطالب بی تاب می باشند. عموم عادات متفاوتی در تلاوت آنلاین نسبت به آفلاین دارا‌هستند.

 

برای اینکه محتوای شما به راحتی به وسیله موتورهای کاوش و یوزرها آیتم اعتنا قرار بگیرد ، نیاز به یک ساختار منطقی داراست.

 

روش ساخت‌و‌ساز مطالب کیفیت بالا برای آوردن وب سایت به شیت اولیه گوگل

تحقیق در خصوص کلید واژه و کلمه ها: کدام یک از لغات کلیدی را می بایست گزینش کرد؟

 

برای این که متن شما پاسخگوی نیاز یوزرها باشد ، بایستی دربردارنده اصطلاحات مهمی باشد که محتوای وبسایت را تشریح یا این که تعریف می نماید.

 

این کلمه ها کلیدی قادر است به وسیله بازدید کنندگان شما برای جستجوی مطالب شما در موتور جستجوی گزینه نظرشان مصرف شود.

 

تحت عنوان یک قاعده کلی ، موردها ذیل اعمال می‌گردد:

 

کلمه ها کلیدی همگانی (اصطلاحات همگانی ، “کلمه ها کلیدی تک واژه”) وسعت جستجوی بالاتری دارا‌هستند؛ با این درحال حاضر ، آن‌ها معمولاً رقابتی خیس می باشند و غالباً پاسخگوی نیازهای ظریف استفاده کننده نیستند.

 

کلمه ها کلیدی بلند معمولاً بوسیله اشخاص کمتری کاوش می‌شود، این کلمه ها کلیدی به صورت معمول با جزییات بیشتر از آنچه که یوزرها به‌دنبال آن می باشند می‌باشند.

 

این ایده هنگامی اهمیت بیشتری پیدا می نماید که قصد بهینه سازی یک دکان آنلاین را داشته باشید، از این پیشین ، هر چه به نیازهای کاوش نزدیکتر گردید ، بخت بیشتری وجود دارااست که یک بازدید کننده به یک خریدار تبدیل گردد و بنابراین به آنچه تحت عنوان ” تبدیل ” دارای اسم و رسم میباشد ، برسید.

 

ساختار محتوای تولیدی می بایست منطقی باشد تا قیمت مقاله نگهداری گردد

تگ H1 در کد HTML وبسایت وظیفه سرفصل اساسی را داراست ، ولی باقی برچسب های H نیز نشان دهنده مقدار اهمیت هر رمز فصل هست که بایستی معلوم خواهد شد.

 

برچسب H که از شماره 1-6 استعمال میگردد و به ترتیب روبه پایین ، گزینش می نماید که یک تیتر چقدر اساسی میباشد.

 

مهم‌ترین تیتر با برچسب H1 معلوم می‌گردد و تنها بایستی در هر URL یک توشه آیتم به کارگیری قرار بگیرد که اما بایستی مشتمل بر کلمه و واژه کلیدی تمرکز شما باشد.

 

تحت عنوان قاعده کلی: استفاده کننده فورا می بایست بتواند شعور نماید که متن شما درمورد چه می‌باشد و ترغیب به قرائت بر طبق آن خواهد شد.

 

گزینش عنوان ها مطلوب چهت نیل به کاغذ نخستین گوگل

چنانچه میخواهید تلاشتان را برای وارد شدن به کاغذ نخستین گوگل بکنید پس عناوینی تعیین نمایید که قیمت اینکار را داشته باشد ، عملکرد نمایید کلماتی که عموم بیشتر کاوش می نمایند را برای تیتر برگزینید.

 

اطمینان نتیجه ها نمائید هر کاغذ دارنده یک تیتر منحصر میباشد که با کاغذ به خیر دارای ارتباط میباشد.

 

در سمت و سوی بهبود مرتبه بندی در گوگل از امکان اعجاز آسای اینترنال پیوند استعمال نمائید ، فراموش نکنید هر کاغذ تارنما شما می بایست دست کم یک لینک و پیوند داخلی دارای ارتباط به صفحه ها دیگر تارنما شما داشته باشد.

 

قرار به چنگ آوردن در ورقه نخستین گوگل این ایام به شدت ( دست کم برای کسب درآمد بیشتر ) حیاتی میباشد، البته فراموش نکنید صرفا منش برای اولیه شدن در گوگل و پیوند اولیه بهینه سازی وب سایت بوسیله یک کارشناس خبره و زبده میباشد.

 

امکان سایتلینکس ( SiteLinks ) در شیت نخستین گوگل

پیوند هایی که در ذیل بعضا نتیجه ها کاوش گوگل نمایش داده می شود ، به خواسته یاری به یوزرها جهت یافت کردن ریلکس صفحه های وب سایت ها می‌باشند.

 

 

گوگل در رابطه SiteLinks می‌گوید :

 

سیستم های ما ساختار لینک وبسایت شمارا تجزیه و نظارت می نمایند تا میانبرهایی پیدا نماید که یوزرها را باصرفه جویی در وقت به غرض برساند.

 

ما تنها این لینک و پیوند ها را در تحت وب سایت هایی قرار می‌دهیم که فکر‌میکنیم برای استفاده کننده اثر گذار می‌باشند. ولی در شرایطی که ساختار وب سایت طوری میباشد که اذن نمی دهد الگوریتم های ما لینک و پیوند های خوب را پیدا نمایند، یا این که فکر میکنیم پیوند های وب سایت شما برای حاصل مربوط وجود ندارد ، ما آنها‌را نشان نمی دهیم.

 

به حیث می‌رسد این امکان فقط بصورت خود کار فعال میباشد ، ولی گوگل قسم داده در آینده این قابلیت و امکان را در وبمستر تولید نماید تا یوزرها نیز در تعیین این لینک و پیوند ها همت کنند.

 

 

چه گونه در ورقه اولیه گوگل باشیم

با این حالا، شایسته ترین روش هایی که میتوانید در سمت و سوی بهبود اکران لینک و پیوند ها انجام دهید seo تارنما را انجام دهید مشتمل بر بهبود پیوند دخلی تارنما و به کارگیری از خصوصیت ALT در تصاویر

 

کاغذ اولیه جستجوی گوگل

ما در آپسئو فراهم ایم ، وبسایت شمارا با شیوه های اصولی و گزینه تایید گوگل به برگه نخستین گوگل بیاوریم و انتخابی صحیح پیش روی شما در اختیار بگذاریم.

 

seo تارنما را از شالوده تا برگه اولیه انجام دهید

seo وب سایت فرایند ای میباشد که از مقدمه پباده سازی قالب وبسایت گزینه پیاده سازی و اجرا قرار می‌گیرد و با درنظر به دست آوردن نکاتی راجع‌به اپلیکیشن نویسی قالب یار میگردد و بعداز آن محتواگذاری و در قدم همپا با آن تبلیغات در دیگر تارنما ها مطرح میشود تا ترافیک مو جود در وب سایت را جهت بهبود بهینه سازی وبسایت خویش بیفزاییم.

 

seo قالب وبسایت

seo قالب وب سایت به مواقعی همانند در حیث دریافت کردن تگ هدینگ ها ، seo سورس کد تارنما ، در لحاظ دریافت کردن کدها مطابق با گاز وبسایت ، عدم وجود استایل داخلی بازمیگردد. به واسط اجرای این مورد ها میتوانید بهینه سازی تارنما خویش را با پیشرفت بسیار خیر روبه رو فرمایید.

 

seo محتوای تارنما

محتوای وبسایت آیتمی با تاثیرگذاری بسیار بالا خوانده می‌گردد چون که در صورتی‌که محتوای خویش را به طور کامل در حول یک کلمه و واژه کلیدی تهیه کنید میتوانید رابطه وب سایت خویش را به آن واژه کلیدی بیشتر به گوگل بشناسانید. چگالی کلمه و واژه کلیدی در بهینه سازی وب سایت متریک بسیار تاثیرگذاری است و باید تیترها و هدینگ صفحه های را آیتم اعتنا و اعتنا قرار دهید.

 

تبلیغات در دیگر وبسایت ها

ترافیک مو جود در وبسایت قادر است اعتبار وب سایت شمارا نشان دهد. براین اساس در‌پی شیوه هایی برای جذب ترافیک به سمت وب سایت خویش باشید تا اثرگذاری در پروسه seo وبسایت خویش را سبب شوید. نشر محتوا در دیگر وبسایت ها و فروم های تخصصی قادر است فاکتوری در جذب ترافیک باشد.

 

تضمین جستجوی گوگل

تماس با آپسئو : 22428931

 

معمولا چندین درصد یوزرها بر روی مرتبه نخستین گوگل کلیک میکنند؟

حدودا 85 درصد عموم ترجیه میدهند بر روی مرتبه اولیه گوگل کلیک نمایند و این بر میشود به احساس اعتمادی که گوگل به عموم تزریق می نماید، همینطور برگه دوم گوگل کمترین مقدار کلیک را خواهد داشت.

 

چه‌گونه تارنما خویش را کار کشته کنیم؟

یک کدام از روش های حاذق کردن وب سایت در گوگل ، تایپ کردن و ایجاد محتوای دست نخستین و کیفیت خوب بصورت تر و تمیز می‌باشد ، اما شما بایستی ذیل ساخت و ساز درست وب سایت از حیث بهینه سازی فنی را مد لحاظ قرار دهید.

 

هزینه وارد شدن به ورقه نخستین گوگل چقدر میباشد؟

از نظر تجربی، شما به دو وضعیت هزینه داخل شدن به کاغذ نخستین گوگل را پرداخت می‌کنید ، هزینه نخستین مرتبط با هزینه بهینه سازی وب سایت به وسیله کارشناس seo و هزینه بعدی مرتبط با هزینه مدت گذارده گردیده روی بهبود وب سایت هست.

دعوا بازه زمانی از این لحاظ اصلی میباشد زیرا ، در هر لحظه ای که می گذرد شما شاهد پیشرفت ، تغییر‌و تحول و ارتقا رقبا میباشید پس بایستی فکری به حالا بازه زمانی از دست رفته نمایید و سرعت خویش را بالا ببرید.

علیپور بازدید : 20 سه شنبه 20 آبان 1399 نظرات (0)

 

Landing از کجا پیدانوین  شد؟

واژه Landing بیشتر در علم ها هوافضا و هواپیما استفاده کننده دارااست.   سئو سايت به نقطه‌ای که خلبان هواپیما در آن فرود میاید نقطه لندینگ (Landing) می گویند. این نقطه بوسیله ساختمان بلند نگهداری به خلبان اعلام میشود.

 

چه ارتباط‌ای بین لندینگ هواپیما و این ورقه از وبسایت وجود دارااست که به آن کاغذ فرود می گویند؟ در اینجا رئیس وب سایت و هر کس بنر تبلیغاتی را برای وبسایت تهیه و تنظیم می‌نماید حکم ساختمان بلند محافظت رادارند و ورقه‌ای که استفاده کننده پس از کلیک روی بنر تبلیغاتی به آن هدایت میگردد هم ورقه فرود. زیرا کاربر بدون واسطه وارد ورقه‌ای می‌گردد که ما مشخص و معلوم کرده‌ایم.

 

هر سایتی، بایستی چندتا برگه فرود داشته باشد؟

پاسخ دادن بدین سوال تماماً پر‌نور میباشد: معلوم وجود ندارد!

ورقه‌ اساسی و اول‌ وبسایت که اصطلاحاً به آن منزل یا این که Home هم میگویند، قاعدتاً یک برگه فرود کلیدی در هر وب سایت / بلاگ میباشد.

ولی ورقه نخستین یک وبسایت، شاید فقط کاغذ فرود آن وبسایت نباشد. از جمله، قابلیت و امکان دارااست بازدیدکنندگان شما، از روش کاوش در گوگل به تارنما یا این که نوشته وب لاگ شما برسند.

 

پس برگه‌ای هم که از روش موتورهای کاوش به بازدیدکنندگان معرفی می‌گردد، عملاً یک شیت فرود به‌اکانت می آید.

 

آیا برگه فرود به عبارتی کاغذ اساسی اینترنت‌وب سایت هاست؟

نه. ورقه فرود با کاغذ مهم اینترنت‌وبسایت شما تفاوت دارااست.

چرا؟ چه تفاوت‌هایی باهم دارا هستند؟

در آغاز این سؤالات را از خویش بپرسید:

آیا ورقه اساسی شما فقط یک مقصود را دنبال می‌نماید؟

آیا تنها برای یک روی داد تبلیغاتی یا این که تبلیغات (مانند دعوت به تماس یا این که مالامال کردن فرم) پباده سازی‌شده‌است؟

 

ورقه اساسی اینترنت‌وب سایت همچون مرجعی برای بازدیدکنندگان میباشد تا آنچه در ادامه آن میباشند را در آن پیدا نمایند. جایی که به مخاطبان خویش ابزار، خصوصیت‌ها و تولیدات خویش را معرفی می کنید. حتی قابلیت داراست دکمه‌ای برای لبریز کردن فرم یا این که آزمودن مجانی هم در آن داشته باشید.

البته ورقه اساسی اینترنت‌وب سایت شما برای یک غرض ویژه پباده سازی نشده میباشد. بالعکس مانند یک ویترین برای سرویس ها و محصولاتی میباشد که ارائه میکنید. مثلا دیجی‌مال برگه فرود اکثری داراست که هر کدام از آن ها برای کالا یا این که دسته تولیدها ویژه پباده سازی‌گردیده‌اند و بیشتر آن ها غرض مشترک مانند ترغیب مشتری از سرویس ها و تولید ها را دارا هستند.

 

 

پایانی سخن ما با شما در نوشته‌ی‌علمی شیت فرود – لندینگ پیج چه می باشد؟

در دنیای بازاریابی و تبلیغات که هر روز شیوه های نو روی عمل می‌آید، بایستی با دقت به هدفتان مطابق با طریق های آپدیت گردیده پیش بروید تا خدای نکرده از دنیای دیجیتال مارکتینگ پرت نشوید. در واقع با بروز نگه داشتن داده ها خویش میتوانید مدام فی مابین رقبا سربلند باشید و ارتقای کسب و فعالیت شما بیش تر از مدام در اکنون انجام باشد.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 221
  • بازدید سال : 1,035
  • بازدید کلی : 4,674