loading...
مقالات تخصصی سئو
علیپور بازدید : 23 دوشنبه 19 آبان 1399 نظرات (0)

 

عموم چه‌طور متن را شعور می نمایند؟

عموم پیش از تصمیم گیری در خصوص قرائت یا این که نخواندن چیزی ، رغبت دارا‌هستند که کلیات متن را ببینند.  سئو سايت  آنان میخواهند بدانند که متن شما درمورد چه می باشد.

 

قسمت هایی وجود دارااست که اشخاص هنگام دیدن متن به صورت خاص به آنان نگاه می نمایند یا این که می‌خوانند. سرفصل ها و زیرنویس ها مانند او‌لین بند یک متن بسیار اصلی می‌باشند. البته ، او‌لین جملا‌ت هر گزاره دقت بیشتری را به خویش جلب می نماید.

 

گوگل چه طور متن را شعور می نماید؟

صحیح مانند عموم ، گوگل نیز متن را به روشی خاص فهم می نماید.

 

گوگل در بعضا از الگوریتم های خویش ، سیگنال هایی مانند قربت معنایی را در جايگاه بندی استعمال نموده است.

 

قربت معنایی به قربت کلمه ها مربوط به یک متن ضمن در حیث دریافت کردن قالب بندی آن متن اشاره داراست. برای فهم و شعور مجاورت بودن معنایی لغت ها ، ساختار متن شما می بایست روشن باشد.

 

گوگل با سپری شد بازه ، در بررسی محتوا ، بسیار بهتر شده‌است. هرچه بهتر بنویسید ، ادراک Google از محتوای شما و بدین ترتیب مرتبه بندی آن برای Google آسانتر می گردد. بعلاوه ، گوگل برای شعور حقیقی وواقعی لهجه ، دشوار عملکرد می نماید. از جمله ، در سال 2019 ، گوگل الگوریتم BERT را که یک سبک پردازش گویش طبیعی (NLP) میباشد را معرفی کرد که به Google امداد می نماید تا لهجه را بهتر شعور نماید تا بتواند حاصل دارای ارتباط خیس را ارائه دهد.

 

تهیه و تنظیم مقاله‌ها با ساختار روشن نیز به دلایلی تأثیر مثبتی در سکو بندی دارااست. متن ها خوب ساختار یافته دارنده نرخ بی توجهی تحت خیس و اقبال بیشتری برای دقت رسانه های اجتماعی میباشند. این به خودی خویش سبب ساز به جايگاه های فراتر می گردد.

 

نکاتی در امر بهبود ساختار متن برای بهینه سازی

در شرایطی‌که میخواهید ساختار متن را بهبود داد ، می بایست به‌این موردها اعتنا نمایید:

 

جمله نخستین متن

عنا وین

اولی پاراگراف از هر بند

پراگراف اولیه متن

شما می بایست در جمله نخستین، مقاله خویش را به وضوح مطرح نمایید.

 

متن ها چاپی یک تالیف کننده معمولاً با نوعی مقدمه آغاز می شود ، ولی در صورتی برای اینترنت می نویسید ، دوران مازاد برای آن نیست. شما تنها تعدادی ثانیه برای جلب دقت خواننده برهه زمانی دارید.

 

اطمینان نتایج نمائید که گزاره اولیه پیام مهم پست شما‌را میگوید. بنابراین ، شما می‌توانید وضعیت را برای خواننده خویش سهل وآسان فرمایید تا بفهمد پست شما چه می‌باشد ؛ همینطور به Google می‌گویید که پست شما درمورد چه میباشد.

 

فراموش نکنید که واژه و کلمه کلیدی تمرکز خویش را در اولی جمله قرار دهید!

 

عنوان ها

عنا وین می بایست دیدنی و محتوای بند پایین آن را به وضوح ذکر نمایند. عنا وین به خوانند‌گان شما اذن میدهند تا متن شما‌را تخت گاز فهم و شعور نمایند و تصمیم بگیرند که آیا دوست دارا هستند نوشته‌علمی شما‌را بخوانند یا این که نه.

 

این که آیا آن‌ها یک ادله سکو بندی می‌باشند یا این که نه هنوز تایید نشده ، ولی عنوان ها از اهمیت متعددی برای ساختار متن برخوردار می باشند. به این ترتیب Google احتمالاً از آنان استعمال می نماید تا متن متبوع را شعور نماید.

 

او‌لین گزاره از هر بند

اطمینان نتیجه ها نمائید که اولی گزاره یک گزاره مهم ترین گزاره مهم آن بند میباشد. از آن قبلی ، عموم رغبت دارا‌هستند او‌لین پاراگراف هر گزاره را بخوانند ، چون در حالا کاوش در محتوا می باشند.

 

به احتمال زیاد گوگل برای انتخاب مورد یک متن ، بدین جمله‌ها اعتنا بیشتری خواهد کرد.

 

فیض

 

ساختار متن برای جذب خواننده گان به بلاگ شما و همینطور به عوارض seo وبسایت بسیار اصلی میباشد.

 

هرچند تایپ کردن متن‌ها خوب و ساختار یافته عمل معمولی ای وجود ندارد. در آپسئو ، ما به اهمیت محتوای کیفیت بالا معتقد هستیم.

 

آیا ساختار درست متن برای بهینه سازی اساسی میباشد؟

آری ساختار متن هم به استفاده کننده و هم به گوگل یاری می نماید در بهتری از متن داشته باشند.

 

به چه شکل می اقتدار یک ساختار مطلوب را برای مقاله مهیا کرد؟

تایپ کردن یک ساختار خوب و معنی دار ، مستلزم تمرین و فهم و شعور متنی میباشد که قصد تایپ کردن آن را دارید ، با اشراف به موضوعی که میخواهید بنویسید ، احساس مطلوب را به نوشته خویش انتقال دهید.

 

آیا عنا وین کاغذ در ادراک بیشتر مقاله امداد می نمایند؟

آری تیتر هر پراگراف به فهم و شعور بیشتر استفاده کننده و گوگل یاری متعددی می نماید و در واقع یک سیگنال رابطه میباشد.

علیپور بازدید : 23 شنبه 17 آبان 1399 نظرات (0)

 

لینک و پیوند سازی فرایندی برای دسترسی به محتوای شما از وبسایت های دیگر میباشد .  سئو سايت  از نگاه فنی ، بک پیوند ها پیوندهای ابر متن می باشند که تحت عنوان پیمایش فی مابین سایت ها به کار گیری میشوند . پیوند ها به وسیله موتورهای کاوش رصد میگردند و به آن ها قابلیت میدهد محتوای اینترنت را فهرست بندی نمایند .

 

چرا ساخت‌و‌ساز پیوند بسیار اصلی میباشد؟

موتورهای کاوش از لینکهایی برای جستجو در سایت های نو و گزینش سکو کلی وبسایت در SERP به کارگیری می نمایند .

 

این بدان معناست که خصوصیات پیوند تارنما از مهم ترین دست اندرکاران درجه بندی در seo میباشد.

 

وقتی که گوگل در ده سال 1990 PageRank را معرفی کرد ، از تعداد لینک و پیوند دهنده تحت عنوان یک میزان اصلی در مرتبه بندی کلی به کار گیری شد . هر چه تعداد بک لینک و پیوند های بیشتری کسب نمایید ، جايگاه شما بهتر خواهد بود.

 

امروزه ، ایجاد لینک و پیوند بیشتر در زمینه‌ی تعداد بک پیوند وجود ندارد ، بلکه بیشتر در امر کیفیت و رابطه پیوند ها میباشد.

 

گونه های بک پیوند

1. لینک و پیوند های فارغ از پیگیری هیچ امتیازی به اینترنت سایتی که لینک و پیوند گردیده نمی دهند. آنان به جهت استعمال از برچسب rel = “nofollow” HTML به خزنده ها می‌گوید این فعالیت را نکنند . این نوع پیوند ها از دید seo هیچ ارزشی ندارند.

2. متن پیوند گردیده بخشی قابل مشاهده و قابل کلیک با لینک و پیوند میباشد. این به خزندگان یاری می نماید تا شیت پیوندی را مشخص و معلوم نمایند.

 

در شرایطی‌که صفحه ها بیشتری با اصطلاحات خاصی که در محتوا مستعمل اند به شما پیوند دهند ، به شما در سکو بندی این اصطلاحات (لغات کلیدی) در موتورهای کاوش امداد می نماید.

 

کلماتی که در محتوا لینک و پیوند می شود قادر است دربرگیرنده مورد های تحت باشد :

 

لغات کلیدی و لغت ها اصلی

برند ها

اصطلاحات برند دار

متن های همگانی

URL ها

 

جنبه های کیفیت بالا بودن بک لینک و پیوند

Google چند جنبه کیفیت اینترنت سایتهای مراجعه کننده را در لحاظ می‌گیرد :

 

اعتبار دامنه

اعتبار ورقه

یکسری واحد سنجش بوسیله Moz و Majestic وجود دارااست که به ما در محاسبه این مختصات یاری می نماید :

 

اعتبار ورقه (PA)

اعتبار دامنه (DA)

قابل اعتماد بودن Trust (TF)

هرچه مقدار بیشتر باشد ، کیفیت بک پیوند نیز فراتر میباشد.

 

 

رابطه

لینک و پیوند هایی که به یک سایت ارجاع داده می‌گردد بایستی مربوط به محتوای آن باشند . در غیر اینصورت بک پیوند سود ای نخواهد داشت .

علیپور بازدید : 23 پنجشنبه 15 آبان 1399 نظرات (0)

 

از کجا بدونیم seo منفی پاسخ داده؟

ببینین این تکنیک ابداً ربطی به تئوری یا این که اعتقادات اشخاص نسبت سئو سايت به گوگل نداره، از جملهً میشه خاطرنشان کرد: خیلی از اشخاص میگن گوگل باهوشه و متوجه میشه که‌این یه وب سایت قربانی میباشد و هیچ کاری انجام نداده.

 

اما آیا اینقدر میشه اعتماد کرد و طبق این تئوری که میگه گوگل یه ابزار هوشمنده بیخیال این تاکتیک بشیم و کلیه چیز رو بسپریم دست گوگل؟!

 

خیر نه به مکان این فعالیت میتونیم بریم سراغ مطالعات و پژوهش ها حقیقی وواقعی و ببینیم حاصل به ما چی میگن.

 

به تجربه‌های ذیل توجه کنین:

 

Jonathan Verral دستیار مدیریت بهینه سازی Jellyfish UK:

 

نقل عهد

تحت عنوان یه تاکسی دیجیتالی که رقیبان آبرومندی داره معمولاً چنین حملاتی به ما نمی شد البته مجموعه بهینه سازی ما یه آمار از بازدیدهای وبسایت منتشر کرد که خبر از یه افت شدید میداد و آری عمل، عملِ بهینه سازی منفی بود!

Yonatan Dotan رئیس بهینه سازی yellowHEAD:

 

نقل عهدوپیمان

seo منفی Negative بهینه سازی – ترفندها و شیوه های پرهیز از بهینه سازی نگاتیو

آری اینها خبرهای بدی می باشند که متاسفانه ممکنه برای هرکسی پیش بیاد.

 

البته بذارین یکم خوشحالتون کنیم و بگیم که همگی تهاجم ها seo منفی انتها بدی ندارن و در کل میشه درجه و ترافیک رو به سطح های پیش از حمله بازیابی کرد و با استعمال از الگوریتم پنگوئن که مبتنی بر Real Time فعالیت میکنه، می‌تونین لینک و پیوند های اسپمی که بوسیله نگاتیو بهینه سازی ساخت‌و‌ساز گردیده رو بهتر و سریع‌خیس ریکاوری کنین.

 

چطوری بهینه سازی منفی رو شناسایی کنیم؟

اون چیزی که می بایست تو این نصیب دنبالش بگردیم علائمی میباشد که نشون میده آیا فردی تا قبل از اینً برنده گردیده روی جايگاه جستجوی شما تاثیر منفی بذاره یا این که نه.

 

اینجانب سه عدد شاخص رو به شما معرفی می کنم البته اگه دو تای اونها رو مشاهده کردین، بدونین که تو دام نگاتیو بهینه سازی گیر افتادین:

 

۱. افت ناگهانی ترافیک کاوش

اگه هدفسئو منفی کاهش ترافیک تارنما شما باشه، پس مشخصاً می بایست کاری کنه که ترافیک شما کاهش پیدا کنه. پس اگه یه موقع دیدین ترافیک وب سایت شما به صورت ناگهانی افت کرده، به فرض این که شما خودتون هیچ عمل اشتباهی انجام ندادین، بایستی دنبال ردپای seo منفی بگردین.

 

مقاله دارای ربط

seo کلاه سیاه Black Hat بهینه سازی جدیدترین نحوه ها تا شهریور ۱۳۹۸

۲. هشدارهایی در رابطه مجازات دستی

گوگل دو نوع مجازات داره: دستی و الگوریتمی

 

مجازات الگوریتمی زمانی رخداد میفته که ترافیک و مرتبه بندی شما کاهش یافته باشه.

 

 

 

ولی اگه مجازات دستی باشه، یه پیام کوچولوی خطرناک از سمت گوگل اخذ میکنین که متوجه میشین علیه وب سایت شما اقداماتی انجام یافته.

 

گشوده هم اگه فرض رو بر این که بگیریم که seo شما از برف هم سفیدتره، یعنی آیتم حمله سئو منفی قرار گرفتین.

 

مقاله دارای ارتباط

White Hat بهینه سازی یا این که seo کلاه سپید چه تاثیری بر ترافیک ارگانیک دارااست؟

۳. افت در سکو بندی کلمه ها کلیدی اصلی

اگه ترافیک جستجوی شما زیر بیاد احتمالاً درجه بندی شما هم افت پیدا میکنه.

 

می‌تونین از ردیاب جايگاه بندی Ahrefs به کار گیری کنین تا حرکات مهم ترین لغات کلیدی خودتون رو ذیل حیث داشته باشین. تنها کافیه کلمه ها کلیدی که مد نظرتون است رو در ابزار وارد کنین و بعد از آن خیلی ریلکس متوجه میشین که در SERP ها چه پستی و بلندی‌هایی رو پشت راز گذاشتین.

 

در تحت می‌تونین تاریخچه وضعیت لغات کلیدی Ahrefs.com رو مشاهده کنین.

علیپور بازدید : 19 دوشنبه 12 آبان 1399 نظرات (0)

 

Referral sites چه است؟ referral sites به وبسایت‌هایی گفته میگردد کابران را با استعمال  سئو سايت از پیوند‌های بدون واسطه یا این که تبلیغات یا این که … به وبسایت شما هدایت می‌نمایند. اذن بدهید به ذکر معمولی‌خیس به referral sites چه چیزی است، جواب دهیم. واژه referral در معنای ارجاع دهنده میباشد که در کنار واژه site ، معنی وبسایت‌های ارجاع دهنده را دارا‌هستند. در شرایطی که بخواهید ترافیک وبسایت خویش را بالا ببرید، می توانید با وبسایت‌های ارجاع دهنده یا این که به عبارتی referral sites تعامل داشته باشید و در قبال پولی، پیوند تارنما خویش را درین تارنما‌ها قرار دهید. همینطور تعامل تنها از روش پیوند‌های بدون واسطه وجود ندارد به عنوان مثال تبلیغات و pop upها هم جز ابزار اساسی در تارنما‌های ارجاع دهنده میباشند. در مرحله بعد از آن می بایست از ابزاری مانند Google Analytics به کارگیری نمائید تا کل ترافیک وبسایت خویش را ارزیابی فرمائید و مشاهده کنید یوزرها، بیشتر از چه طریقی به سمت شما هدایت گردیده‌اند. براین اساس، خوی کابران خویش را مطالعه میکنید و سرمایه‌گذاری و تمرکز بیشتری روی فایده‌مند‌ترین referral site قرار می‌دهید. همان در‌حالتی که یوزرها از روش وبسایت‌های ارجاع دهنده A، BوC به تارنما شما هدایت گردیده‌اند البته تعداد کاربرانی که از تارنما B آمده‌اند بیشتر از سایر میباشد، می توانید سرمایه‌گذاری بیشتری روی این referral site یعنی تارنما B داشته باشید. به دنبال می خواهیم بیشتر بدین مسئله بپردازیم و مفاهیم جانبی وبسایت‌های ارجاع دهنده را هم محاسبه کنیم.

 

تفاوت referral sites و referral traffic

تفاوت referral sites و referral traffic برای ما اهمیت داراست چون هنگام مطالعه و تحقیق در رابطه معنا referral sites مرتبا به معنا دیگری به اسم referral traffic بر‌میخوریم. در رابطه عبارت نخستین دعوا کردیم البته مضمون‌ referral traffic چه می‌باشد؟ شاید بتوانیم عبارت فارسی ترافیک ارجاعی را برای referral traffic بکار ببریم. در حالتی که از ابزاری مانند Google Analytics یا این که دیگر ابزار‌های بررسی تارنما، به کارگیری نمائید می توانید تعداد کاربرانی که از تارنما شما بازدید کرده‌اند بدست بیاورید. مطلقاً یک‌سری به صورت بدون واسطه یعنی با تایپ نشانی وبسایت در نوار نشانی مرورگر، از وبسایت بازدید کرده‌اند، چند نیز از روش پیوند‌های دیگر به تارنما، هدایت گردیده‌اند. تعداد یوزرها نوع دوم را referral traffic می‌نامیم. این یوزرها به طور غیر بی واسطه و از جملهً به وسیله referral sites به وب سایت ما هدایت گردیده‌اند.

علیپور بازدید : 20 یکشنبه 11 آبان 1399 نظرات (0)

 

و ولی تکنیک های بهینه سازی کلاه خاکستری

خطر به کار گیری از طریق های seo کلاه خاکستری مدام وجود دارااست، ما در اینجا سئو سایت  لیستی از تکنیک های Gray-hat سئو را برای شما تهیه و تنظیم کرده ایم:

 

۱- خفت کردن گوگل 🙂

یک دامنه منقضی گردیده را که مربوط به مسئله کلیدواژه شماست را خریداری نمایید، آن گاه یکسری شیت محتوا در آن ساخت کرده و یکسری بک پیوند خوب [🔗] برای آن بسازید. مطمئن گردید که محتوای تازه از کیفیت خیر و خوبی برخوردار‌است و تفاوت چندانی با محتوای تارنما قبل ندارد همینطور از ایندکس آن در گوگل [] مطمئن گردید و پیرو یک کمپین گوگل ادز بر روی محتوای نو فعال فرمایید و بعداز آن به سراغ ساخت و ساز محتوای خوشه ای حول محور کلیدواژه اساسی بروید.

 

کشف کردن کلیدواژه های محتوای خوشه ای از روش لغت ها کلیدی طولانی [🦘] شکل می پذیرد.

 

۲- ساخت‌و‌ساز پروفایل جالب در شبکه های مردمی

حقیقتاً این فعالیت می نماید. کافیست تا یک پروفایل دیدنی با اسم دختری در میان ۱۸ تا ۲۵ سال سن بسازید، عکس هایی وسوسه انگیر از وب گردآوری کرده و آن را در پروفایل دختر بار گذاری نمائید، وقتی که تعداد فالوور اکانت کاربری به حد نساب رسید مورد آن را به مسئله متبوع خویش تغییر و تحول دهید، آری به همین راحتی 🙂

 

۳- پباده سازی دوباره وبسایت

در ریدیزاین سایت محتوا معدود و بیش به عبارتی میباشد، زیرا کد و متن عوض شده می نماید ولی گوگل فکرمی‌کند که‌این یک محتوا، یک محتوای جدید میباشد.

 

۴- ایده ها

تا قبل از این در کامنت مارکتینگ [💬] درباره با این مورد کلام کرده ایم: آزاد گذاشتن نصیب ایده ها قادر است اسپمر های متعددی را روانه وبسایت شما نماید البته در حالتی که صرفا تنی چند از آنها‌را تأیید فرمائید و لینک و پیوند های خروجی را به اتربیوت نوفالو [🛑] آغشته فرمائید این بدان معناست که شما پیج رنکی [🥇] منتقل نخواهید کرد ولی آنچه اخذ نتیجه ها می‌شود ساخت‌و‌ساز محتوای نو ای میباشد که شما هیچ تلاشی برای ایجاد آن نکرده اید.

 

۵- اخذ لینک و پیوند از وبلاگها

در هنگام درج حیث در دیگر وب سایت ها، مدام عذر و بهانه ای برای لینک و پیوند دادن به خودتان ساخت و ساز فرمایید. به انجمن های اینترنتی راز بزنید، راهکار ارائه دهید و پیوند خویش را در بخش امضا نوشته شده نمایید.

 

۶- دکمه اشتراک گذاری در شبکه‌های‌عمومی

هر کجا که میتوانید google + facebook like و Retweet را اضافه نمائید، آن گاه خودتان چند دفعه روی آن ها کلیک نمایید تا از فعالیت کردن صحیح آن مطمئن گردید ما تا قبل از این در تاثیر شبکه های مردمی در بهینه سازی [👍] مفصل به‌این قضیه پرداخته ایم.

 

۷- ایجاد خبر‌ها جعلی

تارنما های خبری عاجزانه به محتوای جدید نیاز دارا هستند و تعداد مقداری از آن‌ها دارنده پروسه احراز نام و نشان میباشند. در صورتی‌که می‌توانید بعضا از خبرها را جعل کرده و برای آن یک سری بک لینک و پیوند [🔗] یا این که اشتراک توییتر [👍] تنظیم نمائید، آنگاه می شاهد خواهید بود که بازدید گوگل [] وبسایت به صورت دیده گیری ارتقاء پیدا می نماید.

 

۸- لینک و پیوند سازی با خیریه

چندین موسسه خیریه کوچک دارای ربط را پیدا فرمائید، یاری مالی ناچیزی به آنان فرمایید و نوشته‌ی‌علمی ای در رابطه خیریه در وبسایت خویش منشتر فرمایید و به برگه Donate بک لینک و پیوند دهید، آن‌گاه از رئیس وب سایت خیریه بخواهید که تحت عنوان سپاس به شما پیوند دهد: این یعنی بک پیوند مبلغی [🔗] سوای جریمه گوگل [⚽]!

علیپور بازدید : 16 شنبه 10 آبان 1399 نظرات (0)

 

خشم الگوریتم پنگوئن گوگل و جریمه‌ی اینترنت‌تارنما‌ها!

در‌صورتی‌که شما یکی مورد ها ذیل را در اینترنت‌تارنما خویش انجام داده باشید،  سئو سایت می بایست درانتظار پنالتی شدن اینترنت‌وبسایت خویش بوسیله این الگوریتم باشید:

 

خرید انبوه لینک و پیوند

تبادل لینک و پیوند به تعداد بالا

اخذ تعداد متعددی بک‌پیوند با یک یا این که چندین کلمه و واژه‌ی تکراری

اخذ بک پیوند از اینترنت‌وبسایت‌های نامرتبط

اخذ بک‌لینک و پیوند از اینترنت‌تارنما‌های اسپم و مزرعه لینک و پیوند!

تکرار بیشتراز حد کلمه ها کلیدی در اینترنت‌وب سایت

این الگوریتم در مقطع‌های وقتی مشخصی به صورت مداوم به اینترنت‌تارنما‌ها راز می زند و موردها نقل شده را آیتم آنالیز قرار می دهد. در حالتی که اینترنت‌تارنما شما مقررات گوگل را نقض نماید، گزینه جریمه‌ی این الگوریتم قرار خواهید گرفت.

 

علائم جریمه‌ی الگوریتم پنگوئن

تارنما‌هایی که آیتم جریمه و پنالتی این الگوریتم قرار گرفته باشند یک کدام از موردها ذیل را تجربه می‌نمایند:

 

در سرچ کنسول در نصیب manual action‌ اخطاری بر طبق جریمه شدن اکران داده می شود.

در چند کاغذ از اینترنت‌وب سایت افت ناگهانی مقام را حس می گردد. برای مثالً از منزلت ۳ در حاصل گوگل به منزلت ۱۵۰ می سید.

آمار بازدید اینترنت‌وب سایت با افت شدیدی یار و همدم میگردد.

 

طرز رفع جریمه‌‌ی الگوریتم پنگوئن

برای رفع کردن اثر جریمه می بایست کل ایرادات انجام یافته‌ی خویش را پاک سازی فرمائید. در آغاز به سراغ بک‌لینک و پیوند‌ها بروید و بک‌پیوند‌های بی‌کیفیت تارنما خویش را بیابید. برای انجام این فعالیت ابزار backlink checker  کمپانی Moz سفارش میشود.

 

درحال حاضر بایستی اثر پیوند‌ها را به امداد ابزار Disavow  گوگل از دربین ببرید. برای این‌عمل  به این نشانی مراجعه‌کنید و لیست اینترنت‌تارنما‌هایی که از آن‌ها بک‌لینک و پیوند اسپم اخذ کرده‌اید را مطابق مثال‌ی تحت لیست کرده و آپلود فرمایید.

 

 

 

همینطور مقالاتی که در آن ها تکرار بیش‌از حد عبارات کلیدی داشته‌اید را تصحیح فرمایید و مدتی برای ایندکس دوباره آن ها شکیبایی فرمائید.

 

پس از رفع این موردها بهتر میباشد نوشته‌ی‌علمی‌ی معرفی الگوریتم پاندا هم مطالعه کنید و جریمه‌های این الگوریتم را به اعتنا ارزیابی نمایید تا مطمئن گردید به وسیله الگوریتم دیگری پنالتی نشده باشید.

علیپور بازدید : 22 پنجشنبه 08 آبان 1399 نظرات (0)

 

برای مقطع‌های متعددی تایپ کردن یک نوشته ی علمی seo گردیده خلاصه میشد سئو سایت  در به کارگیری از لغات کلیدی در نوشته‌ها و گذاشتن تگ‌های گوناگون تحت هر مقاله. البته این روز ها دیگر نمی شود با چنین کارهایی در ورقه حاصل جستجوی گوگل منزلت خیر و خوبی پیدا کرد. با تریبون یاروهمدم باشید تا بیشتر در‌این‌باره توضیح دهیم.

 

برای رعایت بهینه سازی در ساخت و ساز محتوا چه بایستی کرد؟

برگ چیره شما درین رقابت، تجربه کاربری خوب میباشد. یعنی علاوه بر تایپ کردن یک نوشته‌ی‌علمی بهینه سازی گردیده می‌بایست ارزشی نیز به مخاطب ارائه دهید. ولی به همین آسانی‌ای که در یک پاراگراف میاید وجود ندارد. می بایست بدانید که چطور محتوای خویش را با صرفه بنویسید تا هم موتورهای کاوش و هم یوزرها از نوشته‌ی علمی شما خوششان بیاید. در‌این مقاله می خواهیم نکات کلیدی و مهم را با هم نظارت کنیم و یکسری ترفند و تکنیک خاطر بگیریم.

 

اولیه از کلیه به عبارات کلیدی تصور کنید

پیش از اینکه به تاثیری که محتوای شما روی استفاده کننده می گذارد تصور کنید، می بایست کاری فرمایید که کاربر محتوای شما‌را پیدا نماید. اصلا مهم نیست الگوریتم‌های موتورهای کاوش چقدر هوشمند شوند، گشوده نمی‌توانند تمام متن شما‌را بفهمند و تعبیروتفسیر نمایند. البته در شرایطی که لغت ها کلیدی مدنظر شما در متن وجود داشته باشد، اقبال اینکه این الگوریتم‌ها قضیه کلی و ارزشی که نوشته‌ی علمی شما ساخت می‌نماید را متوجه شوند، بسیار بیشتر گردد.

 

از ابزارهای جستجوی واژه و کلمه کلیدی به کار گیری فرمایید

بهتر میباشد پیش از استارت تایپ کردن محتوا، یک جدول یا این که روز‌نگار محتوایی ساخت‌و‌ساز فرمایید. به عنوان مثال در زمان‌های سه ماهه مشخص و معلوم نمائید که چه روزهایی قرار میباشد روی چه مطالبی عمل خواهد شد. برای کشف کردن کلمه ها کلیدی دارای ارتباط و آپ دیت هم می توانید از ابزارهای دارای ربط آن به کارگیری نمائید. ولی خویش گوگل و پیشنهاداتش هم درین‌باره قادر است امداد‌تان نماید. فراموش نکنید کسب و فعالیت‌ها روز آپدیت تغییر‌و تحول می‌نمایند و عبارات کلیدی جدیدی وارد چرخه کاوش میشوند.

 

روی کلمه و واژه کلیدی رقبای خویش مطالعه فرمایید

ابزارهای متعددی برای یافت کردن لغت ها کلیدی رقابتی وجود دارا هستند. البته در حالتی که خواستید خودتان روی این مورد مطالعه فرمائید یادتان نرود که فقط می توانید از لغات کلیدی‌های مستعمل به وسیله رقبای خویش استعمال فرمائید خیر از خویش محتوایشان. محتواهای مخصوص مارک خویش را رفتار نمایید و مقام خویش را در بازار به دست بیاورید.

 

برای هر شیت یا این که وبلاگ یک یا این که دو واژه و کلمه کلیدی را غرض قرار دهید

مدام برای صفحه ها اساسی روی کلمه ها کلیدی اصلی‌خیس تمرکز فرمایید و در صفحه های دیگر، لغات کلیدی‌های فرعی و طولانی‌خیس را تعیین فرمائید.

 

از عبارات کلیدی در جایی استعمال فرمائید که بیشترین اهمیت را دارا‌هستند

برای اینکه بتوانید به موتورهای کاوش نشان دهید که مقصود‌تان از تایپ کردن یک نوشته ی علمی چه است، ضروری میباشد که کلمه ها کلیدی را به ترتیب حق تقدم لیست ذیل به کارگیری نمایید:

 

تگ تیتر (Title Tag)

لینک و پیوند‌های داخلی در محتوا

خصوصیت متن جایگزین تصویر (Alt attribute)

تگ‌های هدر (مدام یک تگ H1 داشته باشید)

توضیحات متا (meta description)

از بولد کردن و لیست ساختن در هر جایی که می شود استعمال نمائید

گوگل بدین موردها اعتنا متعددی می‌نماید. خصوصاً وقتی که می خواهد در برگه نتیجه ها کاوش، پیش اکران جواب استفاده کننده را نشان دهد. پس کلمه ها کلیدی را به طور bold گردیده در متن قرار دهید و هرجایی که ممکن میباشد لیست آرم‌دار بسازید.

 

تگ تیتر، هنوز هم مهمترین المان در برگه میباشد

مطمئن گردید که واژه و کلمه کلیدی آیتم نظرتان در بخشی از تگ تیتر قرار گرفته باشد، اولِ آن باشد که چه بهتر. همینطور به خیال بسپارید که تگ تیتر بایستی حدود ۶۰ کاراکتر باشد؛ پس نیازی وجود ندارد انرژی متعددی برای تایپ کردن آن صرف فرمایید. محتوای باارزش بسازید و یک تیتر دیدنی برای آن گزینش فرمائید.

 

برای تگ تیتر شیت اولیه وب سایت، سه گزینه از کلمه و واژه کلیدی‌های اساسی کسب و فعالیت یا این که تارنما‌تان را مسلماً قرار دهید. تیتر‌ها را معمولی نگه دارید و به لهجه کاربر خویش بنویسید.

 

لغات کلیدی دارای ربط اضافه فرمائید

عملکرد نکنید پس از اتمام تایپ کردن نوشته‌علمی فقطً کلمه ها کلیدی را در نوشته مکان دهید. در‌حالتی که جستجوی واژه و کلمه کلیدی را صحیح انجام داده باشید، می توانید یک لیست از کلمه ها کلیدی دارای ربط نیز تنظیم نمائید و به صورت طبیعی در متن به کار گیری کنید.

 

از واژه و کلمه کلیدی مقصود در توضیحات متا به کار گیری نمائید

گوگل می گوید که از متا دیسکریپشن تحت عنوان یک فاکتور برای رنکینگ استعمال نمی‌نماید. اگرچه زمانی در گوگل کاوش می کنیم و کلمه و واژه کلیدی ما در توضیحات متا یک پیوند وجود داراست، آن را به طور بولد و پر رنگ نشان می دهد:

 

 

 

این پررنگ شدن عبارات کلیدی لحاظ کاربر را جلب می‌نماید و در فیض نرخ کلیک را بالا میبرد. متا دیسکریپشن‌ها را مانند یک متن تبلیغاتی بنویسید.

 

نکته‌هایی برای تولید روتین برای ایجاد محتوا بهینه سازی گردیده:

سوای تامل بنویسید، با طاقت ادیت نمائید

تایپ کردن نیاز به خلاقیت دارااست. پس کوشش نکنید خویش را وادار به خوی نوشته فرمائید. تایپ کردن یک نوشته ی علمی seo گردیده فقطً به معنای رعایت نکات بهینه سازی وجود ندارد. بلکه بایستی مطلبی باشد که خواننده تمایل نماید کل آن را نگاهی بیندازد. فراموش نکنید که تجربه کاربری مهمترین فاکتور بهینه سازی میباشد.

 

در حالتی‌که دیدید ایده‌ای به ذهن‌تان نمی رسد و به قسم مشهور چشمه خلاقیت‌تان کم آب گردیده، مدیتیشن فرمائید، گام بزنید یا این که کتابی بخوانید. هنگامی بازه زمانی برهه زمانی متعددی از ذهن‌تان فعالیت بکشید، این رغبت خیره کننده خاطر به دست آوردن و اخذ از دور و بر خارج را حس خواهید کرد. ذهن خویش را تقویت فرمایید تا موتور محرکه تایپ کردن‌تان مجدد جان بگیرد.

 

بنویسید، ویرایش فرمائید، گشوده هم ویرایش نمایید تا جایی که به فیض برسید

هیچ تالیف کننده‌ای از به عبارتی روز اولیه کل جملا‌ت و لغات و گزاره‌ها را رمز جایش ننوشته میباشد. همگی متن ها نیاز به ویرایش دارا‌هستند. خویش را سانسور نکنید. سوای تفکر و فشار هر آنچه به ذهن‌تان می رسد را بنویسید و آن گاه برای دستکاری کردن و دستکاری آن بازه بگذارید.

 

اپلیکیشن‌ریزی نمائید و طرح کلی عمل را بسازید

بیشتر افرادی که استارت به تایپ کردن یک نوشته‌ی علمی بهینه سازی گردیده می‌نمایند، از به عبارتی نخست لغت ها را کنار هم می گذارند و جلو میروند. در حالی که تایپ کردن هم‌زمان و ساختار‌بندی کردن متن برای ذهن میتواند بسیار مشقت بار و پیچیده باشد. ولی چنانچه بدانید کلیت موضوعی که می خواهید بنویسید چه می‌باشد، چه قسمت‌هایی دارااست، در اکنون تمرکز روی کدام نصیب از آن میباشید و چقدر ارتفاع میکشد تا این قسمت به اتمام برسد، بسیار شل‌خیس می توانید این فرایند را هضم فرمایید و تفکرات خویش را به نوشتار تبدیل نمائید.

علیپور بازدید : 111 چهارشنبه 07 آبان 1399 نظرات (0)

 

فراگیری سئو انکر تکست یک کدام از مهمترین مورد ها در seo تارنما میباشد سئو سايت که بخش اعظمی تایم ها نادیده گرفته می گردد. رویکردهای مختلفی در زمینه‌ی سئو انکر تکست ها وجود دارااست. درین نوشته ی علمی اینجانب نتایج تجربیات و مشاهدات مجموعه وبنا را در اختیارتان قرار میدهم؛ نکاتی که در پروژه‌های متعدد با آنها عکس العمل داشته‌ایم و استراتژی مارا درخصوص متن پیوند‌ها صورت داده‌اند.

 

بیشتر بخوانید :  انکر تکست Anchor Text و گونه های آن

انکر تکست چه چیزی است؟ ​

در صورتیکه تا به هم اکنون نوشته‌ی‌علمی‌ای در سایت خویش منتشر کرده‌ باشید، مطلقا با گزینش انکر تکست مواجه گردیده‌اید. anchor text مطلوب بایستی محتوای پشت پیوند‌ها را به طور فشرده معرفی نماید. متن لینک و پیوند‌ها را هم خوانند‌گان و هم گوگل نظارت خواهند کرد. معمولا انکر تکست‌ها با رنگ آبی‌رنگ از سایر متن متمایز میگردند. با این حالا میتوانید پیکربندی پیش‌فرض را سفارشی نمایید و متن لینک و پیوند خویش را با هر رنگی که میخواهید معین فرمایید.

 

به صورت خلاصه، انکر تکست متن قابل کلیک یک لینک و پیوند میباشد. واژه و کلمه یا این که عبارتی که در بین یک نوشته‌ی‌علمی معین گردیده و با کلیک روی آن به سمت نوشته‌ی‌علمی دیگری هدایت می شوید.

 

یادگرفتن سئو انکر تکست رابطه قربت با لینک و پیوند‌سازی داخلی داراست. پیوند‌های داخلی یکی شایسته ترین نحوه‌های باصرفه‌سازی سایت می‌باشند. تا قبل از این مفصل بدین مسئله پرداخته‌ام. نظرم این میباشد که با ساخت‌و‌ساز کانال‌ای از لینک و پیوند‌ها در باطن سایت خویش، ترازو اهمیت صفحه ها متعدد را به گوگل نشان می‌دهید. در صورتیکه هنوز در زمینه‌ی اهمیت لینک و پیوند‌سازی داخلی مطمئن نیستید، سفارش میکنم نخست این نوشته‌ی علمی را مطالعه نمایید.

 

یادگرفتن seo انکر تکست و گزینش متن لینک و پیوند مطلوب

درباره‌ی انکر تکست‌ها مورد نیاز وجود ندارد خودتان را اذیت نمائید. صرفا چیزی که بایستی مدام در ذهن داشته باشید، راحتی یوزرها میباشد. در‌صورتی‌که متن لینک و پیوند به محتوای برگه مقصود دارای ارتباط نباشد، یوزرها خسته و بی‌شکیبایی می شوند و دیگر پیوند‌ها را دنبال نمی کنند.

 

یک نکته قابل توجه دیگر این میباشد که انکر تکست‌ها را با لغات کلیدی مالامال نکنید چون گوگل معمولا این موردها را اسپم در حیث می گیرد.

 

توزیع انکر تکست‌ها می بایست طبیعی باشد. منظورم این میباشد که از همگی اشکال انکر تکست به کارگیری نمایید. یکی‌از ایرادات رایج و شدیدا مضر در seo این میباشد که اشخاص توزیع طبیعی انکر تکست را در حیث نمی‌گیرند.

 

 

 

همان گونه که میدانید، گوگل دائما روی بهبود الگوریتم‌های خودکار می‌نماید. بعداز به‌ روز رسانی ۲۰۱۸، تعداد متعددی از وبسایت‌ها در سرتاسر وب مرتبه‌ خویش را از دست دادند. مهمترین استدلال این افت جايگاه‌ها، توزیع غیر طبیعی anchor text در بک لینک و پیوند‌ها بود.

 

در صورتی نوشته‌علمی‌های تارنما‌های دارای اعتبار فرنگی را بخوانید، میبینید که برای هر نوع از انکر تکست درصدی ذکر کرده‌اند. آنها معمولا توصیه می‌نمایند ۴۵  درصد از لینک و پیوند‌ها لخت یا این که naked باشند، ۳۰ درصد انکر تکست با تیتر مارک، ۶ درصد با واژه و کلمه کلیدی و … . همین جا می بایست بیان کنم که‌این درصد بندی در خصوص لهجه فارسی صحت نمی‌نماید. خودتان را به آن پای‌بند نکنید.

 

در فارسی ما چنین آمار دقیقی نداریم. هنوز کسی انکر تکست‌های برگزیدگان تارنما‌های فارسی‌گویش را نظارت نکرده و داده‌های آماری دراین مورد منتشر نشده‌اند. در صورتی هم چنین پژوهشی انجام میشد، گشوده سفارش اینجانب این بود: به درصدها کاری نداشته باشید!

 

بیشتر بخوانید :  فراگیری جامع و بی نقص پیوند سازی یا این که لینک و پیوند بیلدینگ ۲۰۲۰

راهکارهایی برای seo انکر تکست ها

مدام اولی و مهمترین نکته در فراگیری seo انکر تکست ها توزیع طبیعی آن ها و دوری از باصرفه‌سازی بیش تر از حد یا این که Over Optimization  میباشد. برای طبیعی بودن انکر تکست‌ها طبق راهنمای ذیل فعالیت فرمائید:

 

روی انکر تکست‌های exact match تاکید نکنید. از جمله در حالتی که اینجانب میخواهم جايگاه سایت وبنا را بهتر کنم، نباید تمامی جا از انکر تکست «طراحی وب سایت» به کار گیری کنم. این فعالیت ممکن میباشد سبب اسپم شدن پیوند‌ها گردد.

 

به نظرم بیشترین وسعت متن پیوند‌ها را بایستی انکر تکست‌های Branded و Naked به خویش تخصیص دهند.

 

مراد از انکر تکست Branded این میباشد که تیتر مارک در متن پیوند نقل شده باشد. از جمله به جای‌اینکه با عبارت «طراحی وب» لینک و پیوند بدهم، از عبارت «طراحی وب سایت وبنا» استعمال کنم.

 

 

 

انکر تکست Naked یا این که لخت مدلی میباشد که در آن در واقع متنی نیست و url شیت به تنهایی وارد می گردد. از جمله به جای‌اینکه با «طراحی وب سایت» لینک و پیوند بدهم، می گویم برای به کارگیری از سرویس ها ساخت سایت ما به لینک و پیوند ذیل مراجعه‌نمایید:

علیپور بازدید : 20 سه شنبه 06 آبان 1399 نظرات (0)

 

یک کدام از مهمترین معیارهای سکو تصاحب کردن تارنما‌ها در کاغذ نتیجه ها جستجوی گوگل،  سئو سايت بک لینک و پیوند‌هایی میباشد که از وب سایت‌های فرنگی به یک تارنما داده می‌گردد. این دستور به حدی در جايگاه موءثر میباشد که سبب ساز میگردد حدوداً تمامی وبمستران و سئوکاران با به عمل بردن تکنیک‌های seo کلاه سیاه یا این که دست کم seo کلاه خاکستری مبادرت به دست کاری بک پیوند‌های طبیعی کرده و برای وب سایت خویش بک پیوند خریداری یا این که ساخت‌و‌ساز نمایند. گوگل نیز برای تقابل با این شیوه‌های غیراخلاقی الگوریتم پنگوئن را معرفی کرد.

اگر شما نیز برای وبسایت خویش مبادرت به خرید بک لینک و پیوند کرده‌اید، مطالعه این نوشته‌ی علمی را به شما سفارش می کنیم تا از پنالتی شدن یا این که نشدن تارنما خویش مطمئن گردیده و در‌صورتی‌که که آیتم جریمه قرار گرفته‌اید با راهکارهای بیرون شدن از پنالتی پنگوئن آشنا گردید.

 

معرفی الگوریتم پنگوئن

در سال 2012 گوگل به روز الگوریتم webspam را به طور رسمیً معرفی کرد. این الگوریتم برای رویارویی با لینک و پیوند‌های اسپم و تکنیک‌های کلاه سیاه پیوند سازی دستی پدید آمد.

الگوریتم webspam چندی آن‌گاه بوسیله مت کاتس –که در آن مدت قیم مجموعه به‌روزرسانی webspam بود- طی توییتی به الگوریتم پنگوئن تغییر‌و تحول اسم یافت و میان مهم ترین الگوریتم‌های گوگل مکان گرفت.

تا پیش از الگوریتم پنگوئن، وسعت پیوند‌هایی که به یک وبسایت وارد میشد نقش متعددی در جايگاه آن ایفا می کرد. این فرمان سبب گردیده بود تا بعضا وب سایت‌های بی‌کیفیت و محتواهای غیرمفید در جايگاه‌های خوب حاصل کاوش ظواهر شوند.

گوگل با به‌روزرسانی الگوریتم پنگوئن بدین تکنیک‌های seo کلاه سیاه جواب اعطا کرد و جلوی آن را گرفت. بنابراین تجربه کاربری برای کاربرانی که برای یافتن جواب از گوگل به کارگیری می‌کردند نیز تا حد متعددی بهبود پیدا کرد.

 

روش تلاش الگوریتم پنگوئن

فورا بعداز به‌روزرسانی الگوریتم پنگوئن مجموع تارنما‌هایی که از اینترنت‌تارنما‌های بی‌کیفیت و مزارع پیوند مبادرت به تصاحب کردن یا این که خرید بک پیوند کرده بودند مبتلا افت درجه و کاهش ترافیک شدند.

اما تأثیر پنگوئن در بعضی تارنما‌ها بر روی مجموع تارنما نبوده و صرفا روی بعضی کلیدواژه‌ها اعمال شده‌است. این لغت ها کلیدی معمولاً کلیدواژه‌هایی بودند که متعددی از حد باصرفه‌سازی برای آنان صورت گرفته بود؛ مانند تولید ها اساسی یا این که در بعضا مورد ها نام مارک.

اثر پنگوئن هم‌چنین قادر است فی مابین دامنه‌های متعدد انتقال پیدا نماید. براین اساس تغییر‌و تحول دامنه یا این که ریدایرکت کردن دامنه کهن به دامنه نو خیر صرفا نقص‌ را حل نخواهد کرد بلکه در طولانی بازه خطاها بیشتری برایتان به یاروهمدم خواهد داشت.

 

الگوریتم گوگل پنگوئن روی چه مواقعی حساس میباشد؟

الگوریتم پنگوئن صرفا با پیوند‌های فرنگی که به یک وبسایت وارد میگردند فعالیت دارااست و اهمیتی به لینک و پیوند‌های خروجی از یک وب سایت نمی‌دهد.

علیپور بازدید : 25 شنبه 03 آبان 1399 نظرات (0)

 

یک کدام از دیگر از اقدامات خوب گوگل برای دوری از keyword stuffing ارائه الگوریتم پاندا بود.این سئو سایت  الگوریتم تمرکزش را بر روی کیفیت محتوای تارنما ها گذارده بود و افزون بر آن محتوای وبسایت ها را از حیث اسکن بودن و تکراری بودن نیز چک میکرد و در شکل عدم رعایت این موردها وبسایت متبوع مشتمل بر پنالتی می‌شد و در برخی موردها به کلی از نتیجه ها کاوش حذف میشد.الگوریتم پاندا علاوه بر مجموع این مورد ها به تحلیل محتواهایی که از تارنما های دیگر گردآوری گردیده و به صورت یک محتوا در آمده اند نیز می پرداخت و بدین محتواها نمرات منفی می بخشید.

 

 

 

 

 

یک کدام از دیگر از اقدامات گوگل چهت نیل مخاطب به حاصل جستجوی مطلوب،ارائه الگوریتم مرغ مگس خوار بود.تمرکز مهم این الگوریتم بر روی رابطه صحیح محتوا با کلمه ها بود و ادله این که نام آن را مرغ مگس خوار گذاشتند داشتن \"سرعت و اعتنا\" بالای آن بود.این الگوریتم که برای امداد به الگوریتم های پنگوئن و پاندا ارائه شد،این چنین فعالیت می نماید که تارنما هایی را که از keyword stuffing به کارگیری کرده را پنالتی کرده از گردونه جستجوی مطالب حذف می‌کرد.این الگوریتم سعی بر تجزیه و آنالیز محتوا و مضمون‌ و معنای لغات مصرف شده در محتوا را می کرد که درین فعالیت برنده بود و توانست نتیجه ها خیر و خوبی را به یوزرها نشان دهد.به عنوان مثال در قبل زمانی محتوایی ساخت‌و‌ساز می‌شد،مولف آن کل کوشش خویش را می‌کرد تا صرفا بر روی واژه کلیدی و به کار گیری بیشتراز حد از آن تمرکز نماید.در صورتی‌که که امروزه در هنگام تایپ کردن محتوا می بایست تلاش کنیم اولا از لغات کلیدی درتوان مطلوب و خوانا به کار گیری کنیم و دوما از لغت ها و جمله ها مترادف و هم معنی و مترادف و هم معنی واژه کلیدی خودمان نیز فایده ببریم.این به این مفهوم میباشد که بر فرض در متنی که در موضوع کسب و عمل اینترنتی نوشته می‌گردد نباید عملکرد فرمائید که تنها از واژه و کلمه کلیدی \"کسب و عمل اینترنتی\" به کارگیری نمایید و بایستی از مترادف و هم معنی های آن به کار گیری نمایید تا گوگل به بها محتوای شما پی پیروز شود.الگوریتم مرغ مگس خوار به خیر و خوبی این رابطه را میفهمد و در کسری از ثانیه محتوایی را در نتیجه ها کاوش نشان می دهد که کلیه این مورد ها را رعایت کرد‌ه باشد.

 

 

 

 

 

آیا نباید از لغات کلیدی زیاد استفاده نمود؟

به کار گیری صحیح از لغات کلیدی یکی مباحث اساسی سئو وبسایت  میباشد.هرچقدر که یک متن بدون نقص و جامع باشد ولی تالیف کننده آن نکات بهینه سازی و روش استعمال از لغت ها کلیدی را رعایت نکرده باشد،این متن از نگاه گوگل ارزشی نداشته و در صفحه ها نخستین جایی ندارد.هنوز که هنوزه می باشند مدیرانی که محتوای خویش را با keyword stuffing یا این که به عبارتی بمباران واژه کلیدی وارد میکنند و تصور می نمایند که گوگل گشوده هم فریب آن‌ها را خورده و محتوای آن ها را در صفحه ها نخستین کاوش اکران می‌دهد.

 

به کارگیری از عبارات کلیدی نیاز به اعتنا بالایی دارااست.مثلا نباید چگالی لغات کلیدی شما در یک محتوا بیش تر از 3 درصد تمام محتوای شما باشد.برای اینکه بتوانید متوجه بشید که چگالی واژه کلیدی شما در محتوایی که ساخت‌و‌ساز نموده اید چقدر میباشد میتوانید از پلاگین yoast به کارگیری فرمائید.این ابزار علاوه بر نصب بر روی وردپرس،دارنده یک ورژن آنلاین بوده که با اسکن کردن متن خویش در آن ترازو درصد استعمال از عبارات کلیدی و خطاها متن شما‌را از نگاه seo به شما نشان می‌دهد.

 

پس به خیال و خاطر داشته باشید که به کار گیری صحیح از عبارات کلیدی و به کار گیری از عبارات مترادف و هم معنی و هم معنی به مکان استعمال همیشه از یک واژه و کلمه نقش بسیار متعددی در اعتماد گوگل به محتوای شما داراست و با رعایت این موردها و عدم به کار گیری از keyword stuffing می‌توانید محتوایی کیفیت بالا ساخت کرده و گوگل نیز محتوای شمارا در صفحه ها نخستین خویش به اکران می‌گذارد.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 209
  • بازدید سال : 1,023
  • بازدید کلی : 4,662